Gæst Millemusen Skrevet Juni 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2012 jeg har den her skønne pige som elsker hygge i sofaen og at rode hele hytten til med hendes ting, hun er en fantastisk blanding mellem en dansk-svensk gårdhund og en Engelsk springer spaniel... . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Juni 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2012 rigtig nuser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Museklik Besvaret Juni 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2012 Nåååå Sådan en blanding har jeg også - men min ser noget anderledes ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juni 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2012 Velkommen til Hvor ser hun sød ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Millemusen Besvaret Juni 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2012 mange tak.. det er hun også, hun er en rigtig lille krudt ugle med en masse energi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Millemusen Besvaret Juni 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2012 Nåååå Sådan en blanding har jeg også - men min ser noget anderledes ud mille har kropsbygningen fra springeren (moren) og pelsen og farverne efter den dansk - svenske (faren) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Hvor er hun sød :hjerte: Hvor gammel er hun? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts