Gæst Valishia Skrevet Juni 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2012 Dette er for en bekendt, der desværre ikke kan have Nala, grundet D. allergi, kan vi ikke selv tage hende Følgende tekst følger med Nala Golden retriever hvalp på 11 mdr. sælges. Verdens kærligste hund, Nala, er nødt til at få sig et nyt hjem, da hendes nuværende simpelthen er for småt for hende. Desuden skal hendes familie flytte hen, hvor hunde ikke er tilladt. Ny kærlig familie søges derfor! Med Nala følger hendes børste, tandbørste, saks til kløer, en spand med lækker ca 10 kg Acana foder, ynglingsgodbidder, hendes bolde og tæppe samt remme, både øvelsesrem med snudesele (”gå pænt”-rem), kæderem samt lang line. I alt udstyr og mad for over 1100 kr. Prisen er sat til 2000kr. Men ved, at hun er til at forhandle med, hvis det er rette køber familie og helst nogen med hunde forstand Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Har hun stamtavle? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Valishia Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Har hun stamtavle? Nej, desværre ikke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maka Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Hvordan har hun det med andre hunde? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Valishia Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Hvordan har hun det med andre hunde? Ejer skriver, at Nala har en fast tumle ven og ellers rigtigt gerne vil hilse og lege med andre hunde. Ved ikke om ikke dette venlige sind ligger til golden hundene? Hun har ikke på noget tidspunkt udvist agressivitet mod hunde eller mennesker. Jeg har kun set en lalleglad legesyg hvalp/unghund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mou Besvaret Juni 5, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2012 ligner hun ikke meget efter Freja ?? hvordan er pelsen og hvad vejer hun ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Valishia Besvaret Juni 5, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2012 ligner hun ikke meget efter Freja ?? hvordan er pelsen og hvad vejer hun ? Jeg synes hun minder om freja, men det er noget tid siden jeg så freja Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dina Besvaret Juni 5, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2012 Verdens kærligste hund, Nala, er nødt til at få sig et nyt hjem, da hendes nuværende simpelthen er for småt for hende. Desuden skal hendes familie flytte hen, hvor hunde ikke er tilladt. Er Nalas nuværende hjem mon skrumpet i forhold til for trekvart år siden, da familien anskaffede sig hende? Og er de smidt ud af dette lille hjem og må nu kun bo et gaaaanske bestemt sted, hvor man desværre ikke må have hund? Kæft, hvor bliver man ind imellem træt af visse mennesker. Til gengæld er det opmuntrende, at DU viser omsorg og forsøger at hjælpe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juni 5, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2012 Hun ser enormt dejlig ud! Lige sådan en jeg kunne finde på at snuppe hvis det var nu jeg skulle have en hund mere:) Sikker på hun nok skal finde et dejligt hjem! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Valishia Besvaret Juni 5, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2012 Er Nalas nuværende hjem mon skrumpet i forhold til for trekvart år siden, da familien anskaffede sig hende? Og er de smidt ud af dette lille hjem og må nu kun bo et gaaaanske bestemt sted, hvor man desværre ikke må have hund? Kæft, hvor bliver man ind imellem træt af visse mennesker. Til gengæld er det opmuntrende, at DU viser omsorg og forsøger at hjælpe. Kan du frigøre plads i din indbakke til PB Og tak for komplimentet Hun ser enormt dejlig ud! Lige sådan en jeg kunne finde på at snuppe hvis det var nu jeg skulle have en hund mere:)Sikker på hun nok skal finde et dejligt hjem! Jeg håber sådan, at hun kommer ud i en familie som allerede har hund eller i hvert fald har forstand på hold af hund. For det er en dejlig energisk tæve. Og jeg synes hun er fantastisk. Men som sagt, så kan vi ikke overtage hende, da kæresten ikke tåler hende... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Juni 5, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2012 Sikke sød hun ser ud! Håber, håber, håber hun finder et nyt hjem hvor hun bliver en del af familien og får et skønt hundeliv. 11 måneder er jo ingen alder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Juni 5, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2012 Åhr, hun ser og lyder til at være en dejlig hund :hjerte: Håber der hurtigt bliver fundet et godt hjem til hende... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Juni 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2012 Ligner min omplaceringshund, meget smuk:lun: held og Lykke med det nye hjem, er sikker på sådan en skøn hind hurtigt får et nyt kærligt hjem...:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2012 Årh, hun ser dejlig ud :hjerte: Held og lykke med et nyt hjem! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 Det er så lige præcis sådan en tråd jeg ikke må se!!!! :scared: Skal ikke have flere, skal ikke have flere, skal.. ikke! :damn: Hvor ser hun dejlig ud! Håber hun kommer til et godt hjem.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Valishia Besvaret Juni 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 Hun har vist fået nyt hjem... Det har ejeren bare lige glemt at fortælle mig Så tråden kan lukkes Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts