Hop til indhold

Når man lige har vænnet sig til den bare numse


Tine1
 Share

Recommended Posts

Ja hvem skulle have troet det - men jeg elsker virkeligt Elly i løveklip. Synes virkelig at hun er noget af det smukkeste. I dag er hun bare ekstra smuk, fordi hun har været i bad - og Minibillen var forbi og klippe hende igen i går, så hendes ende er bare så hyggelig at røre ved.

 

 

 

*Her burde sikkert være et billede - det kommer måske senere*

 

 

 

Nå men - grunden til indlægget er egentlig, at man skal høre for meget, når man sådan går rundt med en barnumset hund..!! Folk spørger med rynket næse "hvorfor er den klippet sådan??" - og jeg plejer gerne at lyve lidt med svaret "fordi hun skal udstilles". Folk forstår det slet ikke, hvis man svarer, at det er smukt. - nogen er frække nok til at sammenligne med deres egen hundes tilfældige dyrlægebarberinger i forbindelse med operationer.!!

 

INDTIL I DAG..!! Hvor der kom mand hen og hilste på os (tatoveringer på halsen kind of guy). Han var helt solgt i Ellys klipning. "Hvor er hun bare smukt klippet!" "Det er fandme klasse" "Så de andre Paris Hilton hunde godt pakke sammen"..

 

Var lige lidt højere og lidt mere vrikkende resten af vejen hjem.. Da jeg gik der med min smukke højsociale hund (selv iført makeuppen fra i går, morgenhår og klipklapper gennem getthoen).

 

 

:lun:

Redigeret af Tine1
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, man skal høre for meget, når sin hund ikke har 'bukser på':mrgreen:

 

Jeg har endda mødt en dame der sagde 'Fy, for helvede'!:shock: Jeg vendte mig om og sagde til hende 'Ej, da det kan man squ da ikke stå og sige!'.

 

Jeg må indrømme, at jeg ikke gider forklare det sådan hver gang, men jeg har udviklet nogle standardsvar:

 

'ER det meningen' = 'Nej, jeg har bare tabt en trimmer over ham'

 

'Jamen, han har jo ingen bukser på' = 'Næ, for ellers ville du jo ikke lægge mærke til ham'

 

Og hvis en spade en dag igen siger noget rigtigt ledt om min hun: ='Har du nogensinde set din egen frisure/kigget på dig selv??'

 

 

Og jeg har erfaret det samme som dig.:mrgreen: Her i dch klubben er det de store Lp-mænd, der altid synes mine bar-numsede kræ er sjove og de skal altid lige hilse på dem. Også selvom, at de siger i en kærlig tone 'Der kommer ham der uden bukser jo':lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt

Nu havde jeg jo tænkt mig at beholde Mira selv, så hende løveklippede jeg. Luna fik lov til at beholde pelsen, men blev dog trimmet på poter, numse og ved øjnene.

 

Det sjove var, at alle de voksne syntes, at det var smukkest, når hvalpene ikke var klippede, mens alle de børn der kommer hos os, sagde: 'Skal Luna ikke også snart klippes? De er meget pænere, når de har bar numse!'

 

Og det synes jeg jo også selv - og i hvert fald er det meget mere hygiejnisk - især for hanner - når de er klippet på den måde. Og nemmere at holde pelsen.

 

Så børn - som ikke har lige så mange fordomme og er lige så stivsindede/konservative som os voksne - er også gode til at se det smukke i løvefrisuren!

 

P.S. Skal hilse og sige, at det var DRØNSVÆRT ikke at løveklippe Luna. Det kriblede i fingrene :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Nøj, Elly ligner Toffee på de billeder!!:hjerte: Og jeg kan ikke engang huske om det er Toffee der er mor til hende eller hvad...

Det er Ollie der mor Elly :)

Hun er godt nok sød og smuk, Tine :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Nøj, Elly ligner Toffee på de billeder!!:hjerte: Og jeg kan ikke engang huske om det er Toffee der er mor til hende eller hvad...

 

Det er Ollie der mor Elly :)

Hun er godt nok sød og smuk, Tine :)

 

Tak Eyecatcher... Kan aldrig huske morens navn.. Måske fordi jeg aldrig har mødt hende - eller hendes far for den sags skyld :(

 

 

Tak for roser til min baby...:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Tak Eyecatcher... Kan aldrig huske morens navn.. Måske fordi jeg aldrig har mødt hende - eller hendes far for den sags skyld :(

 

 

Tak for roser til min baby...:)

 

Far: Lions of Denmark Innocent Lovestory (Lexus) :lun: (første billede)

Mor: Onya Olivia vom Grundbachtal (Ollie) :lun: (anden billede)

Lexus.JPG

Ollie.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...