GRAND DANE Skrevet Juni 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2012 jeg ved at reglerne for endring af brugernavne er ret stramme så vit jeg husker. men kan man få endret fra GRAND DANE til Grand Dane alsår til det almenlige med store og små bogstaver. det er ikke fordi jeg rejner med at blive et nyt meneske jeg er bare let træt af den der HER ER JEG attityde som det brugernavn har. jeg velle lige spøre her inden jeg henvenner mig til Admin. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst boble Besvaret Juni 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 hmmm syntes ellers det passer så godt til navnet at det er med store buksstaver... men det er selvfølgeligt ikke mig valg... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Jeg ville ikke ændre noget, synes STORE bogstaver er helt passende, i dette tilfælde! :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Jeg skiftede navn for et par måneder siden. Skrev bare til Admin med min forklaring og vupti... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Ih, synes dit navn med store bogstaver og fransk/engelsk er så fint til dig, hader virkeligt når folk ændrer navn, bliver forvirret. Har slet ikke set dit navn som HER KOMMER JEG (og jeg flipper ellers når folk skriver med stort i indlæg) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts