Gæst majsek Skrevet Juni 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2012 jeg hedder majse er 42¨år og nyskilt med godt resultat vi er nu mere sammen end ellers ) jeg er tidliger hunde mor til amerikansk buldog og rottweiler ... vores sidste rotte Solo bor hos ex mand og bliver den sidste af slagsen !! vi orker ikke de fordomme mere ....... jeg har derfor kastede kærligheden på små hunde Har tisse en fantastisk lille bolle som ofte har selvskab af min datters hund isabella .LIge nu søger vi nyt medlem til familien Trisse er ikke vild med at være ene hund !!! jeg har store børn og har derfor voldsomt meget tid til mig selv ... den bliver brugt på vapserne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dimsen Besvaret Juni 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juni 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 Velkommen til Hunde-Forum, men PAS PÅ!!! Man bliver vældig afhængig!! :blink: Og vi vil meget gerne se billeder af hårbolden :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst majsek Besvaret Juni 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 jeg skal straks smide ét billed når jeg kommer til min pc ellers ligger i min profil hvis ellers jeg har gjort det rigtig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst majsek Besvaret Juni 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 min hårbolle en lhasa apso fuldkommen som en gammel kone trods hendes 4 år humørsvinger hun er stædig skifter meninger konstant tager bedste plads i sengen i det hele taget bare en Diva Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
mokkah Besvaret Juni 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 Velkommen til... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juni 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 Velkommen til.. Og jaa billedet tak :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Juni 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 Velkommen til hf og super du har haft en god skilsmisse, man hører så mange om det modsatte, men endnu engang velkommen herinde:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juni 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 Hej og velkommen til Super godt med en "lykkelig" skilsmisse, især når man har børn, også selv om de er voksne. Mine forældre blev skilt da de var henholdsvis 64 og 69 år og har også hele tiden kunnet tale sammen og har også holdt jul sammen. Det har betydet meget for os børn Glæder mig også til billeder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst majsek Besvaret Juni 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 jamen her er så Trisse min hårbolle aka Fede frø den lille hund med kasketten og hårsløjfe er min datters Isabella som vi heldigvis får lov at låne rigtig meget !!! pigen på gulvet med begge hunde er min yngste datter drengen er yngste søn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juni 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 Ih hvor er Trisse sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hogan Besvaret Juni 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 Åååh nogle dejlige hunde Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Velkommen til sikke nogle dejlige hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Millemusen Besvaret Juni 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2012 velkommen til... sikke nogle flotte hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts