Gæst DSD Skrevet Juni 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2012 Jeg har luret herinde meget længe, men er først fornylig blevet aktiv. Her virker ualmindelig hyggeligt, og fyldt med hundeglade og kloge mennesker! Selv er jeg fra Vejle, og egentlig uden hund. Det er nemlig ikke nemt at holde i en lille lejlighed højt oppe, og tilmed fyldt af et par unger Indtil vi flyttede hertil, har huset altid rummet en hund, og jeg glæder mig til at muligheden foreligger igen! Det er sørme svært at undvære. Derfor har jeg også tilnærmelsesvis adopteret min mors danske spids hvalp på 13 uger Nicky er en bølle af rang, men også en skøn lille fyr, som er yderst kvik i pæren. I fremtiden regner jeg med at slæbe ham rundt i mange af landets udstillingsringe, så han kan være med til at føre avlen videre - og ikke mindst vise denne fantastiske race frem. Jeg ser frem til at spendere mange (u)fornuftige timer herinde! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juni 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2012 Velkommen til - og skøn lille fyr selvom han ikke er din egen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Christine-toft Besvaret Juni 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2012 Velkommen til! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
mokkah Besvaret Juni 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2012 Velkommen til... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2012 Velkommen til, og sikke et dejligt billede... han ser godt nok sød og fræk ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2012 Hej og velkommen til:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juni 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2012 Hej og velkommen til Håber, at du bliver glad for, at være her på HF, som er yderst vanedannende. Så er du advaret :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts