Hop til indhold

P-p-p-Pokerface


Lille Louie
 Share

Recommended Posts

Gæst Sitto

Hvor er det bare skønt det går så godt med dem! :banan:

De er simpelthen det perfekte par :hjerte:

 

Og SÅ fint signaturbillede du har fået dig, hvor er de kære! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 210
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nå, hun er så åbenbart ikke ligefrem fan af at være alene hjemme selv uden Louie :???:

 

Og jeg er verdens største idiot. Skulle bare have taget hende med til brunch, men tænkte at hun jo bare lagde sig til at sove, som hun plejer at gøre, når Louie er der. Så fortjener jeg det jo næsten med alle de alene-hjemme-problemer jeg tidligere har haft.

 

Hun virkede bare så okay med det, men det var nok kun fordi Louie var der så. For hun fik da vist, at hun både kan gø højt og skinger OG hyle :megaked: Stakkels naboer (og Poker selvfølgelig). Nå, så må vi øve lidt helt fra bunden i denne uge, hvor Louie og far er på ferie.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus

Øv, :ae: Startede hun hyleriet lige med det samme? Hvor længe er Louie på ferie? For ellers kunne I jo evt vente med træningen til Louie er hjemme igen, og hun føler sig tryg, og når hun er stabil igen, så træne alene uden Louie... Ved det ikke, I fortjener bare virkelig at det går glat...

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv, :ae: Startede hun hyleriet lige med det samme? Hvor længe er Louie på ferie? For ellers kunne I jo evt vente med træningen til Louie er hjemme igen, og hun føler sig tryg, og når hun er stabil igen, så træne alene uden Louie... Ved det ikke, I fortjener bare virkelig at det går glat...

 

Umiddelbart hælder jeg lidt til, at der jo ikke rigtig er behov for, at hun skal kunne være alene uden Louie. Så måske er det dumt at træne det alene med hende lige nu. Og så må jeg bare have hende med alle vegne i den næste uge, hvor Louie er væk. Han er lige taget af sted i dag.

 

Nå, nu overvejer jeg lige. Håber bare ikke det smitter af, så hun pludselig heller ikke synes det er fedt at være alene med ham.

 

Men ja, det var stort set med det samme at hun gik amok. Gad vide om der er et spøgelse her eller et eller andet, der gør at det ikke er sjovt at være her alene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
ingen løvebabyer! poker har lige tilpas med fart og gennemslagskraft til at halfdan ikke for alvor tør prøve på noget, så det blev mest en masse god leg, og han opførte sig chokerende pænt. i det store og hele stor succes og omg hvor er hun bare sååååååå nuttet, og allerede dygtigere til at komme når jeg kalder halfdan end hunden som kommandoen rent faktisk er møntet på :lol:

 

Umiddelbart hælder jeg lidt til, at der jo ikke rigtig er behov for, at hun skal kunne være alene uden Louie. Så måske er det dumt at træne det alene med hende lige nu. Og så må jeg bare have hende med alle vegne i den næste uge, hvor Louie er væk. Han er lige taget af sted i dag.

 

Nå, nu overvejer jeg lige. Håber bare ikke det smitter af, så hun pludselig heller ikke synes det er fedt at være alene med ham.

 

Men ja, det var stort set med det samme at hun gik amok. Gad vide om der er et spøgelse her eller et eller andet, der gør at det ikke er sjovt at være her alene.

 

Det første citat er en fejl, gider bare ikke lige slette det, skriver fra mobil... Tænker det samme, måske meget godt at hun ikke får flere negative oplevelser og så istedet vente til Louie kommer hjem, så er jeg sikker på at hun kan igen :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

det skal hun nok lære, hun har sikkert aldrig prøvet at være helt alene før. hvis du får pasningsproblemer i løbet af ugen, må du lige sige til, jeg er rimeligt meget hjemme, og hun er velkommen.

 

Næh, det er jo det :stupid: Selvom Janni vist nok træner dem i den der campingvogn. Men der kan de jo helt sikkert stadigvæk høre de andre og sådan. Nå, men omvendt kan man også sige, hvor tit er der overhovedet behov for at hun skal være helt alene? Det vil kun være, når Louie er til træning eller stævner med mig og Jacob skal noget ud af huset. Og så kan hun i princippet bare komme med mig.

 

Jeg ved godt man siger, at de også skal kunne være alene hver for sig. Men i det her tilfælde vil jeg jo være taknemmelig, hvis de bare kan være alene hjemme sammen. Men jeg er da lidt urolig for, hvad der sker når de når op over Louies grænse, hvis hun så også går amok. For det var godt nok meget højlydt og skingert :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus

Men der er vel ingen grund til at fokusere på at hun lærer at være helt alene lige nu? Forstår godt at du vil være lykkelig hvis de bare lærer at være alene sammen, og hvis der alligevel ikke rigtig er behov for at hun lærer at være helt alene, så er det vigtigste vel at de bare kan være det sammen :-D sådan vil jeg i hvert fald selv have det, personligt tror jeg ikke, at jeg ville orke at træne helt alene hjemme med hund nr to, med mindre selvfølgelig at hunden var fuldstændig kold overfor det at være alene, ellers ville jeg nok frygte at man lige pludselig stod i alene hjemme problemer igen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Spooky, jeg ville kræve pengene tilbage for de manglende pupiller :mrgreen:

 

Har ikke rigtig betalt for hende endnu, så den bliver nok svær... :lol:

Årh hvor hyggeligt med kontorhund :lun: Ser ud til det var hårdt at være på arbejde for lille Poker :mrsgreen:

 

Sådan 8 timer kan slå enhver ud. Jeg havde ret meget lyst til at joine hende...

Link til indlæg
Del på andre sites

Så i går efter vi var gået i seng, blev det pludselig MEGET varmt nede omkring mine ben, hvor Poker lå.... Så har hun fandme pisset i sengen!!! En gigantisk tår ud over dyne, lagen, topmadras og mig.... Det var ikke populært. Og virkelig mærkeligt at hun tissede i sengen lige der, hvor hun lå :vedikke:

 

Kan det have noget med løbetid at gøre?

 

Ved ikke om du har fået svar, men ja det kan snildt hænge sammen med løbetid. Svea gjorde det ved de første par løbetider...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved ikke om du har fået svar, men ja det kan snildt hænge sammen med løbetid. Svea gjorde det ved de første par løbetider...

 

Hun har ikke gjort det siden, og håber ikke det gentager sig. Hun er også begyndt nogle gange at "markere" en enkelt gang på gåturene. Først tisser hun en kæmpe tår, men så hvis hun på et tidspunkt kommer forbi lækker tisplet, så klemmer hun lige en lille tår mere ud.

 

Men jeg tror stadigvæk ikke hun er i løb. Hun slikker sig i hvert fald ikke overdrevent meget dernede, men jeg synes der er noget indtørret rødt noget dernede.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun har ikke gjort det siden, og håber ikke det gentager sig. Hun er også begyndt nogle gange at "markere" en enkelt gang på gåturene. Først tisser hun en kæmpe tår, men så hvis hun på et tidspunkt kommer forbi lækker tisplet, så klemmer hun lige en lille tår mere ud.

 

Men jeg tror stadigvæk ikke hun er i løb. Hun slikker sig i hvert fald ikke overdrevent meget dernede, men jeg synes der er noget indtørret rødt noget dernede.

 

Hun er måske på vej i løbetid - willa markerede ekstra meget 2-3 uger inden løbetid...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor gammel er hun nu? 8mdr ca - ved ikke hvornår løver kommer i løb, men Svea var 6mdr og Willanden var 10mdr...

 

Hun bliver 8 mdr. i morgen, så rimelig godt ramt :lol:. Men folk siger, at man ikke er i tvivl, når hun er i løb, så det er hun nok ikke endnu, eftersom jeg er i tvivl. Men synes hun er mere hævet bagtil nu end da jeg hentede hende.

 

Hendes kuldsøster gik i løb for et par uger siden, så mon ikke det er på vej snart. Det er en helt ny verden der her tæve...

 

Ps. Tak for halsbåndet. Så fint :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun bliver 8 mdr. i morgen, så rimelig godt ramt :lol:. Men folk siger, at man ikke er i tvivl, når hun er i løb, så det er hun nok ikke endnu, eftersom jeg er i tvivl. Men synes hun er mere hævet bagtil nu end da jeg hentede hende.

 

Hendes kuldsøster gik i løb for et par uger siden, så mon ikke det er på vej snart. Det er en helt ny verden der her tæve...

 

Ps. Tak for halsbåndet. Så fint :hjerte:

 

Altså da Svea hævede tjekkede jeg med toiletpapir hver dag. Hun blødte meget meget lidt de første dage - det gjorde Willa også.

 

:klap. Er glad for at du kan lide det, synes det var super fine farver at sætte sammen :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså da Svea hævede tjekkede jeg med toiletpapir hver dag. Hun blødte meget meget lidt de første dage - det gjorde Willa også.

 

:klap. Er glad for at du kan lide det, synes det var super fine farver at sætte sammen :5up:

 

Ja, det er så fint sammen. Kan være Poker også skal have et på et tidspunkt, hvis hun bliver sej og bliver her. Pink!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er så fint sammen. Kan være Poker også skal have et på et tidspunkt, hvis hun bliver sej og bliver her. Pink!

 

Du siger bare til :5up:

 

Jeg håber at det kommer til at gå med hende.

 

Mht at lade hende være alene uden Loui - herhjemme kan Oscar være alene-alene. Men han har jo også været alene hund. Tøserne er altid sammen...

 

Jeg ved godt at man bør lære dem at være alene hver for sig, men jeg er lidt på den der at hvis det skulle ske at Willa eks skulle blive alene hund, så må vi tage den derfra...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...