Hop til indhold

spiser sær ting

Gæst Bella-
 Share

Recommended Posts

Gæst Bella-

Vores kære lille hund, havde ondt i mavne natten til søndag. Det starter med at hun trisser rundt og er urolig, også ved jeg at der er noget gal med hende.

Om natten/sen aften ville hun ud, hvor jeg råber nej (hun havde lige været ude og gå). Efter lidt tid finder hun noget kul fra brændeovn som hun spiser :???:

Der går ca. en halv time også prøver hun at kaste op, og det bliver ved det meste af natten :cry:

Mit ? er hvorfor spiser hund kul?? Er det ligesom græs??

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores kære lille hund, havde ondt i mavne natten til søndag. Det starter med at hun trisser rundt og er urolig, også ved jeg at der er noget gal med hende.

Om natten/sen aften ville hun ud, hvor jeg råber nej (hun havde lige været ude og gå). Efter lidt tid finder hun noget kul fra brændeovn som hun spiser :???:

Der går ca. en halv time også prøver hun at kaste op, og det bliver ved det meste af natten :cry:

Mit ? er hvorfor spiser hund kul?? Er det ligesom græs??

Det lyder måske dumt det her, men hvorfor (og ligefrem) råbe "nej" til din hund, hvis den vil ud fordi den har fx. dårlig mave, bare fordi du har luftet den tidligere? Du skriver selv ovenfor, at du kan se at hun har det skidt/er utilpas :confused: Hva' gør du selv når du er syg og har dårlig mave? Sætter en hængelås på toilettet, fordi du har anvendt det de max tilladte gange i løbet af dagen?

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bella-

Fordi jeg var i tvivl om hun vil om lege, for det har hun med at gerne vil, på de sær tidspunkter. Og det var dagen efter da jeg tænker tilbage på aften. Det skulle jeg måske også skrive, for bella kommer hvis hun har behov for det!!!

Link til indlæg
Del på andre sites