Hop til indhold

12 års fødselsdag


Gæst bøvle
 Share

Recommended Posts

Gæst bøvle

Er i ikke bare glad for Bailey har fødselsdag, så solen kan skinne igen?:banan:(det gør den inverter ifald på Lolland):cool: og han troede vist det var juleaften, da han fik det bedste ben i verden, så han ud til at mene, og Max var da også med på den og nyder sit ben i FULDE DRAG:klap: det er en god dag:5up: tænk Bailey er blevet 12 år, det er sku godt gået... Håber på flere ode år endnu:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bøvle
Tillykke med de 12 år, det er dog en fin alder Bailey.

Hvis alt går vel, skal vi også fejre 12 år her den 21 /6 med Molly.

Hvorfor skulle det ikke gå vel, er der problemer med helbredet? Dethåber jeg ikke der er!:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bøvle
Tillykke med dagen til den smukke dreng :banan:

Han er ved at være helt hvid i pelsen efterhånden, lidt stiv i bentøjet og hører ikke så meget mere,men mental leg og leg hvor han skal tage den rigtige ting, det er han SUPER GOD til, så liver han godt nok op, det er sjovt at se:-D min gamle snuskebasse:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bøvle
Stort tillykke! Det er i øvrigt tilladt at vedhæfte billede af Bailey og tyggeben. :mrgreen:

Ville også godt snart ligge nye FOTO ind, kan bare ikke komme op af trapperne til den pc der har fotoalbum, da jeg er opereret i begge ben:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bøvle

Tak for de Søe hilsner til bailey:-D hvad angår benene, så er jeg igang med genoptræning og en periode på 3mdr. Før jeg kan arb. Igen og jeg må føle frem mht. Trappen, det gør ondt at få for meget vægt på, men jeg skal selvfølgelig nok sætte fotos ind når jeg er på toppen:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Er lidt i syv sind om fremtiden, for sådan som det ser ud lige nu, så vil bailey ikke spise, skal tvinge ham til skålen, så spiser han kun to eller tre stk. Foder og går igen med halen mellem benene, vil heller ikke med det der ellers er hittet, sovs på maden... Han virker bare træt i sin væremåde, og vil ikke spise... Han kan lege lidt med hvalpen i fem min. Så går han over for sig selv, løber i ny og næ sammen med max. Men er træt og ugidelig... På gåturene kan han næsten ikke følge med når vi har gået ca. 100 meter... Vi skal til dyrlægen på fredag til et tjek, og der vil vi nok blive spurgt om, hvor meget vi skal gøre for ham, men jeg ville ønske jeg havde ham for altid... Men ikke hvis han har givet op, men operation og prøver hele tiden er ikke den måde han skal ende sine dage i den alder... Han virker ikke til at have smerter, er bare så ufattelig træt eller " mæt af dage" som man siger... Kan i sige for og imod hvad jeg skal gøre? Tror jo godt jeg ved hvad det ender med, men hvor langt skal man gå med diverse undersøgelser i den alder som han har?:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stort tillykke med fødselsdagen til bassedrengen! :tillykke:

 

Jeg krydser fingre for jer på fredag. Vi må håbe, at han bare har et par dårlige dage. Kan du ikke prøve at stikke ham noger rigtig lækkert? Frikadeller, pølser osv. bare for at se, om han måske ville spise lidt. Det er et svært dilemma, hvor langt man skal gå med prøver, operationer o.s.v.. Det vigtigste er at tænke på Baileys behov og velbefindende. Men for pokker hvor er det trist at skulle have de overvejelser. :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Stort tillykke med fødselsdagen til bassedrengen! :tillykke:

 

Jeg krydser fingre for jer på fredag. Vi må håbe, at han bare har et par dårlige dage. Kan du ikke prøve at stikke ham noger rigtig lækkert? Frikadeller, pølser osv. bare for at se, om han måske ville spise lidt. Det er et svært dilemma, hvor langt man skal gå med prøver, operationer o.s.v.. Det vigtigste er at tænke på Baileys behov og velbefindende. Men for pokker hvor er det trist at skulle have de overvejelser. :(

Tak for støtten og ja det er sk svært :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...