Hop til indhold

Luna, Milo og Rikke siger hej! (agility gal)


Trixie83
 Share

Recommended Posts

Hej Alle her på hunde-forum!

 

Ja, så fik jeg også en profil herinde.

 

Jeg er en kvinde på de snart 29 (uha 30 er tæt på!), som inden for det sidste halve år er blevet bidt af en gal agilityhund! :mrgreen:

 

Og i den forbindelse synes jeg det kunne være interessant og hyggeligt at dele glæder og oplevelser med mine skønne hunde! Desuden er jeg jo helt grøn så suger til mig af andres erfaringer!

 

Jeg har 2 stk dsg. Milo på 7 og Luna på 18 måneder. Jeg løber med begge hundene, dog er det Luna som er min kommende "Champ" :slem: (Man skal vel være lidt optimist! :banan:)

 

Så jeg glæder mig til at fedte lidt rundt herinde og læse en masse! Og sikkert også komme med en masse dumme spørgsmål!

 

De er disse to banditter som mit hjerte banker for!

 

DSCN1197.jpg

 

Rikke

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak tak :vinken:

 

Korvis: Jeg træner også i OcH, er som sagt helt grøn. Har trænet mandag hos Annie og Hedwig, men skal starte nyt hold efter sommer. Ved dog ikke hos hvem endnu. Var du så til stævnet i weekenden? Jeg løb mit aller første stævne der, var pænt nervøs!

 

Tullemus: Tak! Er også vældig glad for dem. :hjerte: Er helt vild med den dansk svenske, bl.a. pga deres forskellighed, og fordi de er så træningsivrige! (mine er i al fald)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak tak :vinken:

 

Korvis: Jeg træner også i OcH, er som sagt helt grøn. Har trænet mandag hos Annie og Hedwig, men skal starte nyt hold efter sommer. Ved dog ikke hos hvem endnu. Var du så til stævnet i weekenden? Jeg løb mit aller første stævne der, var pænt nervøs!

 

Tullemus: Tak! Er også vældig glad for dem. :hjerte: Er helt vild med den dansk svenske, bl.a. pga deres forskellighed, og fordi de er så træningsivrige! (mine er i al fald)

 

Ej, hvor sjovt! Ja, jeg var til stævne, men kun om søndagen. Eller, jeg løb kun om søndagen, kom først over middag lørdag, og kiggede på. Det bli'r da spændende at se hvilket hold du kommer på efter sommer, OcH er et rigtig godt sted at træne! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak tak :vinken:

 

Korvis: Jeg træner også i OcH, er som sagt helt grøn. Har trænet mandag hos Annie og Hedwig, men skal starte nyt hold efter sommer. Ved dog ikke hos hvem endnu. Var du så til stævnet i weekenden? Jeg løb mit aller første stævne der, var pænt nervøs!

 

Tullemus: Tak! Er også vældig glad for dem. :hjerte: Er helt vild med den dansk svenske, bl.a. pga deres forskellighed, og fordi de er så træningsivrige! (mine er i al fald)

 

Super fedt, :D skal også til at træne i OCH... dog kun på hvalpeholdet indtil videre :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Korvis: Er også rigtig glad for at træne der! Søde og hjælpsomme mennesker. Det er rigtig rart at føle sig velkommen selvom man er ny i "flokken", og meget uerfaren! :genert:

 

NickiA: Man skal jo starte et sted :mrgreen: Men velkommen til OcH så! Ved du allerede nu om du skal videre med enten agility eller lydighed?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak tak :vinken:

 

Korvis: Jeg træner også i OcH, er som sagt helt grøn. Har trænet mandag hos Annie og Hedwig, men skal starte nyt hold efter sommer. Ved dog ikke hos hvem endnu. Var du så til stævnet i weekenden? Jeg løb mit aller første stævne der, var pænt nervøs!

 

Tullemus: Tak! Er også vældig glad for dem. :hjerte: Er helt vild med den dansk svenske, bl.a. pga deres forskellighed, og fordi de er så træningsivrige! (mine er i al fald)

 

 

Jamen jeg elsker også den race :hjerte:. De er nogle rigtige aktive små hunde, med en stor personlighed.:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Korvis: Er også rigtig glad for at træne der! Søde og hjælpsomme mennesker. Det er rigtig rart at føle sig velkommen selvom man er ny i "flokken", og meget uerfaren! :genert:

 

NickiA: Man skal jo starte et sted :mrgreen: Men velkommen til OcH så! Ved du allerede nu om du skal videre med enten agility eller lydighed?

 

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at gå videre med agility :banan: så det er i hvert fald planen indtil videre :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst boble

hjertelig velkommen... :)

 

løber også AG med min cocker... så vi skal nok få snakket sammen på et tidspunkt tror jeg...

 

jeg under mig dog over både du og flere ander skriver OcH... er det er "slang" for DcH eller er der noget der heder Odense cevile hundefører... (blodt et gæt på forkortelserne)

 

nå men endnu engang velkommen til...

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :vinken:

 

Jeg har allerede fået både læst og lært en masse, slet ikke så dårligt! Specielt inde på træning har jeg lusket en del rundt :slem:

 

Ang forkortelsen OcH - så står den for Odense civile Hundefører forening er altså bare Odenses underafdeling af DcH.

 

Vil da glæde mig til at møde alle jer agilityfans som rumsterer herinde ude på banerne! Har en skummel plan om at "den gamle" skal i skarp slalom træning og så med ud og løbe et par stævner efter sommer! Så er jeg at finde i både lille og mellem klasserne!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...