Hop til indhold

Yoda!


Gæst Miss_menelli
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli
Det er simpethen fantastiske billeder, Maria:lun: :banan:

 

Taaak :kys:

 

Dejlige hunde er bare det bedste efter en hård dag. De kan gøre alt bedre:lun:

 

Dine billeder er så hyggelige :5up:

 

Tak :bighug:

 

Og sådan nogle kræ som jeg har, gør selv den mest grå dag til en dejlig en af slagsen :lun:

 

 

Og så update på min dejlige lille møf.

 

Han bliver stoooor - lynhurtigt :shock:

Det går bare så stærkt, at jeg slet ikke kan forstå hvor den der lille bolle vi fik med hjem, er blevet af :vedikke:

 

På 4 uger er der bare sket så meget med ham.

Træningen går super, og vi træner 2-5 minutter af gangen, for at blive ved med at holde fast i træningsiveren og han synes vist det er lidt af en fest.

Han er lynhurtig, men danner sig også ret hurtigt nogle lidt sjove billeder af, hvordan tingene skal se ud - F.eks er plads, riiiiigtig fin.... Ud over, at han sidder 30 cm. bag mig, når han skal indtage plads positionen :lol:

Han fanger hvert et klik, så skal dælme være over mig selv og tænke mig godt og grundigt, men meeeeeget hurtigt om!

Men han er lækker, lækker at arbejde med!

 

 

Hverdagen er jo for alvor kommet og han tager hele omvæltningen SÅ fint.

Ingen problemer med alenehjemme overhovedet - Nada og nix!

Uanset hvornår vi skal ud i hundegårdene er han den første der står derude og venter på mig, så det er ret tydeligt han er fuldstændig tryg og rigtig godt tilpas derude :5up:

Alle 3 hunde går sammen og der er overhovedet ingen ballade - Tværtimod, så fungere de skide godt sammen.

 

Kaia har lige haft en periode hvor hun bare trængte at SOVE!

Hun var simpelthen så kvæstet ovenpå det her hvalpe-nowet og gad ikke rigtig lege med ham, da hun var fuldstændig udkørt :ae:

Men Yoda er jo så fantastisk til at læse hende og fandt da bare på noget andet at lave :5up:

Og nu er alt tilbage ved det gamle og knold har fundet sin tot igen :lun:

 

Bamse har fuldt ud accepteret ham, men tror der går lidt tid endnu før de for alvor begynder at lege.

De prøver stadigvæk at finde deres egen måde at få gang i noget leg og de er begge lidt usikre på om de nu også er for voldsomme ved den anden. Men Yoda er SÅ glad for Bamse og render gerne i røven på ham og kopiere hans adfærd, hvilket Bamse vist synes er ret så hyggeligt :lol:

 

Om natten, så lægger Bamse sig også næsten helt op af Yoda.

Han brummer af ham, hvis han mosler for meget, men trods det så følger han efter Yoda, hvis han flytter sig - han VIL bare være i nærheden af ham hele tiden. Det er simpelthen så sjovt at se!

 

Yoda sover stort set igennem hver eneste nat og skal lige med manden ud og tisse om morgenen og kommer så op og putter en halv times tid i armene på mig, inden vi skal op :lun:

Han er renlig og siger selv til når han skal ud - 12 uger gammel :5up:

 

Han har stadig heller ikke ødelagt andet end et par opladere og er rigtig sød til at lade vores ting være i fred og i stedet lege med hans legetøj, eller finde en pind eller et ben at gnave i.

Nå ja - Og så var der jo også lige vores gigantiske pink fatboy, der afgik ved døden, fordi en vis hvalp havde lagt og hygge-gnave-suttet i den, tilstrækkelig længe til, at der altså kom hul på den :stupid:

 

Men man må sige vi har haft de nemmeste 4½ uge med hvalp, man overhovedet kunne drømme om!

 

Men altså... Han er jo hvalp og en total lømmel! :mrgreen:

F.eks. så har han en vane med ikke at ville sove, før han har hoppet ud af sengen og jeg har fanget ham og lagt ham op igen :stupid:

Nøj, han synes det er skide sjovt, hvis han kan få mig til at jagte ham og lykkes det ikke, så finder han noget han ikke må bide i, så han er sikker på at få mig ud af sengen.

Narrer ham dog, ved at lokke med nus og kærtegn - Og HAPS, så er vildhvalpen oppe i sengen igen :slem:

 

Han er jo også totalt frygtløs og laver de sygeste stunts, fordi han tror han kan hoppe ned alle de steder fra, som han kan komme op på - Så vi har efterhånden fået ninja reflekser og kan gribe ham i luften.

 

Efterhånden er han også blevet mere og mere selvstændig og udforskende og har fundet hvert eneste smuthul i hegnet - Så selvom han bare fiser om i gårdspladsen, så har vi måtte sætte dimser og dingenoter i hegnet, for at Yoda sikre det.

Han vil også fryyyyygtelig gerne selv fise ud på marken.

Det bliver dog mindre og mindre, efterhånden som han finder ud af, at det bedre kan betale sig at blive på grunden ;-)

 

Nå.... Billedspam, skal der jo til:

 

 

Turbo Yoda, uden øre:

 

599484_10150917132898471_1191342689_n.jpg

 

 

 

Dingle ører:

 

376229_10150917133443471_1905767089_n.jpg

 

 

Vildhvalp:

 

311639_10150917135233471_735370605_n.jpg

 

 

Weeee..... Jeg kan løbe stæææærkt og Kaia kan ikke fange miiiig:

 

529576_10150917137473471_797061512_n.jpg

 

 

Øv os', øret kom i vejen og så fangede Kaia mig:

 

581945_10150917138403471_360942800_n.jpg

 

 

Dingle øre igen:

 

531375_10150917138713471_1916965501_n.jpg

 

 

Turbo hvalp, med noget på tungen:

 

553835_10150917139098471_226682156_n.jpg

 

 

Prøver at stjæle Bamses pind:

 

522076_10150917139738471_1759084254_n.jpg

 

 

Smuksak :lun: ved dog ikke liiige hvad der er med vinklen og han næse - Han har altså ikke sådan et hak i næsen når jeg kigger på ham i profil :mrgreen:

 

559353_10150917142538471_881805210_n.jpg

 

 

Vaaaaamt:

 

483008_10150917144993471_1469052566_n.jpg

 

 

Vildhvalp igen, igen:

 

168801_10150917145763471_293043738_n.jpg

 

 

Mere vildhvalp:

 

8068_10150917146513471_821017422_n.jpg

 

 

Total svejrygget :lol::

 

560975_10150917147658471_1990566971_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 467
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Miss_menelli
Iih er altså bare vild med hans uforudsigelige ører :lol::lun: Hvor sødt at Bamse skal holde øje med ham om aftenen :hjerte:

 

Hehe - Ja, de er sådan lidt over det hele.

Så længe han sidder stille, så erder styr på dem - Men det sker jo ligesom ikke ret tit :engel:

 

Tror så også han bliver sådan lidt.... Knap så udstillingsegnet, sådan som han udvikler sig.

Total spids næse, mærkelige halv-flap øre, smalt hoved og brune aftegn, der kommer og går lidt :lol:

 

Så det er jo ret heldigt jeg ikke har købt ham som, udstillingshund - Det ender jo selvfølgelig ikke på at jeg synes han er den lækreste i hele verden :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
:lun: Synes sgu han er kær!

 

Alle hvalpe kommer igennem den der fase hvor de bare ligner... Ja... Kan stadig huske hvor trist jeg var over at Dexter bare lignede en BØV :lol:

 

 

Tak! :bighug:

Jamen, jeg jo selv han er gudesmuk og det mest bedårende i verden :lun:

 

Men sådan som udstillingshund ifht. racestandarten så bliver han sgu' nok for "sporty" at se på :lol:

 

Nu er han jo så også primært af hydelinjer, så selvom far Spot er en udtagelse, så er det sjovt nok ikke de linjer der klare sig bedst på udstillinger.

Så skulle jeg nok have valgt udstillingslinjer, hvis jeg ønskede en hund som snuppet ud af racestandarterne :mrgreen:

 

Tror han kommer til at ligne sin mor meget, bare med dingleører og jeg synes hun er gudeskøn og super smuk - Så det gør ikke noget for mit vedkommende :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Jeg kan nu bedst lide den "sporty" udgave :genert:

 

Shhh... Det kan jeg også :engel:

 

Men det ændre jo ikke så meget på, at de ofte ser lidt "skæve" ud ifht. standarten... Men OK, med de kræ jeg har, så siger det næsten sig selv, at jeg godt kan lide "skævheder" :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Shhh... Det kan jeg også :engel:

 

Men det ændre jo ikke så meget på, at de ofte ser lidt "skæve" ud ifht. standarten... Men OK, med de kræ jeg har, så siger det næsten sig selv, at jeg godt kan lide "skævheder" :lun:

 

De fleste er faktisk ikke "skæve" ift standarden. LAngt de fleste arbejdslinjer kan snildt få Very Good eller excellent. Der hvor de kommer til kort, er når de skal konkurrere med udstillingsmodellerne. For så begynder det meget markerede stop, brede skalle og den vanvittige pels at betyde meget. Og der kan vi (heldigvis) ikke være med :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
De fleste er faktisk ikke "skæve" ift standarden. LAngt de fleste arbejdslinjer kan snildt få Very Good eller excellent. Der hvor de kommer til kort, er når de skal konkurrere med udstillingsmodellerne. For så begynder det meget markerede stop, brede skalle og den vanvittige pels at betyde meget. Og der kan vi (heldigvis) ikke være med :blink:

 

 

Det har du selvfølgelig ret i! :mrgreen:

 

Men skal jo med al sandsynlighed kun op 1 udstilling med ham og det bliver når engang vi skal have en champion titel, hvis jeg kan tage mig sammen til at træne noget LP :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har du selvfølgelig ret i! :mrgreen:

 

Men skal jo med al sandsynlighed kun op 1 udstilling med ham og det bliver når engang vi skal have en champion titel, hvis jeg kan tage mig sammen til at træne noget LP :engel:

 

Selvfølgelig kan du da det :) Jeg skal nok få sparket dig i gang med LP - det lover jeg :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Selvfølgelig kan du da det :) Jeg skal nok få sparket dig i gang med LP - det lover jeg :blink:

 

Hehe, altså stuedressurs (ved du ikke bryds dig om ordet, men det hedder de i DcH :mrgreen:) øvelserne er jo ikke så forskellige fra mit elskede DcH program, så mon ikke jeg nok skal få nosset mig sammen til et par LP prøver også.

De ting der er forskellige, tager ikke ret lang tid at indlære, når man først har basisøvelserne.

 

Og så kan jeg jo fryyygtelig godt lide alle de dersens fiiiine titler :oops:

 

Omend jeg nok skal have lidt hjælp til næseprøven når den kommer :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Dagens update:

 

Yoda har for alvor vist, at han er vandhund i meget, meget udpræget grad :lol:

 

Havde ikke lige øjnene på hundene i 30 sekunder og pludselig var Yoda væk og han kom bare ikke da jeg kaldte, hvilket er absolut usædvanligt, da han bliver at komme spurtende med 110 i timen. :vedikke:

Kunne så høre lidt lyde fra bækken... Og rigtig nok, så drøner han rundt nede i bækken og har en fest uden lige, mens han drønede frem og tilbage og stak hovedet i vandet og sprøjtede rundt med det :mrgreen:

Han havde slet ikke hørt jeg kom, så da han opdagede mig, så blev han sååååå glad og mente jeg skulle have en hjertelig velkomst og med ned i vandet og lege :stupid:

Han måtte dog nøjes med Bamse og Kaias selskab i vandet.

Kunne ellers næsten gøre det samme, da jeg var pladder våd, efter en vis vildhvalp havde rystet sig lige op af mine ben og ihærdigt havde prøvet at gnide sig op af mine bukser :stupid:

hold da op, en lille vandhund jeg har fået mig :klap:

Det vægter jeg næsten ligeså højt som sociale egenskaber og træningsvillighed, da vi ret ofte er ved søer og strande og hygger og rigtig meget der.

 

På søndag skal vi hilse på lille sur hanhund, som ikke gør noget som helst, men han er en skrappe-dulle-hanhund som er lille bitte mini lille og men som altid bløder op og er klar på den værste efter 10 minutter. Vi har passet ham nogle gange så det kunne være rart, hvis han synes Yoda ikke er helt slem.

Og indtil videre har Yoda kunne charmere sig ind på alle, selv de små.

Fordelen ved sådan en som jeg har, er at han smider sig og kravler UNDER dem for at snuse, fremfor at mosle rundt ovenpå dem - Først når de har "fundet" hinanden, så bliver han en vildbasse :lol:

 

Han har bare været så hyggelig de sidste par dage.

I dag fik jeg f.eks en sms fra manden, da jeg var på arbejde om, at Yoda var kravlet op på skødet af ham og faldet i søvn :lun:

I morges lå han igen armene med mig og snoooorkede - Putning skal han i hvertfald nok få lært at sætte stor pris på!

Har en mistanke om, at han slægter mor og far på, med det der kæææærlighed og nærhed :5up:

Og det er bare ALLE mennesker han elsker med det samme - Gider de snakke med ham, så er de han bedste venner lige nu og her... Indtil hans nye bedste venner kommer forbi :mrgreen:

 

Og SÅ er der billedspam:

 

532436_10150921722818471_1116188318_n.jpg

 

 

577200_10150921723123471_1995916477_n.jpg

 

 

480618_10150921723378471_632902395_n.jpg

 

 

333341_10150921723683471_1538482283_o.jpg

 

 

413651_10150921724688471_1682876602_o.jpg

 

 

Og så lige et med Kaia i fokus :mrgreen:

 

288371_10150921724403471_762079149_o.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Ih, hvor jeg dog elsker min lille møf :lun:

 

På trods af, han har holdt mig vågen siden kl 5 (han faldt i søvn alt, alt for tidligt i går), så er jeg overraskende frisk.

 

Havde ham og Bamse med på træningsbanen i dag, så Kaia kunne få lidt "fartid" og Bamse og Yoda kunne hygge sig lidt med hinanden.

 

Skulle træne et par ting med Bamse og det gik vældigt, og over AL forventning :5up:

 

Yoda fik så hygget med en gigantisk golden dreng, som han har hilst på, et par gange før og som han forguder.

Han gider normalt ikke lege med hvalpe, men Yoda fik ham alligevel overtalt og de hyggede sig.

 

Så kom frk. skrap ud og hun elsker, elsker hvalpe og prøvede simpelthen så ihærdigt at få overtalt Yoda til at lege - Han hoppede også med på den et par gange, men synes vist egentlig hun var en mærkelig madamme og var egentlig mere til bare at ligge og daske lidt til hende :lol:

 

Han er simpelthen fantastisk at træne med og han fanger bare tingene så lynhurtigt!

Hvis jeg bare sørger for at sætte kriterierne, så belønningerne ikke falder for langt efter hinanden, så kunne han arbejde fra morgen til aften!

Så er glad for mit æggeur, så jeg husker at holde pauserne.

 

Det er simpelthen så skønt at se, hvordan han reagere på verbal ros - Det har næsten større effekt end godbidder og han bliver lige dobbelt så ivrig efter at lave noget, efter jeg har rost ham! :mrgreen:

Det er jo så fedt, for det er noget jeg virkelig kan få glæde af, i konkurrence situationer, hvor jeg ikke må belønne med godbidder eller bold mellem øvelserne :5up:

Så den glæde ved ros og kærtegn prøver jeg at holde vedlige og sørge for at det også virkelig er en belønning for ham.

 

Bolde er han derimod pænt ligeglad med.... De er sgu' for kedelige.

Skal der leges, så skal det være med mig, eller med noget ruske-dims :lol:

 

Har arbejdet lidt med kæder i dag - For en i helvede han er hurtig.

Han fangede det bare første gang og det kom så naturligt for ham. Det er helt vildt at opleve og skide sjovt!

 

Ih, altså, en lille vidunder hvalp jeg har - Som i øvrigt ligger og sover i armene på manden lige nu :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Lille møf har jo som nævnt været på besøg inde i byen - Sådan lige midt inde i byen, hvor hunde gør, naboen spiller høj musik, der er udsigt til en befærdet vej, der kom mennesker rendende i tide og utide osv.

 

Det var han så fuldstændig ligeglad med :mrgreen:

Tror han synes byen var ret fin og spændende!

 

Og det gik så fint med han og skrappe-dulle-hunden, ingen bøvl overhovedet og de var vældig gode venner fra første øjekast :5up:

Det siger så ret meget om Yoda, for skrappe-dulle hanhunden er ekstremt selektiv med hvem han kan lide og hvem han ikke kan.

 

Ikke at han er ondskabsfuld, men han vil bare overhovedet ikke være i nærheden af de fleste andre hunde, uanset alder, race eller køn, hvis de ikke er ret høflige og velopdragne.

Troede så ikke umiddelbart Yoda gik ind under den kategori, men han var godkendt med det samme og opførte sig såååå fint!

 

Han trissede bare stille og roligt rundt og snuste, hyggede med skrappe-hunden og lagde sig endda til at sove i skyggen under bordet :lun:

Kæft hvor er han nem at have med rundt og han er bare glad for alt og alle og opføre sig eksemplarisk.

Har efterhånden mødt en del der ikke bryder sig om bc'er fordi de køre ihhh og åhhh så højt og stresser og, og, og (indsæt selv her alle skrækhistorier om bc'er), men som revurdere deres syn på dem, når de har tilbragt lidt tid med Yoda.

Skønt at have en dejlig race-repræsentant! :lun:

Egentlig ret imponerende, eftersom han jo er hvalp og dermed er fræk som bare fanden - Så tror nogle må have et virkelig vanvittigt billede af hvad en bc er :hmm:

 

Nu står den på ro og afslapning resten af dagen :mrgreen:

 

En dejlig plet i skyggen:

 

DSC_0004DSC_0004.jpg

 

 

 

:lun:

 

DSC_0006DSC_0006.jpg

 

 

 

Mmm..... har du noget lækkert til os, hva'?

 

DSC_0013DSC_0013.jpg

 

 

Hygge :lun:

 

DSC_0021DSC_0021.jpg

 

Når de ikke lige lå og flettede poter, så lå de mås mod mås, den ene med en pote ovenpå den anden, eller næse mod næse :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Hmmm... De der ører, ik'?

 

De kan bare overhovedet ikke bestemme sig til hvad de vil... Tror umiddelbart han får sådan nogle semi-hænge nogle.

Men i dag er jeg alligevel kommet lidt i tvivl, for se nu lige her:

 

413591_10150926012758471_414145103_o.jpg

 

 

564160_10150926013323471_1367911470_n.jpg

 

 

382528_10150926016418471_1741193943_n.jpg

 

 

287856_10150926016813471_1331876967_o.jpg

 

 

241907_10150926017128471_1796771420_o.jpg

 

 

 

 

Normalt sidder de altså sådan her :lol::

 

293768_10150926009533471_1696875549_n.jpg

 

 

 

Så ved sgu' ik' helt hvad de har tænkt sig og hvad det ender med, men det er simpelthen så charmerende, som de dingler rundt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det bare fantastisk, at han charmede hr. skrap på den måde. Det lyder som om han har fået lidt af sin fars tilgange til andre hunde. Jeg oplever bare aldrig, aldrig konflikter med ham - det er virkelig fantastisk!

Jeg tror ørerne kommer til at hænge. Hvis du kommer til at stritte, så bliver de jo enorme :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Hvor er det bare fantastisk, at han charmede hr. skrap på den måde. Det lyder som om han har fået lidt af sin fars tilgange til andre hunde. Jeg oplever bare aldrig, aldrig konflikter med ham - det er virkelig fantastisk!

Jeg tror ørerne kommer til at hænge. Hvis du kommer til at stritte, så bliver de jo enorme :-D

 

Enten så har han i hvertfald et ret velfungerende hvalpefripas, eller også så tror jeg bare han har en super forståelse for andre hunde og virkelig formår at vide hvad han kan tillade sig overfor hvilken hund :5up:

Har endnu ikke mødt nogen som helst han ikke har forstået at behandle på helt præcis den rigtige måde.

Han holder sig hellere en smule afventende, fremfor at være FOR meget fremme i skoene - Han er på ingen måde nervøs eller usikker, men er bare super god til at være høflig og ikke hoppe lige i fjæset på andre :mrgreen:

 

Tror bestemt heller ikke hans ører kommer til at stå - Tror de bliver siddende hvor de er nu.

Men de flagre simpelthen rundt som det passer dem. Det er så kært.

Dog sidder det venstre øre oftere og oftere ligesom Bamses :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Nå... Men så nåede Yoda lige præcis den alder hvor Bamse synes han er skide sjov at lege med :banan:

 

Shit, nogle ture de tager sig nu og hvor er de bare glade for hinanden :lun:

 

Bamse er så fantastisk, for han ved præcis hvor voldsom han kan være ved Yoda og har han lige været en tand for vild, så smider han sig da bare lige, så Yoda kan få lov at kanøfle ham!

Yoda er så sød og så glad, så glad for hans Bamse! Hele kroppen logre af glæde og han hopper og danser af glæde, så snart Bamse han lægger op til leg - den går nemlig begge veje nu. :klap:

 

De har simpelthen en fest uden lige de to :lun:

 

 

Ihh... Hvor alt bare ånder idyl og glade dage herhjemme :mrgreen:

 

Nå... Men den eneste ting jeg kan sætte en finger på, er at Yoda ikke frivilligt går ud og tisser i regnvejr - Det er han dælme for fin til, så hvis vi ikke lukker ham ud på den side af huset, hvor udhænget yder tilpas læ, så tisser han altså lige indenfor døren, hvis vi ikke giver ham et lift udenfor :stupid:

Så vi skal altså liige have lært ham, at den går bare ikke :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå... Men så nåede Yoda lige præcis den alder hvor Bamse synes han er skide sjov at lege med :banan:

 

Shit, nogle ture de tager sig nu og hvor er de bare glade for hinanden :lun:

 

Bamse er så fantastisk, for han ved præcis hvor voldsom han kan være ved Yoda og har han lige været en tand for vild, så smider han sig da bare lige, så Yoda kan få lov at kanøfle ham!

Yoda er så sød og så glad, så glad for hans Bamse! Hele kroppen logre af glæde og han hopper og danser af glæde, så snart Bamse han lægger op til leg - den går nemlig begge veje nu. :klap:

 

De har simpelthen en fest uden lige de to :lun:

 

 

Ihh... Hvor alt bare ånder idyl og glade dage herhjemme :mrgreen:

 

Nå... Men den eneste ting jeg kan sætte en finger på, er at Yoda ikke frivilligt går ud og tisser i regnvejr - Det er han dælme for fin til, så hvis vi ikke lukker ham ud på den side af huset, hvor udhænget yder tilpas læ, så tisser han altså lige indenfor døren, hvis vi ikke giver ham et lift udenfor :stupid:

Så vi skal altså liige have lært ham, at den går bare ikke :lol:

 

 

Årh hvor skønt :lun: Husk lige at tage video af dem, så vi andre kan se!!

 

Regnvejrsfornem, det har han altså ikke fra sin far, kan jeg godt hilse at sige :blink: Men mon ikke også han vokser fra det med tiden!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Årh hvor skønt :lun: Husk lige at tage video af dem, så vi andre kan se!!

 

Regnvejrsfornem, det har han altså ikke fra sin far, kan jeg godt hilse at sige :blink: Men mon ikke også han vokser fra det med tiden!

 

Hehe - Jeg skal se om jeg ikke kan få det fanget.

Det ser i hvertfald mega kørt ud og Bamse er overordentlig tålmodig, nu bettemanden endelig 110% godkendt.

 

Tror nu nok han hurtigt skal komme sig over sin regnvejrs forskrækkelse - Han har jo sjovt nok ingen problemer med at gå ud, når der venter fodersøg på græsset :mrgreen:

 

Er lidt spændt og ikke helt enig med svigermekanikken, som mener vi skal komme til aftensmad i aften.

Deres hund og jo sød og velfungerende sammen med Kaia og Bamse, men kan være ret så skarp overfor andre hunde - Men han har så stor respekt for Bamse, at han aldrig laver nogen som helst optræk til ballade, når Bamse er i nærheden.

Så ville egentlig gerne at de havde mødtes alle sammen, for så var jeg 100% sikker på der ingen ballade blev, men kan godt lige forstille mig hvordan det bliver med 4 hunde i huset under en "hyggelig" familiemiddag :genert:

 

Så overvejer lidt hvilken løsning jeg skal vælge - For de slæber det kræ med ud til os konstant, så det er ret vigtigt at de kan sammen.

Der havde det altså været rart at have Bamse som vagthund, så al hilsen foregår fornuftigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe - Jeg skal se om jeg ikke kan få det fanget.

Det ser i hvertfald mega kørt ud og Bamse er overordentlig tålmodig, nu bettemanden endelig 110% godkendt.

 

Tror nu nok han hurtigt skal komme sig over sin regnvejrs forskrækkelse - Han har jo sjovt nok ingen problemer med at gå ud, når der venter fodersøg på græsset :mrgreen:

 

Er lidt spændt og ikke helt enig med svigermekanikken, som mener vi skal komme til aftensmad i aften.

Deres hund og jo sød og velfungerende sammen med Kaia og Bamse, men kan være ret så skarp overfor andre hunde - Men han har så stor respekt for Bamse, at han aldrig laver nogen som helst optræk til ballade, når Bamse er i nærheden.

Så ville egentlig gerne at de havde mødtes alle sammen, for så var jeg 100% sikker på der ingen ballade blev, men kan godt lige forstille mig hvordan det bliver med 4 hunde i huset under en "hyggelig" familiemiddag :genert:

 

Så overvejer lidt hvilken løsning jeg skal vælge - For de slæber det kræ med ud til os konstant, så det er ret vigtigt at de kan sammen.

Der havde det altså været rart at have Bamse som vagthund, så al hilsen foregår fornuftigt.

 

 

Ja, den er lidt svær. Jeg tror nu nok det skal gå, men det er selvfølgelig også vigtigt at Yoda ikke får en træls oplevelse. Krydser fingre for, at det kommer til at gå!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Ja, den er lidt svær. Jeg tror nu nok det skal gå, men det er selvfølgelig også vigtigt at Yoda ikke får en træls oplevelse. Krydser fingre for, at det kommer til at gå!

 

Det tror jeg nu også.

Yoda er heller ikke sådan at hyle ud af den - Han tænker bare sådan lidt... What the fuck... Hvad er du for en mærkelig starut? Hvis andre hunde er knap så venlige overfor ham og så trisser han bare videre og finder på noget andet at lave, fuldstændig upåvirket :lol:

 

Men den kære lille Jensen, kan lige så godt lære at Yoda er sød og rar med det samme (vi risikere at skulle have Jensen boende på fuld tid engang).

Men kan jo selvfølgelig også bar slæbe hele banden med og lære svigermekanikken, at sådan er det altså, hvis de vil have os til spisning en hverdag, hvor hundene har været rigeligt alene hjemme i løbet af dagen :engel:

 

(Er ikke så glad for svigerne.. Skinner det igennem :genert:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det tror jeg nu også.

Yoda er heller ikke sådan at hyle ud af den - Han tænker bare sådan lidt... What the fuck... Hvad er du for en mærkelig starut? Hvis andre hunde er knap så venlige overfor ham og så trisser han bare videre og finder på noget andet at lave, fuldstændig upåvirket :lol:

 

Men den kære lille Jensen, kan lige så godt lære at Yoda er sød og rar med det samme (vi risikere at skulle have Jensen boende på fuld tid engang).

Men kan jo selvfølgelig også bar slæbe hele banden med og lære svigermekanikken, at sådan er det altså, hvis de vil have os til spisning en hverdag, hvor hundene har været rigeligt alene hjemme i løbet af dagen :engel:

 

(Er ikke så glad for svigerne.. Skinner det igennem :genert:)

 

Ej det gør det da slet ikke... pjat :blink:

 

Jeg slæber gladeligt alle mine 4 med op til mine svigerforældre - de har selv en datter efter Carla. Der er aldrig problemer og de nyder at være sammen. Hvis det planen på sigt, at det skal være muligt at tage alle 4 med, så er det da bare med at kaste sig ud i det!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...