Hop til indhold

Stadig navnløs, men super kær!


Shii
 Share

Recommended Posts

Har de udstillingskrav i Holland?

 

Kan du forældrenes stambogsnavne? :-D

 

Jeg er faktisk i tvivl om der er udstillings krav, jeg troede der var og forsøgte at undersøge det, men kan ikke finde noget om det :hmm:

 

Moren hedder Jakky, men kan ærligt ikke huske opdræt :oops: Jeg vil skrive og spørge, også efter et evt stambogs nr... Måske er en af grundende at de er stambogsført i hver sin klub? Jeg ved ikke engang om der findes andet end NHSB stamtavler hernede :oops:

 

Zigzag - så ved du også hvilken øvelse hun SKAL være god til..:slem:

 

haha, ja! Jeg glæder mig helt fantastisk til at skulle starte agility igen :lun: Og lydighed, ihh det bliver så spændende... Med Dexter var det jo Olivier der stod for træningen, og mig på side linien, og var ved at gå til hver gang han misforstod Dexter eller ikke gjorde som han burde (i mine øjne :lol: )... Bliver så fedt rigtig at kunne forme hende :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh blev helt nervøs, skrev jo også spurgte om forældrenes navne og så hørte jeg bare INTET, og tænkte PIS hun har garanteret løjet :lol:

 

Nå men farens navn er Jerry Gorzowska Panorama, og han er fra denne kennel: Gorzowska Panorama - Aussie - Owczarek Australijski, Australian Shepherd

 

Moren har ikke opdrætternavn, men forældrene er fra Polen også.

 

Grunden til de ikke registreres er fordi hun aldrig har fået dem omregistreret fra den Polske stamtavle til hollandsk. Selvom jeg vil mene det burde være nemt at gøre, så er det jo en individuel beslutning om man vil gøre det eller ej.

 

Grunden til dette kuld blev lavet var fordi hun ville have en hvalp derfra, samt en af hendes veninder ville have en hvalp fra moren.

 

Moren er 5 år gammel, og det er hendes andet kuld. Hun har beholdt hvalp fra første kuld selv også.

 

Men jeg var nu næsten sikker på det var det hun allerede havde forklaret mig, jeg var bare ikke sikker på jeg havde forstået det rigtigt :lol:

 

Både moren og faren er undersøgt for HD og øjnproblemer... Faren fordi han er udstillet, og moren fordi de ville have hvalpe fra hende, som skulle bruges til agility..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...