KimC Skrevet Juni 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2012 Penticton, aka Lille P aka en hel masse andet, har fødselsdag i dag. 4 år, og alligevel virker han så gammelklog. Op kl 5:30 og af sted til stranden. Ved stranden Fuld galop Var der noget? Pause. Han ville hellere have sovet længe ser det ud til. Min flok Fødselsdagsbarnet. Hjem og slappe af. Besøg i laboratiriet. Kage... Og et portræt. På tirsdag skal den lille dreng have hundemassage. Både fordi det er rart, og det er en fødselsdagsgave, og fordi han har brug for at få tjekket sit ene forben ind imellem. En lidt mere anstændig gave end til hans toårsdag... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2012 Tillykke til Lille P! Dejlig strand... Jeg har sådan lyst til at flytte - mangler de ikke en journalist i Sønderjylland, et sted i nærheden af den strand? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juni 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2012 Tillykke!! Skønne billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juni 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2012 Tillykke, dejlige billeder, men mangler der ikke nogle hunde eller er der noget jeg har misset? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hogan Besvaret Juni 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2012 Sikke nogle herlige hunde:lun: Og tillykke til Lille P Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Juni 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2012 Tillykke til Lille P. og virkelig smukke billeder! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juni 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2012 Tillykke med de 4, Lille P. Sikke et lækkert sted at kunne lufte sine hunde! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Juni 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2012 Tillykke..... og hvor er de dog skønne, hele banden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Greyhounds Besvaret Juni 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2012 Tillykke Lille P. Hvor er han skøn! Og de 2 venner .....:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimC Besvaret Juni 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Tillykke, dejlige billeder, men mangler der ikke nogle hunde eller er der noget jeg har misset? Jo der mangler et stor tigerstribet Happydyr. Han døde i Marts af leukæmi. Derudover har jeg passet en søster til Malou fra Februar og frem til sidste weekend, på grund af ejers sygdom. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Forsinket tillykke til søde Lille P. :tillykke: Han er altså bare så fascinerende at se på. Det ser ud som om, I alle har haft en god dag! Og hvor trist med Happy Kim, vidste ikke, at du har mistet ham. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Et forsinket tillykke! Håber snart at se jer igen ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimC Besvaret Juni 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Lille P. (han er 82 cm i skulderhøjde, og vejer 40 kilo) fik sin fødselsdagsmassage i dag. Det kan han gpdt lide, og han har faktisk brug for det en gang imellem på grund af en ledskade da han var hvalp. Lille P har faktisk været demohund til hundemassage, fordi han er stor nok til at alle bedre kan se hvad læreren laver. Her er lidt billeder. Annette giver massage i haven. Slappe af. Laserbehandling af det "dårlige" albueled. Annete havde sin lille nye doberhvalp med, en tæve på ca 12 uger.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juni 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2012 Åh hvor skønt. :hjerte: Alle hunde burde undes en gang fødselsdagsmassage! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimC Besvaret Juni 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2012 Åh hvor skønt. :hjerte: Alle hunde burde undes en gang fødselsdagsmassage! Ja, Lille P synes det var fint. Men de to i baggrunden vil hellere være fri. Malou fik dog en omgang fordi hun er ved at vænne sig til at blive berørt af andre end mig. Men Jaroff vil meget betakke sig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juni 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2012 Lækker med massage! Og hvor lækker er den dober hvalp lige!!! jeg smelter totalt og tænker straks, "sådan en kan jeg da godt liiiige have", suk.. Hvad sagde den lækre sag til de store hunde? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts