Hop til indhold

Golden unghund på 11mdr.


Gæst Valishia
 Share

Recommended Posts

Gæst Valishia

Dette er for en bekendt, der desværre ikke kan have Nala, grundet D. allergi, kan vi ikke selv tage hende :cry:

Følgende tekst følger med Nala

Golden retriever hvalp på 11 mdr. sælges. Verdens kærligste hund, Nala, er nødt til at få sig et nyt hjem, da hendes nuværende simpelthen er for småt for hende. Desuden skal hendes familie flytte hen, hvor hunde ikke er tilladt. Ny kærlig familie søges derfor!

Med Nala følger hendes børste, tandbørste, saks til kløer, en spand med lækker ca 10 kg Acana foder, ynglingsgodbidder, hendes bolde og tæppe samt remme, både øvelsesrem med snudesele (”gå pænt”-rem), kæderem samt lang line. I alt udstyr og mad for over 1100 kr.

 

Prisen er sat til 2000kr. Men ved, at hun er til at forhandle med, hvis det er rette køber familie og helst nogen med hunde forstand :-D

Nala.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Valishia
Hvordan har hun det med andre hunde?

Ejer skriver, at Nala har en fast tumle ven og ellers rigtigt gerne vil hilse og lege med andre hunde. Ved ikke om ikke dette venlige sind ligger til golden hundene? Hun har ikke på noget tidspunkt udvist agressivitet mod hunde eller mennesker.

Jeg har kun set en lalleglad legesyg hvalp/unghund :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Verdens kærligste hund, Nala, er nødt til at få sig et nyt hjem, da hendes nuværende simpelthen er for småt for hende. Desuden skal hendes familie flytte hen, hvor hunde ikke er tilladt.

Er Nalas nuværende hjem mon skrumpet i forhold til for trekvart år siden, da familien anskaffede sig hende? Og er de smidt ud af dette lille hjem og må nu kun bo et gaaaanske bestemt sted, hvor man desværre ikke må have hund?

 

Kæft, hvor bliver man ind imellem træt af visse mennesker.

 

Til gengæld er det opmuntrende, at DU viser omsorg og forsøger at hjælpe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Valishia
Er Nalas nuværende hjem mon skrumpet i forhold til for trekvart år siden, da familien anskaffede sig hende? Og er de smidt ud af dette lille hjem og må nu kun bo et gaaaanske bestemt sted, hvor man desværre ikke må have hund?

 

Kæft, hvor bliver man ind imellem træt af visse mennesker.

 

Til gengæld er det opmuntrende, at DU viser omsorg og forsøger at hjælpe.

 

Kan du frigøre plads i din indbakke til PB :fornaermet:

Og tak for komplimentet :genert:

 

Hun ser enormt dejlig ud! Lige sådan en jeg kunne finde på at snuppe hvis det var nu jeg skulle have en hund mere:)

Sikker på hun nok skal finde et dejligt hjem!

Jeg håber sådan, at hun kommer ud i en familie som allerede har hund eller i hvert fald har forstand på hold af hund. For det er en dejlig energisk tæve. Og jeg synes hun er fantastisk. Men som sagt, så kan vi ikke overtage hende, da kæresten ikke tåler hende... :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Sikke sød hun ser ud!

 

Håber, håber, håber hun finder et nyt hjem hvor hun bliver en del af familien og får et skønt hundeliv.

 

11 måneder er jo ingen alder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna

Det er så lige præcis sådan en tråd jeg ikke må se!!!! :scared: Skal ikke have flere, skal ikke have flere, skal.. :engel: ikke! :damn:

 

Hvor ser hun dejlig ud! :lun: Håber hun kommer til et godt hjem.. :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...