Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Picasa hjælp!!

Featured Replies

Besvaret

Nu har jeg endelig fået uploadet nogle billeder til det web album, som man kan oprette gratis, når man bruger picasa. Så tænker jeg, at det er meningen, at jeg skal kunne lægge billeder herind direkte fra den side ved at kopiere URL adressen.

Som jeg altid har forstået det, er URL adressen det der står oppe i browserfeltet.. Sådan er det vist med links i hvert fald? Er det helt skævt?? Og hvis det er, hvordan får jeg så kopieret billedet herover?

Den siger nemlig, at filen er ugyldig :vedikke:

Billede kopiering for dummies, tak :mrgreen:

Besvaret

Det billede du vil have ind siger du kopier, og sæt ind i indlægget :-D Alternativt ctrl+c for at kopiere og ctrl+v for at sætte ind herinde...

Besvaret
  • Forfatter
Det billede du vil have ind siger du kopier, og sæt ind i indlægget :-D Alternativt ctrl+c for at kopiere og ctrl+v for at sætte ind herinde...

Nå? :genert: Jeg prøvede at uploade det inde fra den der vedhæftningsside. Men det der lyder da meget nemmere :lol:

Besvaret

Jeg gør det at jeg højreklikker å billedet og vælger "Kopier billedadresse" eller hvad der nu er tilsvarende på windows. Vælger så "Indsæt billede" her og "fra URL", indsætter billedeadressen og klikker det lille flueben væk, så bliver billederne store her også :-)

Besvaret

og jeg bruger så bare ikke picasa. Photobucket elelr imageshack elelr dropbox. Dét dur. Ikke noget med kopier adresse, tryk på knap, tryk fra url, sæt ind, ok..... Næh man trykker på feltet der allerede indeholder tags, og sætter det bare direkte ind i svarfeltet hvor man vil. Thats it. Med photobucket kan man dog ryge ind i noget censurering ind i mellem, men who cares.

Besvaret
  • Forfatter
og jeg bruger så bare ikke picasa. Photobucket elelr imageshack elelr dropbox. Dét dur. Ikke noget med kopier adresse, tryk på knap, tryk fra url, sæt ind, ok..... Næh man trykker på feltet der allerede indeholder tags, og sætter det bare direkte ind i svarfeltet hvor man vil. Thats it. Med photobucket kan man dog ryge ind i noget censurering ind i mellem, men who cares.
Hvad laver du så her? :mrgreen:

Nej, har prøvet photobucket, som er der jeg uploader billeder til. Men jeg kan ikke få den til at uploade billedet, hvis det er redigeret. Så uploader den originalen. Og det gider jeg ærlig talt ikke bøvle med. Men tak for tippet :-D

Besvaret

Har du fået det til at fungere? Jeg elsker picasa, har aldrig haft problemer :-D

Besvaret
  • Forfatter
Jeg gør det at jeg højreklikker å billedet og vælger "Kopier billedadresse" eller hvad der nu er tilsvarende på windows. Vælger så "Indsæt billede" her og "fra URL", indsætter billedeadressen og klikker det lille flueben væk, så bliver billederne store her også :-)

Tester lige...

DSC00496.JPG?gl=DK

Besvaret
  • Forfatter

Yeees, det virker :banan: Tak Laila :-D

Findus: Jeg elsker det nemlig også, det kan så mange ting.. Og så er det gratis :mrgreen: Og ja, nu funker det vist :-D

• 2 weeks later...