Valhrona Skrevet Juni 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2012 Han bliver 4 år i dag (sådan ca) og har lige fået lagkage! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juni 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2012 Stoooooooort tillykke til Goofy :tillykke:....ser ud til, at lagkagen smager ham udmærket Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Valhrona Besvaret Juni 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2012 Stoooooooort tillykke til Goofy :tillykke:....ser ud til, at lagkagen smager ham udmærket Tak tak. Ja han elsker alle ingredienserne. Begge hunde stod på mine fødder da jeg piskede flødeskum og Goofy så med det samme pakken med cocktailpølser og vidste hvad klokken var slået! Selvom han ikke har sørget for det bedste vejr til os.. :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juni 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2012 Tak tak. Ja han elsker alle ingredienserne. Begge hunde stod på mine fødder da jeg piskede flødeskum og Goofy så med det samme pakken med cocktailpølser og vidste hvad klokken var slået! Selvom han ikke har sørget for det bedste vejr til os.. :hmm: Jeg tænkte lige, hvad for noget, vejret?...det er da meget godt, bortset fra at det blæser en halv pelikan og er lidt halv køligt, men solen skinner da ...men så så jeg jo lige, at I bor i Nordsjælland og der bød vejrudsigten vist nok på regn og tordenbyger, så vidt jeg husker. Men det må være en anden hund end Goofy, der ikke har været sød :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Valhrona Besvaret Juni 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2012 Jeg tænkte lige, hvad for noget, vejret?...det er da meget godt, bortset fra at det blæser en halv pelikan og er lidt halv køligt, men solen skinner da ...men så så jeg jo lige, at I bor i Nordsjælland og der bød vejrudsigten vist nok på regn og tordenbyger, så vidt jeg husker. Men det må være en anden hund end Goofy, der ikke har været sød :blink: Det er nok nærmere et menneske! ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Juni 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2012 Stort tillykke med dagen, vuffi... Sikke en guffer af en hundelagkage:tillykke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2012 Forsinket tillykke! Goofy er bare Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Juni 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2012 Tillykke til Goofy :tillykke: Sikken fin lagkage - sådan én er jeg sikker på at Ayo ønsker sig i 1 års fødselsdagsgave til oktober. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Valhrona Besvaret Juni 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2012 Tillykke til Goofy :tillykke: Sikken fin lagkage - sådan én er jeg sikker på at Ayo ønsker sig i 1 års fødselsdagsgave til oktober. Det gør hun garanteret! Flødeskum, deller, leverpostej og cocktailpølser er ALTID et hit!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts