Hop til indhold

12 års fødselsdag


Gæst bøvle
 Share

Recommended Posts

Håber jeg også, han har ikke spist op i 14 dage, men igår og idag har han så slet ikke gidet at spise, derfor spørger jeg jer, da vi jo skal til dyrlægen fredag og skal forberede os på svar, hvad vi vil gøre for ham..

Link til indlæg
Del på andre sites

Er lidt i syv sind om fremtiden, for sådan som det ser ud lige nu, så vil bailey ikke spise, skal tvinge ham til skålen, så spiser han kun to eller tre stk. Foder og går igen med halen mellem benene, vil heller ikke med det der ellers er hittet, sovs på maden... Han virker bare træt i sin væremåde, og vil ikke spise... Han kan lege lidt med hvalpen i fem min. Så går han over for sig selv, løber i ny og næ sammen med max. Men er træt og ugidelig... På gåturene kan han næsten ikke følge med når vi har gået ca. 100 meter... Vi skal til dyrlægen på fredag til et tjek, og der vil vi nok blive spurgt om, hvor meget vi skal gøre for ham, men jeg ville ønske jeg havde ham for altid... Men ikke hvis han har givet op, men operation og prøver hele tiden er ikke den måde han skal ende sine dage i den alder... Han virker ikke til at have smerter, er bare så ufattelig træt eller " mæt af dage" som man siger... Kan i sige for og imod hvad jeg skal gøre? Tror jo godt jeg ved hvad det ender med, men hvor langt skal man gå med diverse undersøgelser i den alder som han har?:cry:

 

Kan ikke sige for eller imod, men er enig i din grundholdning med, at der ikke skal gribes alt for meget ind på en hund i den alder.

 

Men det er dig der kender ham allerbedst, og jeg er sikker på, at når det kommer til stykket ved du inderst inde hvad der er rigtigt at gøre for ham.

 

Føler med dig, det er ikke nemt. :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Håber jeg også, han har ikke spist op i 14 dage, men igår og idag har han så slet ikke gidet at spise, derfor spørger jeg jer, da vi jo skal til dyrlægen fredag og skal forberede os på svar, hvad vi vil gøre for ham..

 

Det KAN jo være han bare er utilpas eller træt af sit foder. Vores hunde gider tit heller ikke spise deres mad, men de vil gerne have alt muligt lækkert - så fejler appetiten pludselig ikke noget.

Jeg håber virkelig for dig, at du ikke skal tage en tung beslutning på fredag. Men det bedste du kan gøre for ham er udelukkende at se på hans behov. Det er pokkers svært, men hvis han skal igennem et langt og smertefuldt behandlingsforløb eller som du siger, at han er mæt af dage, så vil han sikkert foretrække at få fred i stedet. Det er så nemt at sidde her og være klog udefra, men jeg kender udemærket følelsen af at ville gøre alt for sine hunde. Bare de dog kunne tale de hunde! Jeg krydser fingre for, at frygten er ubegrundet! :x2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...