Michela Skrevet Juni 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2012 Så fik vi vores hus, og her 14 dage efter indflytning, har vi fået et nyt familiemedlem ;-D Jeg håber at i vil tage godt imod Molly, som er en Golden/DanskSvensk gårdhund på 6 måneder Jeg var egentlig blevet enig med mig selv og min bedre halvdel om, at vi skulle have en voksen hund, men så så vi Molly og valgte hende ud af alle de mange mange omplacerings hunde, som på nettet. Vi tog ud og så hende, og hun er bare perfekt til os Hun er sød, stille, lærenem, mild, glad og behagesyg Hun er godt opdraget, er stille inde og legesyg ude, hun er en rigtig engel <3 Havde hende med nede ved DCH idag, hun forholdt sig roligt, ville gerne hilse på både mennesker og hunde, men var rolig og forsigtig, man kan ikke mærke på hende at hun kun er 6 måneder, hun bliver hundeskolens dengse, når vi starter på hold Lægger lige nogle billeder ind, når jeg får dem ind på computeren Jeg glæder mig til at se hvor stor hun bliver, og hvordan hendes instinkter og temperament udvikler sig når hun bliver ældre. Hun vejer ca. 8 kg nu og er på højde med en voksen DS.. Men det er vel ikke til at sige noget om størrelse og temperament allerede nu? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Annette Besvaret Juni 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2012 Hun lyder som en rigtig dejlig hvalp. Tillykke med hende og jeres hus selvfølgelig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juni 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2012 Uhhhh..glæder mig til, at se billeder. ..Stort tillykke med hus og hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Michela Besvaret Juni 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2012 Lidt uskarpe billeder af en sovende Molly Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Tillykke med hende :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Michela Besvaret Juni 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2012 Søde Molly Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Juni 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2012 Hvor er hun kær :hjerte: tillykke med hende! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juni 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2012 Nøj hvor ser hun dejlig ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Michela Besvaret Juni 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 Molly skulle vist have haft en større kurv Der er jo ikke plads til hendes hoved i den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Michela Besvaret Juni 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 Hygge i haven Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Anaid Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 Hvor er hun sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CBK Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 hun er rigtig sød:lun: hvis hun er 8 måneder vokser hun nok ikke så meget mere i højden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
mokkah Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 Tillykke med hende... Hun ser rigtig sød ud. Og dejligt at hun kan sidde stille mellem børnene bag i bilen. Den var aldrig gået med Mokkah, det ville være en ren invitation til leg for ham... hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts