Annette Skrevet Juni 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2012 Hvilke bruger du når du skal have nyt til hunden? Er der penge at spare ved at købe via net? Vi står og skal have en del til vores kommende hvalp nemlig. Og hvis der kan spares lidt på gyngerne kan der blive lidt til karusellen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 jeg køber næsten alting på nettet. en undtagelse er seler, dem vil jeg gerne prøve på. foder og godbidder køber jeg på zooplus enten .de eller .co.uk, der er virkelig penge at spare på kvalitetsfoder ifht. danske dyrehandlere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 Er fuldstændig enig med hurtige søster lagkage:-) zooplus.De og uk er billigere end dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 hurtig som en ninja Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 I øjeblikket er det ikke så fordelagtigt at handle i England, fordi Pundet er i høj kurs, og Euroen lav. Dertil kommer at man kan få gratis forsendelse på den tyske Zooplus. Men hele Zooplus-imperiet er en mærkelig ting - lige meget hvilken butik, man bestiller i, bliver det hele sendt fra hovedlageret i Tyskland Jeg køber mest hos Zooplus, men har også nogle gange købt foder på Amazon, hvis der har været et godt tilbud på mit mærke. Jeg sparer mindst 100 kr. pr. sæk ved at købe online. Synd for danske butikker, men Danmark trænger til en opdatering af moms-reglerne, hvis vi skal købe mere dansk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 Jeg køber gerne de fleste ting på nettet - både udstyr som foder. Jeg har ingen bestemt jeg foretrækker, så jeg støver gerne lidt rundt alt efter hvad jeg skal bruge. Det fodermærke jeg bruger kan godt købes i Tyskland - men samlet set sparer jeg kun lidt, da der ofte er transport på - og da den danske forhandler sender fragtfrit - så kan det for mig være hib som hap - og der går kun en dags tid før foderet bliver leveret fra min danske forhandler og det er god service som jeg er rigtig glad for Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 Hmm nok mest nettet. Men seler og halsbånd vil jeg godt prøve før jeg køber, så det bliver personligt. Foder køber jeg i Tyskland. Ikke længere på zooplus.de da de ikke har det foder jeg bruger. Men jeg køber led-tilskud på zooplus.de Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 Jeg er også stor fan af zooplus.de - stort set alt spiseligt bliver købt der Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Annette Besvaret Juni 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 Puh, ha. Det en jungle. Foder vil vi i starten købe hos opdrætter. Hun fodre med Prefect og det vil vi køre videre med da vi er nye i "faget" og ikke kan gennemskue endnu hvad der er bedst for vores Golden. Men der er så meget andet vi skal investerer i og det bliver sikkert gennem "net". Tak for svar. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninkamus Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 Det kommer an på hvad jeg skal have. Halsbånd har jeg købt i den lokale petworld - legeting er hentet i plantorama da de har et stort udvalg af "KONG" og og jeg vil have det i hånden inden jeg vælger om det er noget jeg skal have (skal være sikker på at jeg tror det kan tåle at komme i gabet på min hund). Snore(læder) kunne jeg spare alverdens på nettet og valgte at bestille hos egonsliner.dk Så har jeg bestilt lidt småting rundt om på nettet så som godbidsholder, klikkere, mest fordi de ikke havde dem der hvor jeg normalt handler ind. Foder køber jeg i grovvarecentret og giver en bondegård - men det er nemt at hente på vejen hjem fra job. De sidste jeg købe var en træningsvest, det var gennemhundeklubben der havde fået et fantastisk tilbud hjem på nogle hurtta veste. Så ja man skal se sig for - og så tænk over hvor meget man egentlig får brug for. Pt. har jeg to godbidsholdere til at sætte i bæltet jeg ikke har brugt siden i sommeres hvor jeg købte den første træningsvest. De lidt størrer ting så som hundekurve mv kan snilt købes på dba eller gul og gratis. Mange der har store racer har haft en hvalpekurv som hunden hurtig er vokset fra - så han man jo en i overskud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts