Hop til indhold

Molly

Michela
 Share

Recommended Posts

Så fik vi vores hus, og her 14 dage efter indflytning, har vi fået et nyt familiemedlem ;-D Jeg håber at i vil tage godt imod Molly, som er en Golden/DanskSvensk gårdhund på 6 måneder :-)

Jeg var egentlig blevet enig med mig selv og min bedre halvdel om, at vi skulle have en voksen hund, men så så vi Molly og valgte hende ud af alle de mange mange omplacerings hunde, som på nettet. Vi tog ud og så hende, og hun er bare perfekt til os :-D Hun er sød, stille, lærenem, mild, glad og behagesyg :-) Hun er godt opdraget, er stille inde og legesyg ude, hun er en rigtig engel <3 Havde hende med nede ved DCH idag, hun forholdt sig roligt, ville gerne hilse på både mennesker og hunde, men var rolig og forsigtig, man kan ikke mærke på hende at hun kun er 6 måneder, hun bliver hundeskolens dengse, når vi starter på hold ;-)

Lægger lige nogle billeder ind, når jeg får dem ind på computeren :-)

Jeg glæder mig til at se hvor stor hun bliver, og hvordan hendes instinkter og temperament udvikler sig når hun bliver ældre. Hun vejer ca. 8 kg nu og er på højde med en voksen DS.. Men det er vel ikke til at sige noget om størrelse og temperament allerede nu?

Link til indlæg
Del på andre sites