Lille Louie Skrevet Juni 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2012 Jeg er i gang med at læse op i alt og intet, og kan se, der bliver krææææævet billeder og alt muligt af mig. For jeg hentede jo Poker på udstillingen i lørdags, så jeg skylder vist lidt. Hun er 7 måneder nu, hun er meeeeget putteputtehund, hun er en madtyv og så er hun muligvis lige kommet i løbetid i går.... Perfekt timing. Eller :stupid: Der var pludselig en våd plet på sofaen, hvor hun havde ligget, og den lugtede af jern/makrel. Men jeg har prøvet at stikke toiletpapir "derind", og der kommer ikke noget blod på. Og Janni kan ikke huske, om hun har været i løbetid endnu.... (det er også hårdt at holde styr på 458 - nu 457 løver ). Men det går okay med Louie og Poker. Han skælder hende lidt ud engang imellem. Hvis hun prøver at stjæle vores mad især. Og hvis han føler sig udenfor, eller man løfter hende. Men det er allerede blevet meget bedre. Hun sover ret meget og putter især gerne under puder/tæpper. Jeg har endnu ikke hørt hende gø. Heller ikke selvom Louie har gøet :5up: Hun er generelt meget stille, og tripper sådan prinsesseagtigt rundt. På gåture ligner hun én, der bliver tæsket, lige indtil vi når en plet græs, så liver hun lidt op og hvalpehopper rundt. Især efter hun har tisset/skidt, hvilket hun kun vil gøre på græs. Hun er ikke fan af andre hunde. Bliver ret trykket og tager halen mellem benene. Så det skal vi arbejde lidt på. I går gik hun rundt med en kæmpemops et godt stykke tid og endte med at have halen helt oppe, også selvom de gik rundt og snusede lige ved siden af hinanden. I dag kom vi til et sted med 4-5 hunde, nogle store, og det syntes hun godt nok ikke var sjovt. Så vi smuttede hurtigt igen. Nu har hun lige forsøgt at tage en tår af min cola... Røverhund. Hun gik også lige en tur på sofabordet i går. Jeg ved sgu' ikke, hvad de lærer deroppe hos Janni. De har også været alene hjemme i 10 minutter i dag. Det er jo ligesom det eneste, der skal lykkes for at vi kan beholde hende. Jeg fik lidt dårlige nerver, for hun gik rundt i de første fem minutter, hoppede op og ned fra sofaen, gik ud i køkkenet osv. Men så gik hun fanme ud i gangen og lagde sig ned ved siden af Louie, der sad op foran døren (som han altid gør). Så gik der 15 sekunder, så lagde hun hovedet ned, og 30 sekunder senere lukkede hun øjnene (shit, det må være sådan at have en normal hund ). 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Ihhh hvor spændende :klap: Tillykke med hende! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Spændende! Tillykke med hende, håber det går Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 jaaaa - så kom poker-tråden endelig :banan: Det bliver spændende, om det hele bare kommer til at glide glat - men det lyder jo faktisk sådan - og så kan du jo lige så godt få afprøvet det der med løbetiden allerede nu, så det er jo ret godt timet Og så glæder jeg mig til en masse billeder .... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Åhr, hvor spændende! Jeg krydser fingre for at alt kommer til at gå godt hvor er billederne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Eyecatcher Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Tillykke med familie-forøgelsen Godt at hun endelig er kommet hjem til sin rette ejer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Tillykke! Men hvor er billederne så? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Ihh, vidste slet ikke du skulle have løve. Tillykke, håber det kommer til at gå rigtig godt. :hjerte: (Og du glenmte billede). :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Tillykke med hende ...venter også spændt på billeder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Iih, hvor er det spændende og jeg håber det kommer til at gå fuldstændig efter drømme med at få Poker og få det hele til at fungere Hun er en rigtig dejlig hund, så mon ikke Beholder i navnet Poker eller skal hun omdøbes? Og så regner jeg selvfølgelig med billeder inden længe :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Juni 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Og der er selvfølgelig også lidt billeder og videoer. De har begge været super trætte efter et hårdt weekendprogram, så de har endnu ikke rigtig leget ligesom sidste gang. Men de putter hver for sig og hygger lidt med legetøj. Så kom jeg bare i fængsel, jeg troede du sagde, jeg skulle hjem til jer og bo? Nå, du er vist okay alligevel. For du ligner en, der vil nusse mave Kom nu... Kom nuuuuuuuu! Det er hårdt at være hvalp. Måske savner jeg søskende at ligge tæt med, for jeg kan bedst li' at sove sammen med legetøj I morges vågnede jeg til synkron-sovning i fin stil i fodenden Se, en kæmpe rusker og meget lille hoved! Lortehvalp, hilsen Louie Jeg kommer og stjæler dit legetøj, nå! Hov! Og lidt video: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Hun klæder virkelig jeres hjem :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Falder i svime over de store øjne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Juni 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Beholder i navnet Poker eller skal hun omdøbes? Det beholder vi. Altså ikke det fulde Pokerface (kun når hun laver ballade ), men Poker (udtalt på dansk). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Hov, TLLYKKE. Hvor er hun sød! Glæder mig til at møde hende (Skal hun gå til agility, var, var, var???) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Anaid Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Tillykke med hende, hvor ser hun skøn ud Og fedt navn! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Hold da fest, hun er da den mest nuttede hund, jeg har set længe. :lun: Hun må gerne flytte hjem til mig (allergivenlig und alles):sove: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Juni 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Hov, TLLYKKE. Hvor er hun sød!Glæder mig til at møde hende (Skal hun gå til agility, var, var, var???) Tak :banan: Jeg har skam allerede reserveret en plads på pre-agility i fald, at hun skal blive her Hun fylder 9 måneder den 10/8 - det er jo meant to be! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Det var ventetiden værd! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Eyecatcher Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Det beholder vi. Altså ikke det fulde Pokerface (kun når hun laver ballade ), men Poker (udtalt på dansk). Det ville også være ærgeligt at ændre det, for det passer bare perfekt til hende Hun er et lille Pokerface Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Årrrh ... Så meget cuteness i een lille hund ... Det er da næsten ikke til at forstå. Holdnufast hvor er hun lækker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Årh så fiiiin, hvor mega dejligt at det so far går rigtigt godt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 århhhh hvor er hun sød - det er da et fantastisk blik hun kan lave og du behøver ikke at holde igen med billeder og video - der er plads til maaange flere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Årh Poker. Hun er uden lyv den eneste løve jeg synes er sådan rigtig bedårende. No offence til Halfdan og Bella og såen.. men seligedeøjne! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts