Gæst Millemusen Skrevet Juni 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2012 Ja vi er så nye her inde og lidt nervøse a os... jeg har haft den dejlige fornøjelse at nyde min smukke Mille i 2 år snart. hun er en dejlige lille livlig og legesyg hund som nok skal fortælle hvis hun er utilfreds... hun går meget efter en hele tiden og snakker og hvis hun ikk bliver hørt sætter hun sig og sugger meget højt:roll: men alt i alt så er hun min øjesten:hjerte: Hey alle sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 Hej og velkommen til Hun lyder lidt, som min Dansk/svenske gårdhund, når hun ikke får sin vilje eller skal gøre sig opmærksom. Hvad er hun en blanding af? Og så er billeder meget velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 Velkommen til:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Millemusen Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 Hej og velkommen til Hun lyder lidt, som min Dansk/svenske gårdhund, når hun ikke får sin vilje eller skal gøre sig opmærksom. Hvad er hun en blanding af? Og så er billeder meget velkommen Mille er en blanding af en dansk - svensk og en engelsk springer spaniel her er så et billede af trolleungen :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 Mille er en blanding af en dansk - svensk og en engelsk springer spaniel [ATTACH=CONFIG]87597[/ATTACH]her er så et billede af trolleungen :hjerte: Hvor er hun sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Millemusen Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 Hvor er hun sød ja meget, i dag har hun fundet ud af hvordan man åbner skufferne i køkkenet, så hun havde taget melet og det var ud over hele hunden og gulvet... og Mille sad midt på gulvet og kiggede op på mig som om hun ville sige. (jamen mor jeg ville jo bare bage en kage til dig) med de størst dådyr øjne der findes... så kan man jo ikk andet end ryste på hovedet af hende... for hun så altså komisk ud der midt i alt melet :roll: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DogByHeart Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 Velkommen til Millemusen. Hvor er hun bare sød.. og bandit-agtig at se på. :5up: Tak for kigget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 ja meget, i dag har hun fundet ud af hvordan man åbner skufferne i køkkenet, så hun havde taget melet og det var ud over hele hunden og gulvet...og Mille sad midt på gulvet og kiggede op på mig som om hun ville sige. (jamen mor jeg ville jo bare bage en kage til dig) med de størst dådyr øjne der findes... så kan man jo ikk andet end ryste på hovedet af hende... for hun så altså komisk ud der midt i alt melet :roll: Sådan en lille bølle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Millemusen Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 Velkommen til Millemusen. Hvor er hun bare sød.. og bandit-agtig at se på. :5up: Tak for kigget. hun ikk bare ser Bandit-agtig ud... hun er en bandit med stort B og hun ved lige hvordan hun skal sno mig så jeg altid ender med at stå og ryste på hovedet af hende :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Millemusen Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 Sådan en lille bølle ja rigtig meget... men min hverdag ville godt nok være kedelig hvis ikk jeg havde haft Mille til a lave galestreger :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Fluffykins Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Uh jeg glæder mig allerede til at høre de næste historier om bølle-mille, for den med melet er da bare for nuttet :blink: Velkommen til:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts