Hop til indhold

Halsbånd


Macho
 Share

Recommended Posts

Hej

Er der nogen der kan anbefale et godt halsbånd til vores golden retriver, hvor den ring som navneskiltet sidder i ikke ruster?

 

Macho har fået en rød plet på halsen fordi det nuværende ruster når det bliver vådt - og med en hund der ikke helt kan finde ud af at slikke sig ordentlig om munden efter at have drukket vand bliver det ret tit vådt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

Er der nogen der kan anbefale et godt halsbånd til vores golden retriver, hvor den ring som navneskiltet sidder i ikke ruster?

 

Macho har fået en rød plet på halsen fordi det nuværende ruster når det bliver vådt - og med en hund der ikke helt kan finde ud af at slikke sig ordentlig om munden efter at have drukket vand bliver det ret tit vådt.

 

Selvom den spring ring som skiltet sidder i er af rustfri stål så vil det ruste hvis det kommer i havvand/ saltvand. Men du kunne sætte skiltet i en plastik-strip, de ruster ikke og er rimelig holdbare. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

HVIS i har det godt med at vovse ikke har halsbånd på skal i da det.

 

Men hvis i har det ligesom min bedre halvdel, og ikke er tryg ved det....så tænker jeg lidt om man kan skifte selve ringen i halsbåndet?

Evt købe nogle 'ringe agtig' noget ved en XL byg og ligndende???

 

Jeg kender ikke til nogen rustfri halsbånd, desværre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis man køber et kædehalsbånd af en god kvalitet ruster de ikke (det min hund har brugt de sidste 5 år er endnu ikke rustet). Desuden slider det ikke så meget på pelsen hvis man også vælger en model med lange kædeled.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...