Hop til indhold

Løbsk tæve søges onsdag på vestsjælland


Gæst MieJ
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen,

 

Har du eller kender du en der har en tæve, der er rimelig højløbsk på onsdag, og som bor i Kalundborg/Slagelse/Sorø-området, så hører Hopsa eller jeg gerne fra jer, da vi har en hanhund der skal have tappet sæd :-)

 

(Kunne ikke helt finde ud af hvor sådan en tråd hørte til, så det blev bare her :lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 60
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Iben B
Will do..

Det eneste bud hidtil er en højløbsk chi. Tror det vanskeliggør projektet lidt :hmm:

 

Et ord: gaffatape :mrgreen: Og nu stopper jeg med at spamme din tråd, ellers er der jo ingen der tager det her projekt alvorligt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Siden I allerede er lidt af sporet, i gamle dage brugte man ikke løbske tæver, er det noget nyt? Eller er det en kræsen hanhund? Eller en grøn dyrlæge? (er bare nysgerrig, min erfaring med den slags er fra forrige årtusind og der tog dyrlægen bare fat og så blev der leveret)

Hahaha! Så onanerede dyrlægen altså hunden???!!! Så er der jo mening med galskaben om lovlig dyresex i DK ?! Føj et arbejde! :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Petrine, jeg ved ikke om det er noget nyt.

Så kendt er jeg ikke i disciplinen :lol:

 

De gange vi har fået tappet hanner har der været tæver involveret. Tænker at man måske bare har fundet ud af at det gør det lettere? :vedikke:

 

Hanhunden har aldrig prøvet det før, så hvad han har af mening om det er for tidligt at sige.

Link til indlæg
Del på andre sites

Lilleraev, den del af proceduren har ikke ændret sig.

Hanhunden skal jo ikke hoppe på de tæver der bruges, blot snuse til hende og blive mere villig til at aflevere det ønskede produkt ;-)

- Ellers kunne det iøvrigt være at chi-ejeren ville betakke sig :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Siden I allerede er lidt af sporet, i gamle dage brugte man ikke løbske tæver, er det noget nyt? Eller er det en kræsen hanhund? Eller en grøn dyrlæge? (er bare nysgerrig, min erfaring med den slags er fra forrige årtusind og der tog dyrlægen bare fat og så blev der leveret)

 

I følge canicold:

"Sæden opsamles ved manuel stimulering af hanhundens penis, og kun den sædholdige del af ejakulatet bruges. Den bedste sædkvalitet og største mængde fås, hvis der er en højbrunstig tæve til stede under opsamlingen"

Link til indlæg
Del på andre sites

Så spørger jeg lige dumt her... Men han skal simpelthen tappes INDEN en parring? Er det fordi man håber på at optimere hans sædkvalitet ved at tømme ud af de 'døde' sædceller, eller??

 

Nej det er udelukkende for tæveejerens skyld, så der ikke bruges tid, penge og energi på at parre med en steril hanhund. Ikke at jeg tror Harald er steril, men den hanhund som oprindeligt var planlagt at parre med har vist sig at være steril, så tæveejeren går denne gang med livrem og seler, det har jeg fuld forståelse for :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...