Hop til indhold

Ny herinde...


Novah
 Share

Recommended Posts

Hej alle :-D

Jeg har i det sidste lange stykke tid læst med fra sidelinien og nydt billederne af jeres dejlige bull'ere :hjerte:

 

Vi har herhjemme besluttet, efter laaang tids læsning og undersøgelser omkring den franske, at det er sådan en basse vi skal have :banan:

 

Vi har reserveret hvalp hos en opdrætter der har parret for ca. 14 dage siden, så vi håber naturligvis på at der kommer hvalpe ud af den parring :roll:

 

For at fortælle lidt om os, så er vi en familie på 4 (mor, far og tøser på 3 + 5)

Jeg er færdiguddannet (kontor) slut august og pt. har jeg ikke noget job i sigte :cry: Men intet er jo skidt for ingenting, så har jeg jo rigeligt med tid til vores nye basse...

 

Hvis der er nogen spørgsmål, så spørg endelig ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til forum, og håber der bliver en hvalp til jer :-D

 

Du skriver jo at der gerne må stilles spørgsmål, så det vil jeg tillade mig at gøre, fordi emnet interesserer mig rigtig meget.

Hvilke overvejelser har I gjort jer mht. sundhed hos Fransk Bulldog? Ved I om tæven er parret naturligt og om hun skal føde naturligt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til forum, og håber der bliver en hvalp til jer :-D

 

Du skriver jo at der gerne må stilles spørgsmål, så det vil jeg tillade mig at gøre, fordi emnet interesserer mig rigtig meget.

Hvilke overvejelser har I gjort jer mht. sundhed hos Fransk Bulldog? Ved I om tæven er parret naturligt og om hun skal føde naturligt?

 

Hej Umulia :-D

 

Vi har gjort os overvejelser mht. sundhed, synes at det er super vigtigt at der bliver avlet på sunde hunde, især med tanke på FB'ens skavanker... Vi har valgt at købe hvalp hos en DKK opdrætter, fordi vi gerne vil støtte det gode avlsarbejde og være forholdsvis sikre på at få en sund hvalp ud af det, også selvom det koster knaster :cool: