Hop til indhold

Når opdrætter er der for en og ens hund...

Franziska
 Share

Recommended Posts

jaa nu er Maya jo fra et tavle-løst-UPS-kuld, men opdrætteren har hele tiden været nysgerrig efter hvordan hvalpene har det hos deres nye familie.

I går stod vi så i en lille nødssituation, efter to dages med utilpashed, svimmelhed, og et tilfælde hvor jeg blev meget skidt imens jeg kørte bil, vælgte jeg at gå til lægen.

Efter der var blevet taget x-forskellige prøver + blodtryk og puls - træk lægen så den konklusion at jeg skulle en tur forbi akuthospitalet glostrup.

Allerede på det tidspunkt havde Maya været alene tæt på de 9 timer - og man ved jo aldrig hvor langt tid et hospitalsbesøg tager. Venner og bekendte havde ikke mulighed for at tage sig af Maya - familien bor væk ca. 1 timens transport.

Så der stod vi og vidste ikke hvad vi skulle gøre - sidste udvej - opdrætteren.

Naturligvis var de en smule overrumplet, men var straks klar til at hjælpe :klap: Maya skulle godt nok stå i deres hundegård, da moren var i løb og hidsig og fordi de havde håndværker gående, men han skulle nok se til hende og beskæftig hende lidt. Og hvis hun skulle blive overnat var det også helt okay, de skulle nok sørge for foder og alt det andet.

Jeg var så overrasket og så taknemlig for deres hjælp, og vi kunne så også allerede hente Maya om aften da jeg igen blev udskrevet efter 2 - 3 timer, men det gav bare en god ro imens det stod på at jeg vidst hun var i gode hænder.. :hjerte:

Ved ikke helt hvad jeg vil med det - måske bare :5up: for alle opdrætter der har så meget overskud til at hjælpe de hunde de har avlet og hundes familier.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var da en supersød opdrætter :-)....Dejlig med hjælp, når man virkelig har brug for det.

Håber ikke det er noget alvorligt :ae:..og sender mange tanker og knus med ønske om god bedring :bighug:

jaa det virkelig helt fantastisk og de bare var helt klar på at hjælpe, og vi vik også at vide at hvis vi skulle stå i en ligende situation kunne vi godt regne med dem.. :hjerte:

Nej heldigvis ikke noget alvorligt, bare en virus i kroppen som så medføre for mange hvideblodceller og det reager min krop åbenbart ret kraftigt på. (har en hvilepuls på de +120 :shock:)

Så nu jeg sygemeldt fra arbejde og har forbud mod at køre bil eller lave anstregende ting :vedikke:

Hihih og sorry jeg var så forvirret i telefonen i går, kunne bare slet ikke lige finde rundt i tingende :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var dejligt, at du kunne få hjælp fra opdrætter :kys: Rigtig god bedring :bighug:

Ps.: hvis det kniber en anden gang, så sig til. Jeg bor ikke så langt væk og vil gerne tage Maya :lun:

Tak...

Hvor er du sød - mange tak, det husker vi lige...:hjerte: Så er der også en anden hund man må lege med..

Link til indlæg
Del på andre sites

jaa det virkelig helt fantastisk og de bare var helt klar på at hjælpe, og vi vik også at vide at hvis vi skulle stå i en ligende situation kunne vi godt regne med dem.. :hjerte:

Nej heldigvis ikke noget alvorligt, bare en virus i kroppen som så medføre for mange hvideblodceller og det reager min krop åbenbart ret kraftigt på. (har en hvilepuls på de +120 :shock:)

Så nu jeg sygemeldt fra arbejde og har forbud mod at køre bil eller lave anstregende ting :vedikke:

Hihih og sorry jeg var så forvirret i telefonen i går, kunne bare slet ikke lige finde rundt i tingende :blink:

Dejligt. Det er altid rart, at have nogen i baghånden, hvis det skulle blive nødvendigt.:-)

Godt det ikke var noget alvorligt, selv om det lyder slemt nok med denne virus, når den ligefrem laver så meget ravage, så du ikke må køre bil eller anstrenge dig.

Men så har du ihvertfald en god grund til, at lave ingenting :-)

Ikke noget at undskylde :-)... det er skam forståeligt nok, at du var forvirret oven på sådan en omgang ;-)

Men fortsat god bedring :ae:...og vi snakkes ved :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

• 1 month later...