Hop til indhold

teltferie...


nr 49
 Share

Recommended Posts

endnu engang skal vi afsted med telt og bil og selv om vi ikke er nybegyndere i faget er der jo altid behov for nye, smarte tiltag der kan spare plads, bruges til mere end 1 ting og er billige :-)

 

jeg vil lave en reol til køkkengrej af en klapkasse på højkant med et spækbræt i midten holdt på plads af 2 pinde forneden. andre ideer til pinde end mine gamle træstrikkepinde?

 

så mangler jeg lige en ide til tøjopbevaring inde i teltet. det kan ikke være en dims der hænger for stængerne er de der tynde af glasfiber, der vil bukke under - nogle gode forslag??

 

ellers andre der har gode ideer til "primitivt men vi går ikke ned på udstyr"-konceptet

Link til indlæg
Del på andre sites

Ingen ide - men jeg kan anbefale at lave "hundeløbegård" rundt om teltet med "kompostopbevarings-hegn" fra harald Nyborg :mrgreen: De koster 100 kr for 4 stk. De er 90 cm på den ene led og 70 på den anden...

 

tak for dit svar men manglede lige at tilføje den vigtige detalje at det kun er manden og jeg, der drager sydpå :-)

 

altså et fuldstændig "ikke en s.... med hunde"-spørgsmål :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

endnu engang skal vi afsted med telt og bil og selv om vi ikke er nybegyndere i faget er der jo altid behov for nye, smarte tiltag der kan spare plads, bruges til mere end 1 ting og er billige :-)

 

jeg vil lave en reol til køkkengrej af en klapkasse på højkant med et spækbræt i midten holdt på plads af 2 pinde forneden. andre ideer til pinde end mine gamle træstrikkepinde?

 

så mangler jeg lige en ide til tøjopbevaring inde i teltet. det kan ikke være en dims der hænger for stængerne er de der tynde af glasfiber, der vil bukke under - nogle gode forslag??

 

ellers andre der har gode ideer til "primitivt men vi går ikke ned på udstyr"-konceptet

 

Mange der camperer med telt/teltvogn pakker i de der plastic-opbevaringskasser med låg, det er ret praktisk... De er nemme at stable, både når der skal pakkes bil og når det skal opbevares i teltet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...