Hop til indhold

hey fra Pernille og Mille


Gæst Millemusen
 Share

Recommended Posts

Gæst Millemusen

Ja vi er så nye her inde og lidt nervøse a os...

 

jeg har haft den dejlige fornøjelse at nyde min smukke Mille i 2 år snart.

hun er en dejlige lille livlig og legesyg hund som nok skal fortælle hvis hun er utilfreds...:lol:

 

hun går meget efter en hele tiden og snakker og hvis hun ikk bliver hørt sætter hun sig og sugger meget højt:roll:

 

men alt i alt så er hun min øjesten:hjerte:

 

Hey alle sammen :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Millemusen
Hej og velkommen til :vinken:

 

Hun lyder lidt, som min Dansk/svenske gårdhund, når hun ikke får sin vilje eller skal gøre sig opmærksom.

Hvad er hun en blanding af?

Og så er billeder meget velkommen :-D

 

Mille er en blanding af en dansk - svensk og en engelsk springer spaniel

mille2.jpgher er så et billede af trolleungen :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Millemusen
Hvor er hun sød :lun::-D

 

 

ja meget, i dag har hun fundet ud af hvordan man åbner skufferne i køkkenet, så hun havde taget melet og det var ud over hele hunden og gulvet...

og Mille sad midt på gulvet og kiggede op på mig som om hun ville sige. (jamen mor jeg ville jo bare bage en kage til dig) med de størst dådyr øjne der findes...:engel:

 

så kan man jo ikk andet end ryste på hovedet af hende... for hun så altså komisk ud der midt i alt melet :-D:roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja meget, i dag har hun fundet ud af hvordan man åbner skufferne i køkkenet, så hun havde taget melet og det var ud over hele hunden og gulvet...

og Mille sad midt på gulvet og kiggede op på mig som om hun ville sige. (jamen mor jeg ville jo bare bage en kage til dig) med de størst dådyr øjne der findes...:engel:

 

så kan man jo ikk andet end ryste på hovedet af hende... for hun så altså komisk ud der midt i alt melet :-D:roll:

 

Sådan en lille bølle :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Millemusen
Velkommen til Millemusen. :vinken:

 

Hvor er hun bare sød.. og bandit-agtig at se på. :5up:

Tak for kigget.

 

hun ikk bare ser Bandit-agtig ud...

hun er en bandit med stort B og hun ved lige hvordan hun skal sno mig så jeg altid ender med at stå og ryste på hovedet af hende :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...