Hop til indhold

4 Pekingeser hunde gives væk inden lørdag, ellers bliver de aflivet.


Franziska
 Share

Recommended Posts

Kopi fra facebook

 

 

HJÆLP!!!

4 Pekingeser hunde gives væk inden lørdag, ellers bliver de aflivet.

Friske og velopdragne hunde. Hjælp de stakkels hunde!

Lad mig høre fra jer snarest muligt!

 

Jeg er lige i gang med at prøve at få flere oplysninger omkring hundene.

Men den ene er i hvert fald 9 mdr.

 

(det er en veninde der har postet det, og det er vidst en af hendes veninder der skal af med de hunde)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Åh, hvor jeg hader den slags trusler! :evil: (Ikke henvendt til dig, TS)

 

Hvorfor ikke aflevere dem på et internat i stedet?

 

Undre mig også, for det koster vel ikke mere at komme af med hunden på et internat end at få dem aflivet? :vedikke:

 

Nå... Men held og lykke med at finde hjem til dem.

Det er sgu' synd når tingene skal gå så stærkt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Undre mig også, for det koster vel ikke mere at komme af med hunden på et internat end at få dem aflivet? :vedikke:

 

Nå... Men held og lykke med at finde hjem til dem.

Det er sgu' synd når tingene skal gå så stærkt.

 

Ja det utrolig man i dag finder ud af men ikke kan have hundene mere om lørdagen:stupid:

Men tænkt at hvis de stakkels dyr skulle have en chance kunne det jo være en mulighed her inde at nogen kendt nogen der kendt nogen osv.. :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er en gruppe på facebook der hedder : Giv mig et nyt kærligt hjem. Prøv den. Jeg så også en dame, der efterlyste en lille hund, for et par dage siden, men kan selvfølgelig ikke huske hvor det var.

Ja, det er nemt, bare at kaste aflivningskortet på bordet og fra lægge sig ansvar på den måde, men måske kan jeg hjælpe, vender lige tilbage.

Ved du hvor i landet de befinder sig ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er en gruppe på facebook der hedder : Giv mig et nyt kærligt hjem. Prøv den. Jeg så også en dame, der efterlyste en lille hund, for et par dage siden, men kan selvfølgelig ikke huske hvor det var.

Ja, det er nemt, bare at kaste aflivningskortet på bordet og fra lægge sig ansvar på den måde, men måske kan jeg hjælpe, vender lige tilbage.

Ved du hvor i landet de befinder sig ?

 

 

Okay prøver at se på siden.

Nej det ved jeg ikke.. men formentlig i et sted i storekøbenhavn.

 

Og tak..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst majsek

du må gerne ringe til mig 53208582 har en fuldstændig pekingeser tosset svigerfar ..... henter gerne 2 med det samme ..... har dyrelægeforsikringer og orden i sagerne .........

Link til indlæg
Del på andre sites

du må gerne ringe til mig 53208582 har en fuldstændig pekingeser tosset svigerfar ..... henter gerne 2 med det samme ..... har dyrelægeforsikringer og orden i sagerne .........

 

Det lyder dejligt.. Jeg giver lige dit nummer vider i systemet, da det ikke er mig der har kontakten til dem der skal af med hundene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst majsek

du skrev lige 2 tilbage !! jeg kan evt godt tage en til og være madmor indtil rette hjem blivende dukker op !! har en stor hund tosset omgangs kreds !! vi kan evt lave kontrakt på at nuværende ejer også skal godkende de jeg finder !!

Link til indlæg
Del på andre sites

du skrev lige 2 tilbage !! jeg kan evt godt tage en til og være madmor indtil rette hjem blivende dukker op !! har en stor hund tosset omgangs kreds !! vi kan evt lave kontrakt på at nuværende ejer også skal godkende de jeg finder !!

 

Okay - ingen ide om nuværende ejer er interesseret i det - men det lyder som en rigtig god ting/ide. Har du deres nummer selv, eller skal jeg få fat i det til dig?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst majsek

jeg syntes lige at jeg vil smide lidt ris ! først lige så meget respekt for at nogen har spredt budskab !! så jeg kan få lidt liv i huset og lidt mere at pusle om !! jeg har det som har jeg vundne i lotto !! jeg har ikke spurgt ejer om grunden !hun kan fortælle hvis hun mener jeg bør vide besked ! jeg danne mig ingen mening og syntes det lidt synd at læse undertoner om fordomme omkring fremgangsmåde !! det er i forvejen en ulykkelig situation at skulle opgive sin hund her er der 4 stk i puljen jeg er sikker på der ligger en trist historie bag. skal vi ikke bare glæde os over at der nu er 3 lykkelige ejer til 4 hunde!! det er sgu da i bund og grund ét lykkelig udgangspunkt !! jeg vil glæde mig til at lave opdateringer her inde !! så ejer måske den vej kan få sikkerhed for at hun traf ét godt valg !

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg syntes lige at jeg vil smide lidt ris ! først lige så meget respekt for at nogen har spredt budskab !! så jeg kan få lidt liv i huset og lidt mere at pusle om !! jeg har det som har jeg vundne i lotto !! jeg har ikke spurgt ejer om grunden !hun kan fortælle hvis hun mener jeg bør vide besked ! jeg danne mig ingen mening og syntes det lidt synd at læse undertoner om fordomme omkring fremgangsmåde !! det er i forvejen en ulykkelig situation at skulle opgive sin hund her er der 4 stk i puljen jeg er sikker på der ligger en trist historie bag. skal vi ikke bare glæde os over at der nu er 3 lykkelige ejer til 4 hunde!! det er sgu da i bund og grund ét lykkelig udgangspunkt !! jeg vil glæde mig til at lave opdateringer her inde !! så ejer måske den vej kan få sikkerhed for at hun traf ét godt valg !

 

Jeg bliver altid lidt ked af det når ejeren smidder "ellers afliver jeg den/dem" kortet, især når tidsfristen er så kort, at man omplacere en hund kan jo have mange grunde og der er sikkert mange der har rigtig gode grunde.

 

Og dejligt at du havde plads til at kunne hjælpe med at giv en af dem et hjem (eller har du taget 2? )

Virkelig dejligt at der er plads og tid i dit hjem :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...