Hop til indhold

P-p-p-Pokerface


Lille Louie
 Share

Recommended Posts

Pokerlicious fylder 8 måneder i dag :lun:

 

Det har vi fejret ved at cykle i cykelkurv og køre i S-tog for første gang. Storbyhund in the making.

32c64e13.jpg

277ce59e.jpg

07a94a33.jpg

 

Vi har også skrevet speciale hos en af mine specialemakkere. Det var pænt kedeligt. Poker prøvede at proppe sig selv ned i tasken, så vi kunne komme hjem. Men forgæves.

21bc467e.jpg

 

Og så har vi leget bøllelege, da vi kom hjem :hjerte:

5912622a.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 210
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Åååh, hun har jo været dygtig! Fedt, at hun tager alle storbytingene så pænt! :banan: Dygtige Poker :lun:

 

Og det der med åbne øjne - weird! Møffe kan have zombie-øjne, når han sover, altså hvor han har drejet pupillen rundt og viser det hvide... Men har aldrig oplevet, at han har vist den farvede del :hmm: Udover hvis han lige ligger, så øjnene hænger, så kan de skimtes.

 

Vi har også skrevet speciale hos en af mine specialemakkere. Det var pænt kedeligt. Poker prøvede at proppe sig selv ned i tasken, så vi kunne komme hjem. Men forgæves.

21bc467e.jpg

 

Er man lidt for meget Potter-nørd, hvis man spotter Harry Potter, uden at have kigget på billedet endnu og faktisk er i gang med at læse de første par ord i sætningen til billedet? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha, jeg har heldigvis ikke ødelagt noget med min stupiditet, og Poker generaliserer heldigvis ikke. Så i dag har de været alene hjemme sammen i 2 timer og 20 minutter. Det er gået rigtig godt. Kun en enkelt omgang er der blevet gøet (Poker), da der gik nogle rundt oppe på loftet. Det kan hun ikke så godt forstå, tror jeg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Næh, det er jo det :stupid: Selvom Janni vist nok træner dem i den der campingvogn. Men der kan de jo helt sikkert stadigvæk høre de andre og sådan. Nå, men omvendt kan man også sige, hvor tit er der overhovedet behov for at hun skal være helt alene? Det vil kun være, når Louie er til træning eller stævner med mig og Jacob skal noget ud af huset. Og så kan hun i princippet bare komme med mig.

 

Jeg ved godt man siger, at de også skal kunne være alene hver for sig. Men i det her tilfælde vil jeg jo være taknemmelig, hvis de bare kan være alene hjemme sammen. Men jeg er da lidt urolig for, hvad der sker når de når op over Louies grænse, hvis hun så også går amok. For det var godt nok meget højlydt og skingert :genert:

 

Det hævner sig meget ved mig nu, at jeg ikke har trænet nok helt-alene-hjemme med Boris. Det får man oftere brug for, end man regner med! :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Findus

De er så søde :hjerte: Flot med alenetid på 3 timer nu, og sejt at Poker ikke går med på Louies piveri :5up: Gøer Poker slet ikke irriterende løwchen agtigt, når hun vil lægge op til leg?

Link til indlæg
Del på andre sites

De er så søde :hjerte: Flot med alenetid på 3 timer nu, og sejt at Poker ikke går med på Louies piveri :5up: Gøer Poker slet ikke irriterende løwchen agtigt, når hun vil lægge op til leg?

 

Nope, aldrig :) Hun knurrer kun på den måde ligesom på videoen. Hvis hun var alenehund, ville hun aldrig gø, tror jeg. Hun wruffer kun lidt, hvis Louie gør.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...