Gryn Skrevet Juli 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2012 Jeg har lige købt en K9 sle til Groa og vil så bestille tekst til selen. Kan godt bruge nogle forslag til tekst, så fyr bare løs. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Juli 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2012 Hvad med hendes navn eller det danske flag (så jeg lige den anden dag man kunne få nu). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juli 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2012 GROA på den ene side, THE KILLER på den anden:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juli 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2012 Hvor mange bogstaver må der være? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Greyhounds Besvaret Juli 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2012 "Paw power" eller sådan noget? Eller Grrrr,,, Nix pille, Tiger, Brutus, Boss - ting der signalerer stor hund. Alternativt Prinsesse, Sweetie, Smukke, Nulle, - i den modsatte grøft. Jeg har paranoia over at sætte hendes navn på. Tænk hvis hun blev stjålet fordi "gerningsmanden" kunne bruge hendes navn og kalde hende til sig. Hun er lidt for nem lige at putte i lommen og stikke af med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jaffa Besvaret Juli 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2012 Jeg har købt nogle mærker med hendes navn på. Syntes ikke det så skide godt ud, at der stod Julius, og endelig efter lang tids søgen fandt jeg en der kunne lave mærkerne som jeg gerne ville ha' dem. Nu har hun så fået ny sele og der er mærkerne noget længre end på den gamle sele, men det er der ikke noget at gøre ved Gitte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juli 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2012 Vil ikke have hendes navn på, det er der heller ikke på hendes hundetegn. Der må være 24 tegn, incl. mellemrumstaster. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juli 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2012 Vil det være dumt med dannebrog på den ene side og så Truckerhund på den anden? Eller Randers HK. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Juli 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2012 :klap: Det er da en knald god idé. Især med dannebrog og truckerhund (så bliver det ikke så nationalistisk med flaget, men mere sådan hyggelig vagabond-agtigt). :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juli 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2012 Truckerhund :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juli 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2012 :klap: Det er da en knald god idé. Især med dannebrog og truckerhund (så bliver det ikke så nationalistisk med flaget, men mere sådan hyggelig vagabond-agtigt). :hjerte: Havde faktisk overvejet Dannebrog og Fuck EU, men synes ikke min hund skal sende politiske signaler. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Greyhounds Besvaret Juli 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2012 Trucker-chick Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts