Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

spiser sær ting

Featured Replies

Besvaret

Vores kære lille hund, havde ondt i mavne natten til søndag. Det starter med at hun trisser rundt og er urolig, også ved jeg at der er noget gal med hende.

Om natten/sen aften ville hun ud, hvor jeg råber nej (hun havde lige været ude og gå). Efter lidt tid finder hun noget kul fra brændeovn som hun spiser :???:

Der går ca. en halv time også prøver hun at kaste op, og det bliver ved det meste af natten :cry:

Mit ? er hvorfor spiser hund kul?? Er det ligesom græs??

Besvaret

Kul, ihverfald det der kaldes aktivt kul , kan adsorberer forskellige stoffer på sin overflade og måske virker det rensende i selv en hundemave. Og så knaser det jo dejligt???.

Besvaret
Vores kære lille hund, havde ondt i mavne natten til søndag. Det starter med at hun trisser rundt og er urolig, også ved jeg at der er noget gal med hende.

Om natten/sen aften ville hun ud, hvor jeg råber nej (hun havde lige været ude og gå). Efter lidt tid finder hun noget kul fra brændeovn som hun spiser :???:

Der går ca. en halv time også prøver hun at kaste op, og det bliver ved det meste af natten :cry:

Mit ? er hvorfor spiser hund kul?? Er det ligesom græs??

Det lyder måske dumt det her, men hvorfor (og ligefrem) råbe "nej" til din hund, hvis den vil ud fordi den har fx. dårlig mave, bare fordi du har luftet den tidligere? Du skriver selv ovenfor, at du kan se at hun har det skidt/er utilpas :confused: Hva' gør du selv når du er syg og har dårlig mave? Sætter en hængelås på toilettet, fordi du har anvendt det de max tilladte gange i løbet af dagen?

Besvaret

Fordi jeg var i tvivl om hun vil om lege, for det har hun med at gerne vil, på de sær tidspunkter. Og det var dagen efter da jeg tænker tilbage på aften. Det skulle jeg måske også skrive, for bella kommer hvis hun har behov for det!!!

Besvaret

Hun ville nok ud og spise græs, det gør mine hunde hvis de skal brække sig, så i mangel af bedre, spiste hun nok kullet.

Besvaret

Okay mange tak for jeres svar :)