Hop til indhold

Ting du ikke forstår...


Lonny
 Share

Recommended Posts

  • Svar 61
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst jepsen

Hvorfor humper Dupond dynen, når man tager den med sig ind i stuen? Han humper ikke andet/andre.

 

Hvorfor er vandet på terrassen bare bedre end vandet i køkkenet? Der er frisk vand 5 gange om dagen til ham indenfor.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor synes Boris det er rart, at stikke bagenden ind i en bøgehæk og løbe sidelæns med bagenden i hækken i ca en villahæks længde?

 

Hvorfor spiser boris altid midnatsmåltider, selvom maden har stået fremme stort set hele dagen?

 

Hvorfor smager bade-rest-vandet fra bunden af brusekabinen bedre end det rene vand i vandskålen?

 

Hvorfor kan Boris lide at slikke på menneskers hud? Og hvorfor gør Dexter det ikke?

 

Hvorfor elsker Dexter gå i selvsving med at rende rundt med noget i munden og vise det frem til ALLE der er i huset? Men han vil ikke apportere tingen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Valishia
Jeg forstår ikke hvorfor Bella synes det er fedt at tisse i vandpytter:???:

 

Og selvom mange andre hunde gør det, kan jeg bare ikke forstå det med at spise blade fra en hæk?! Hvorfor?

 

Og helt OT og uden for kategori: jeg forstår ikke min svigermor:lol:

Det må være den sjappende lyd bella elsker :slem:

Og den med svigermor, jeg forstår absolut heller ikke min :hmm: Tænker de kun er her for at forklare os om de store forventninger til rugemaskiner, vi skal fungere som :stupid:

 

 

Hvorfor kan Hope ikke drikke vand af keramik skålen indenfor, når den fungerer som det bedste udenfor? Skal siges begge steder fyldes skålen med vand fra hanen!

hvorfor skal Hope ligge med hovedet under noget, når hun sover, for så at knalde hovedet op i det, når der kommer en lyd??

Hvorfor bruges der lang tid på at nærstudere myrer, når vi er ude at gå, når vi har hele haven fyldt herhjemme??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

 

er det voodoo der er ældst??? og derfor evt er fører hund??? det er ikke specielt respektfuldt for en yngere/uerfaren hund at tisse oven på den voksnes merkering...

 

 

 

Nej Voodoo er yngst :-D Han er en værre lille bandit. Han synes det er en fest at teste Motors grænser, men der er ingen tvivl om hvem som bestemmer når der endelig skal bestemmes, det er Motor. Motor er bare enormt sød og god og giver Voodoo rigtig lang snor.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst boble
Nej Voodoo er yngst :-D Han er en værre lille bandit. Han synes det er en fest at teste Motors grænser, men der er ingen tvivl om hvem som bestemmer når der endelig skal bestemmes, det er Motor. Motor er bare enormt sød og god og giver Voodoo rigtig lang snor.

 

ok... ja det lyder godt nok som om voodoo får laaang snor af motor så... men det lyder jo også som om at motor stadigt godt kan sætte ham på plads hvis det er påkrævet...

 

men så har jeg ingen ideer om hvorfor adfærden er som den er...???

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor tisser Maya på sine "finde ting"?? Fx finder hun en pind/bold osv. løber og leget lidt med det/den for så at lægge den godt tilrette også sætte sig og tis på det/den - så snuser hun, ser tilfreds ud og vi kan gå videre :vedikke:

 

Jeg aner det ikke, men det fik da lige et smil frem her hos mig, jeg kan lige se det for mig :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
ok... ja det lyder godt nok som om voodoo får laaang snor af motor så... men det lyder jo også som om at motor stadigt godt kan sætte ham på plads hvis det er påkrævet...

 

men så har jeg ingen ideer om hvorfor adfærden er som den er...???

 

Tror bare han er unghund og synes han skal tisse ovenpå fordi han kan :-D Det skægge er jo bare at Motor synes Voodoos tis er lidt ulækkert, så han skal i hvert fald ikke tisse på det, seriøst han rynker jo nærmest på næsen :lol:

 

Motor er ikke en hund som sætter på plads, ikke med hunde han elsker, han har gjort det én eneste gang da Voodoo virkelig var belastende provo. Motor ignorerer sig ud af sagerne. Ok kan da godt skælde lidt ud, men det kan han over så meget hehe.

 

 

Jeg tænker at 2 hunde som ikke kender hinanden så godt og som måler hinanden, de kan gøre det med at tisse efter hinanden 100 gange (du ved, de går nærmest i rundkreds), men bor de sammen eller er totalt gode venner, så tror jeg ikke det har samme betydning med markeringerne? Tænker de godt ved hvor de har hinanden og de udemærket ved hvem som er ældst og klogest når alt kommer til alt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Det jeg skrev med at bestemme, det er sådan, hvad vej de skal gå, om de skal gø af forbipasserende og lignende små ting. Voodoo er totalt kongens efterfølger. Han kan løbe mod højre, men løber Motor mod venstre, så er det stensikkert at det er Voodoo som vender om.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...