Gæst stenshoej Skrevet Juni 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2012 Har lovet min far at komme på to ugers ferie. så jeg bliver nødt til at få passet Nissan d. 21 juni, da jeg der skal til silkeborg og snakke med skole. regner med det bliver fra 08-tiden til sen eftermiddag. (skal være på skolen 12.30) så det bliver lidt presset. men hellere det, end han skal køre så langt med tog, to gange på een dag. det kan også lade sig gøre at hente/levere ham fra d. 20 hvis det passer bedre ind i jeres tidsplan. Og som overskriften siger, så er det de kære fynboere der denne gang får fornøjelsen. tag kontakt! Nissan glæder sig allerede.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Juni 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2012 jeg kan slet ikke forstå der ikke er nogen der vil have hormonel unghund på visit? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 sorry jeg har en hanhund som ikke nødvendigvis kan med andre hanhunde... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 Sorry er temmelig gravid så har ikke lige overskudet til en fremmed hund i flokken Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 Hvis ikke det lige var i hverdagene så ville jeg godt, men skal jo arbejde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 Hvis det ikke lige var på Fyn, gjorde jeg det gerne... Men tvivler på du gider komme til Randers med ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 Hvis det ikke lige var på Fyn, gjorde jeg det gerne... Men tvivler på du gider komme til Randers med ham så kunne jeg jo næsten lige så godt tage ham med til silkeborg :hmm: ______________________ Alma-mor, Linda & Tonki. det er helt fjong! åh.. kunne ellers godt lige nusse Aussie, og besøge tonkihjem! Skipper er ikke glemt, men ham har jeg jo mødt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 så kunne jeg jo næsten lige så godt tage ham med til silkeborg :hmm: ______________________ Alma-mor, Linda & Tonki. det er helt fjong! åh.. kunne ellers godt lige nusse Aussie, og besøge tonkihjem! Skipper er ikke glemt, men ham har jeg jo mødt Præcis Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 ahrg ville være super hyggeligt... men jeg skal på arbejde :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts