Gæst Malou-jan Skrevet Juni 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2012 Hvordan skal jeg tolke det, at min hvalp kommer hen til mig, og sætter sig foran Mig, med ryggen til mig og er afslappet? Hjælp:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Betyder det ikke bare at den stoler på dig (det er dejligt at have dig ''i ryggen''). I kigger på verden sammen agtigt... I hvilke sammenhænge gør den det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Christine-toft Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Min hvalp på 14 uger gør nogle gange det samme, dog mest hvis han kan få lov til at sidde på vores kat Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malou-jan Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Hun gør det når vi sidder i sofaen og slapper af:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Min hvalp på 14 uger gør nogle gange det samme, dog mest hvis han kan få lov til at sidde på vores kat [ATTACH=CONFIG]87715[/ATTACH] Haha sikke et fint billedet.. finder katten sig bare i det? (Sorry for OT) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malou-jan Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Sødt:) Hvilken race har du:)? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Hun gør det når vi sidder i sofaen og slapper af:-) Så vil hun nok bare nusses. Vores hunde elsker også at sidde på skødet med ryggen til. Det er trygt og hyggeligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Christine-toft Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Haha sikke et fint billedet.. finder katten sig bare i det? (Sorry for OT) Nej det gør han helt bestemt ikke, han får lidt tæsk engang i mellem August, men det er uden tvivl også berettiget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Christine-toft Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Sødt:)Hvilken race har du:)? Hvis det er mig du spørger, er han en lab Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malou-jan Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Er det en ren lab:-)? Har du flere billedere man kan se? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Christine-toft Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Er det en ren lab:-)?Har du flere billedere man kan se? Han har ikke stamtavle så, kan vel egentlig ikke sige han er 100% lab men han ligner utrolig meget en lab Du får lige fire billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malou-jan Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Skøn hvalp. Vi har en blandning mellem Formel 1 Lab og berner sennen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Christine-toft Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Ja det kunne jeg se, var lige inde og lurer i dine album Vi overvejede faktisk en Berner sennen, men blev enige om at vi ikke havde pladsen til en, så derfor blev det vores lille lab vi tror måske han er formel 1 også, da hans udseene minder mere herom end en "gammeldags lab" Men hvor er hun også lækker hende Malou Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malou-jan Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Ja hun er skøn. Hun ligner mest en lab. Men hvis man kigger godt efter kan man ane berner. Hvor ligger Egtved ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Christine-toft Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Det ligger mellem Vejle og Kolding Kan se du er fra Viby j, vi boede på Trøjborg før vi flyttede hertil Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 At vende ryggen og numsen til sin ejer er helt almindelig opførsel for mange hunde. De signalerer jo bare, at jeg er sød og afslappet og ikke kunne drømme om at bruge tænderne på dig. Altså -hav tillid til mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malou-jan Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 En skam i ikke gør det mere Ellers kunne vores hvalpe tumle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Christine-toft Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Ja havde da været hyggeligt, men kan være vi skal lave en lege aftale en dag alligevel, min bror og hans kæreste bor der stadig, så vi kommer der da jævnligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malou-jan Besvaret Juni 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2012 Det kunne da være hyggeligt:) Vores tæve er lige blevet 7 mdr:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Christine-toft Besvaret Juni 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2012 Vores er så kun 4 måneder, men han er vant til at tumle med en på 5 år så mon ikke også en kan klarer en på 7 måneder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malou-jan Besvaret Juni 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2012 Jo det tror jeg da helt sikkert:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Christine-toft Besvaret Juni 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2012 Jeg skriver til dig, hvis når engang vi kommer til Århus igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Juni 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2012 Den vil bare nusse. Vores Berner har altid gjort det og gør det stadig nu, hvor han er næsten 5 år. Det er sådan noget; Hey nus mig lige... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts