Umulia Skrevet Juni 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2012 Note to self: Vent med at lukke Oluf ud af buret til du har sat indkøb på plads og har fået overtøjet af. Placer dig et strategisk fornuftigt sted for at hilse - aldrig, gentager ALDRIG, i køkkenet ved siden af vandskålen! Jeg er netop kommet hjem fra indkøbstur. Låser døren op og går ind i entréen, belæsset med varer. Får lige en hånd fri og åbner buret inden jeg fortsætter ud i køkkenet. Oluf overfalder mig med et flyvespring bagfra, men lander lige på kanten af vandskålen, der affyres i min retning, hvorefter 10 liter vand tager en tur via loftet til mig og alle varerne. Never again! :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Juni 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2012 Er noteret:-) jeg har også hørt at det er dumt selv at jokke på kanten af vandskålen..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2012 Ups:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2012 Er noteret:-) jeg har også hørt at det er dumt selv at jokke på kanten af vandskålen..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2012 Lidt OT, men da vi var i Kvickly i dag fandt vi Olufs dobbeltgænger: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Juni 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Juni 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Juni 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2012 Fordelen ved lille hund, er også lille vandskål = knap så stor skade hvis lignende skulle ske Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2012 Fordelen ved lille hund, er også lille vandskål = knap så stor skade hvis lignende skulle ske Det er jo rigtigt. Jeg bruger en opvaskebalje - en af de store firkantede. Og den skal fyldes 2 gange dagligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Anaid Besvaret Juni 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Juni 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2012 Det er jo rigtigt. Jeg bruger en opvaskebalje - en af de store firkantede. Og den skal fyldes 2 gange dagligt Åh stakkels dig, så kan jeg da lige forstille mig hvor meget vand du har fået! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2012 Der skulle to badelagener til at tørre op på gulvet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Juli 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2012 Hahaha årh det er en skam at der ikke findes en video af det! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juli 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Hahaha årh det er en skam at der ikke findes en video af det! :klap: Vi må have sat overvågningskameraer op over hele huset, for der sker jævnligt den slags ting hjemme hos os Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Vi må have sat overvågningskameraer op over hele huset, for der sker jævnligt den slags ting hjemme hos os kender fornemmelsen af hele tiden at kunne levere den slags indslag til underholdningsindustrien Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts