Gæst MieJ Skrevet Juni 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2012 Hej allesammen, Har du eller kender du en der har en tæve, der er rimelig højløbsk på onsdag, og som bor i Kalundborg/Slagelse/Sorø-området, så hører Hopsa eller jeg gerne fra jer, da vi har en hanhund der skal have tappet sæd (Kunne ikke helt finde ud af hvor sådan en tråd hørte til, så det blev bare her ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Iben B Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Pjat med dig - du vil bare finde en tæve der kan dele forældreglæden med din super nuser hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MieJ Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Jæs, vi er nemlig VILDE med tilfældige GD-blandinger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Iben B Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Det er det jeg ved - gem lige en til mig, vil I? Jeg synes det kunne være super spændende at se hvad der kommer ud af det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MieJ Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Will do.. Det eneste bud hidtil er en højløbsk chi. Tror det vanskeliggør projektet lidt :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Iben B Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Will do..Det eneste bud hidtil er en højløbsk chi. Tror det vanskeliggør projektet lidt :hmm: Et ord: gaffatape Og nu stopper jeg med at spamme din tråd, ellers er der jo ingen der tager det her projekt alvorligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Ej jeg måtte altså bare se hvad denne tråd va rom, jeg tænkte HVAD skal man dog bruge en løbsk tæve til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Siden I allerede er lidt af sporet, i gamle dage brugte man ikke løbske tæver, er det noget nyt? Eller er det en kræsen hanhund? Eller en grøn dyrlæge? (er bare nysgerrig, min erfaring med den slags er fra forrige årtusind og der tog dyrlægen bare fat og så blev der leveret) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
lilleraev Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Siden I allerede er lidt af sporet, i gamle dage brugte man ikke løbske tæver, er det noget nyt? Eller er det en kræsen hanhund? Eller en grøn dyrlæge? (er bare nysgerrig, min erfaring med den slags er fra forrige årtusind og der tog dyrlægen bare fat og så blev der leveret) Hahaha! Så onanerede dyrlægen altså hunden???!!! Så er der jo mening med galskaben om lovlig dyresex i DK ?! Føj et arbejde! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MieJ Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Petrine, jeg ved ikke om det er noget nyt. Så kendt er jeg ikke i disciplinen De gange vi har fået tappet hanner har der været tæver involveret. Tænker at man måske bare har fundet ud af at det gør det lettere? Hanhunden har aldrig prøvet det før, så hvad han har af mening om det er for tidligt at sige. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MieJ Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Lilleraev, den del af proceduren har ikke ændret sig. Hanhunden skal jo ikke hoppe på de tæver der bruges, blot snuse til hende og blive mere villig til at aflevere det ønskede produkt - Ellers kunne det iøvrigt være at chi-ejeren ville betakke sig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
lilleraev Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 I øvrigt Iben, så er der her resultatet af det, du gerne ville se Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 I øvrigt Iben, så er der her resultatet af det, du gerne ville se [ATTACH=CONFIG]87314[/ATTACH] En GD med underbid og mågeører.... det tvivler jeg egentlig på at Iben går og drømmer om Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
lilleraev Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 årh hold da op... Den er da søøøød Jeg ved ikke hvad jeg havde forestillet mig.. troede måske der var en kondomlignende himstergims man kunne putte på, så hunden kunne bedække en figur eller en tæve... Men havde faktisk aldrig tænkt i de baner før Er det Valdemar der skal tappes? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MieJ Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 I øvrigt Iben, så er der her resultatet af det, du gerne ville se [ATTACH=CONFIG]87314[/ATTACH] Det der var jo ikke engang en god idé på papiret... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Siden I allerede er lidt af sporet, i gamle dage brugte man ikke løbske tæver, er det noget nyt? Eller er det en kræsen hanhund? Eller en grøn dyrlæge? (er bare nysgerrig, min erfaring med den slags er fra forrige årtusind og der tog dyrlægen bare fat og så blev der leveret) I følge canicold: "Sæden opsamles ved manuel stimulering af hanhundens penis, og kun den sædholdige del af ejakulatet bruges. Den bedste sædkvalitet og største mængde fås, hvis der er en højbrunstig tæve til stede under opsamlingen" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 "Den bedste sædkvalitet og største mængde fås, hvis der er en højbrunstig tæve til stede under opsamlingen" Ny viden for mig :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 årh hold da op... Den er da søøøød Det er den måske...... men vil man ha' en GD med energi som en boxer, så kan man jo passende købe sig en Harald Ingen grund til at producere tåbelige blandinger med det formål Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
lilleraev Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Uha, hvem kan også stå for Harald?! Han er jo bare for lækker! Var det ham eller Valdemar? Eller det er måske en hemmelighed? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Uha, hvem kan også stå for Harald?! Han er jo bare for lækker! Var det ham eller Valdemar? Eller det er måske en hemmelighed? Ork nej, Harald skal tappes inden en forestående parring. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
lilleraev Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Så spørger jeg lige dumt her... Men han skal simpelthen tappes INDEN en parring? Er det fordi man håber på at optimere hans sædkvalitet ved at tømme ud af de 'døde' sædceller, eller?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Så spørger jeg lige dumt her... Men han skal simpelthen tappes INDEN en parring? Er det fordi man håber på at optimere hans sædkvalitet ved at tømme ud af de 'døde' sædceller, eller?? Nej det er udelukkende for tæveejerens skyld, så der ikke bruges tid, penge og energi på at parre med en steril hanhund. Ikke at jeg tror Harald er steril, men den hanhund som oprindeligt var planlagt at parre med har vist sig at være steril, så tæveejeren går denne gang med livrem og seler, det har jeg fuld forståelse for Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Så i tapper og tester kvaliteten? Eller? Det er godt nok en videnskab. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Vi tapper - tjekker at der er levende svømmere som svømmer i samme retning, og så er vi klar til parring Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Annette Besvaret Juni 5, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2012 Smart. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts