* Laila * Skrevet Juni 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2012 Chinook og jeg er lige kommet hjem efter en træningsweekend med to dage pakket med teori og praktik. Ovenikøbet DKK's LP1. Chinook er MEGET unghund i øjeblikket og mit mål for weekend var ikke noget som helst indenfor LP, men bare at vi kunne træne simple øvelser sammen med de andre uden at Chinook gik i "pive-og-ignorerer-mor-mode". Jeg havde fortalt min træner det på forhånd, for det er nok ikke alle der synes det er sjovt at træne seriøst og så der står en som træner de mest simple ting og forsvinder med mellemrum, når hunden går i pivemode. Men det var okay og vi meldte os glad til. Det var en fantastisk weekend og Chinook og jeg er blevet så kloge. :banan: Mit mål for weekenden blev til fulde opfyldt. Vi fik faktisk lavet en hæderlig lineføring med publikum bestående af både mennesker og hunde og Chinook havde kun øje for mig Og vi fik smagt på mange af de andre deleelementer af LP-programmet: indkald, næseprøver, spring o.s.v. Vores instruktør Ulla Hobert, som selv har tre berner-tøser som hun går til prøver med, var fantastisk. Hun bed LP-programmet ned i så bitte små bidder, at selv Chinook og jeg kunne være med. Hun var rundt ved os alle individuelt mange gange og hjalp os alle på det niveau som vi nu en gang er på. Jeg fik så mange gode ting med hjem fra mange af programmets dele, som vi kan træne videre på. Og Ulla kom med så mange gode betragtninger omkring min vaps, som jeg kan bruge generelt i mange situationer. Bla. har jeg været lidt bange for at bruge legetøj som belønning, fordi Chinook bliver SÅ glad, at jeg har været bange for at det kammer over. Men her i weekenden, viste det sig at selvom Chinook bliver SUPERglad, så har han meget nemt ved at falde ned igen, så man kan træne videre, hvor han så bare var supermotiveret. Fantastisk! :klap: Så nu har jeg fået et værktøj til hvordan jeg kan superbelønne og motiverer min hund. :5up: Det er bestemt ikke sidste gang jeg melder os til en hel weekend med træning. Det var hårdt og både Chinook og jeg er helt flade nu. Men det er fantastisk givtig at kunne bruge hele dagen, alle dage på hund, træning, fif, øvelser, leg, skæg og ballade og så komme hjem trætte, mætte og fuld af gå-på-mod :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Det lyder som en super weekend! :5up: Hvor var det henne og hvem stod for det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Juni 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Det lyder som en super weekend! :5up: Hvor var det henne og hvem stod for det? Det var fantastisk :klap: Det var i Arnborg, syd for Herning og det var Tiklos hundeskole, der stod for det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Fedt med sådan en god oplevelse. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2012 Super fed oplevelse! :banan: Har også hørt masser af ros af Ulla Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Juni 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2012 Super fed oplevelse! :banan: Har også hørt masser af ros af Ulla Hun er super dygtig. Ser en masse som man ikke selv lægger mærke til og kommer med maaaaaange gode råd og fif. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Juni 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2012 I har da haft en super weekend og oplevelse, lyder det til :5up: - sådan en tur kan man leve rigtig længe på og lære så meget af, som man tager med sin ind i fremtiden på alle mulige små og store tidspunkter! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2012 Man kan blive helt høj når man bare har haft sådan en fantastisk træningsweekend! jeg skal selv afsted på 4 dages seminar her i uge 26 - og jeg glæder mig allerede som et lille barn (det er 3. år jeg skal afsted - så VED det bliver fantastisk ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Greyhounds Besvaret Juni 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2012 Hvor er du sej! Og Chinook er sej! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts