Gæst Bella- Skrevet Juni 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2012 Vores kære lille hund, havde ondt i mavne natten til søndag. Det starter med at hun trisser rundt og er urolig, også ved jeg at der er noget gal med hende. Om natten/sen aften ville hun ud, hvor jeg råber nej (hun havde lige været ude og gå). Efter lidt tid finder hun noget kul fra brændeovn som hun spiser Der går ca. en halv time også prøver hun at kaste op, og det bliver ved det meste af natten Mit ? er hvorfor spiser hund kul?? Er det ligesom græs?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Kul, ihverfald det der kaldes aktivt kul , kan adsorberer forskellige stoffer på sin overflade og måske virker det rensende i selv en hundemave. Og så knaser det jo dejligt???. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Vores kære lille hund, havde ondt i mavne natten til søndag. Det starter med at hun trisser rundt og er urolig, også ved jeg at der er noget gal med hende. Om natten/sen aften ville hun ud, hvor jeg råber nej (hun havde lige været ude og gå). Efter lidt tid finder hun noget kul fra brændeovn som hun spiser Der går ca. en halv time også prøver hun at kaste op, og det bliver ved det meste af natten Mit ? er hvorfor spiser hund kul?? Er det ligesom græs?? Det lyder måske dumt det her, men hvorfor (og ligefrem) råbe "nej" til din hund, hvis den vil ud fordi den har fx. dårlig mave, bare fordi du har luftet den tidligere? Du skriver selv ovenfor, at du kan se at hun har det skidt/er utilpas Hva' gør du selv når du er syg og har dårlig mave? Sætter en hængelås på toilettet, fordi du har anvendt det de max tilladte gange i løbet af dagen? 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bella- Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Fordi jeg var i tvivl om hun vil om lege, for det har hun med at gerne vil, på de sær tidspunkter. Og det var dagen efter da jeg tænker tilbage på aften. Det skulle jeg måske også skrive, for bella kommer hvis hun har behov for det!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Hun ville nok ud og spise græs, det gør mine hunde hvis de skal brække sig, så i mangel af bedre, spiste hun nok kullet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bella- Besvaret Juni 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Okay mange tak for jeres svar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts