Hop til indhold

P-p-p-Pokerface

Lille Louie
 Share

Recommended Posts

Jeg er i gang med at læse op i alt og intet, og kan se, der bliver krææææævet billeder og alt muligt af mig. For jeg hentede jo Poker på udstillingen i lørdags, så jeg skylder vist lidt.

Hun er 7 måneder nu, hun er meeeeget putteputtehund, hun er en madtyv og så er hun muligvis lige kommet i løbetid i går.... Perfekt timing. Eller :stupid: Der var pludselig en våd plet på sofaen, hvor hun havde ligget, og den lugtede af jern/makrel. Men jeg har prøvet at stikke toiletpapir "derind", og der kommer ikke noget blod på. Og Janni kan ikke huske, om hun har været i løbetid endnu.... (det er også hårdt at holde styr på 458 - nu 457 løver :lol:).

Men det går okay med Louie og Poker. Han skælder hende lidt ud engang imellem. Hvis hun prøver at stjæle vores mad især. Og hvis han føler sig udenfor, eller man løfter hende. Men det er allerede blevet meget bedre. Hun sover ret meget og putter især gerne under puder/tæpper.

Jeg har endnu ikke hørt hende gø. Heller ikke selvom Louie har gøet :5up: Hun er generelt meget stille, og tripper sådan prinsesseagtigt rundt. På gåture ligner hun én, der bliver tæsket, lige indtil vi når en plet græs, så liver hun lidt op og hvalpehopper rundt. Især efter hun har tisset/skidt, hvilket hun kun vil gøre på græs.

Hun er ikke fan af andre hunde. Bliver ret trykket og tager halen mellem benene. Så det skal vi arbejde lidt på. I går gik hun rundt med en kæmpemops et godt stykke tid og endte med at have halen helt oppe, også selvom de gik rundt og snusede lige ved siden af hinanden. I dag kom vi til et sted med 4-5 hunde, nogle store, og det syntes hun godt nok ikke var sjovt. Så vi smuttede hurtigt igen.

Nu har hun lige forsøgt at tage en tår af min cola... Røverhund. Hun gik også lige en tur på sofabordet i går. Jeg ved sgu' ikke, hvad de lærer deroppe hos Janni.

De har også været alene hjemme i 10 minutter i dag. Det er jo ligesom det eneste, der skal lykkes for at vi kan beholde hende. Jeg fik lidt dårlige nerver, for hun gik rundt i de første fem minutter, hoppede op og ned fra sofaen, gik ud i køkkenet osv. Men så gik hun fanme ud i gangen og lagde sig ned ved siden af Louie, der sad op foran døren (som han altid gør). Så gik der 15 sekunder, så lagde hun hovedet ned, og 30 sekunder senere lukkede hun øjnene (shit, det må være sådan at have en normal hund :cry:).

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 210
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Og der er selvfølgelig også lidt billeder og videoer. De har begge været super trætte efter et hårdt weekendprogram, så de har endnu ikke rigtig leget ligesom sidste gang. Men de putter hver for sig og hygger lidt med legetøj.

Så kom jeg bare i fængsel, jeg troede du sagde, jeg skulle hjem til jer og bo?

8198d4f9.jpg

Nå, du er vist okay alligevel. For du ligner en, der vil nusse mave

d75b6ced.jpg

Kom nu...

debcb2a1.jpg

Kom nuuuuuuuu!

72fe430b.jpg

Det er hårdt at være hvalp. Måske savner jeg søskende at ligge tæt med, for jeg kan bedst li' at sove sammen med legetøj

09e9aca8.jpg

378e8c84.jpg

I morges vågnede jeg til synkron-sovning i fin stil i fodenden

1522af0c.jpg

Se, en kæmpe rusker og meget lille hoved!

b9ed42d1.jpg

Lortehvalp, hilsen Louie

bbc59de7.jpg

Jeg kommer og stjæler dit legetøj, nå!

1cb59234.jpg

Hov!

714d3e7d.jpg

Og lidt video:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Det beholder vi. Altså ikke det fulde Pokerface (kun når hun laver ballade :lol:), men Poker (udtalt på dansk).

Det ville også være ærgeligt at ændre det, for det passer bare perfekt til hende :lol: Hun er et lille Pokerface :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites