Hop til indhold

Små gule bamser


Hopsa
 Share

Recommended Posts

  • Svar 176
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Den med det laksefarvede bånd er min yndlings indtil videre :mrgreen: Den er søød :lun:

 

Det kan du tro hun er og så er hun en lille kæmper :-)

Hun kom 4 timer efter de andre og var godt slatten, så jeg troede egentlig ikke rigtig hun var i live, men efter at hun blev frotteret og masseret grundigt, fik et par svingture og blev suget lidt i næse og mund kom der lyd fra hende. Der gik så temmelig langt tid med at få hende i gang med at sutte, men da det først lykkedes stoppede hun ikke. Hun har nærmest siddet fast på en pat lige siden :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan du tro hun er og så er hun en lille kæmper :-)

Hun kom 4 timer efter de andre og var godt slatten, så jeg troede egentlig ikke rigtig hun var i live, men efter at hun blev frotteret og masseret grundigt, fik et par svingture og blev suget lidt i næse og mund kom der lyd fra hende. Der gik så temmelig langt tid med at få hende i gang med at sutte, men da det først lykkedes stoppede hun ikke. Hun har nærmest siddet fast på en pat lige siden :mrgreen:

 

fighter baby :lun:

 

 

Dejligt at høre det gik og går godt med hende og de andre også :-)

 

Hvordan har deres mor det?

Link til indlæg
Del på andre sites

fighter baby :lun:

 

 

Dejligt at høre det gik og går godt med hende og de andre også :-)

 

Hvordan har deres mor det?

 

Hun har det rigtig godt, hun har masser af overskud og hendes ro smitter af på bamserne. Hun begyndte at danne yverbetændelse allerede dagen efter fødslen, men det var jeg egentlig forberedt på, så hun kom med det samme på streptocilin og nåede hverken at komme over 39.2 eller danne knuder/plader i yveret. Så alt er ok nu, ingen feber, ingen betændelse og hvalpene får rigeligt at spise. Jeg fodrer hende 5 gange i døgnet med mælkeerstatning, a38, fløde, æggeblomme og lidt højenergifoder så mælkeproduktionen har kunne holdes i gang på trods af betændelse og feber.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøj, hvor er de nuttede :lun: Og meget, meget små i forhold til deres mor :lun:

Hah ja, sådan en håndfuld hvalp fylder ikke meget i forhold til 70 kilo træt morhund ;-)

 

Årh hvor vil jeg bare gerne have en GD :lun: Men det kræver vidst at vi får en større bil :lol:

 

Fantastisk smukke hvalpe, og hvor ser mor hund bare ud til at have det fantastisk :lun:

 

Ork, der skal ikke mere til end en Toyota Yaris til, så er der plads til en grande :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...