AnneMangetal Skrevet Juni 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2012 Ææææææv! Kan nu INTET fra min app - ikke engang læse indlæg?! Jeg har genstartet telefonen 2 gange uden held. Kan jeg rulle opdateringen tilbage? Får dette når jeg går ind i en tråd.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 Tjekkede lige, og det er det samme hos mig:( Man skal gå ind på den enkelte brugers indlæg, for at se, hvad de skriver Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juni 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 Ej, det bliver da sådan lidt belastende i længden:???: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 Ej, det bliver da sådan lidt belastende i længden:???: Det gider jeg ikke, så lader jeg være med at bruge den. Gider ikke sidde og vippe frem og tilbage hele tiden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Der arbejdes på at finde årsagen til dette, det er selvfølgelig ikke meningen at man skal klikke på hvert svar! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Der arbejdes på at finde årsagen til dette, det er selvfølgelig ikke meningen at man skal klikke på hvert svar! Takker:-D:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juni 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 Øhhh, er der ved at være en tidshorisont på problemerne med app'en? Kan man ikke vare tilbagerulle sidste opdatering? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 Hvorfor kan man ikke læse karma fra appen ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juni 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 Hvorfor kan man ikke læse karma fra appen ? Man kan heller ikke citere eller se likes..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Henrik4100 Besvaret Juli 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2012 tapatalk plugin ville være dejligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts