Shii Skrevet Juli 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2012 Så kan man vidst ikke være meget mere kær, hva? Stadig navnløs dog... Forslag? haha! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Frida :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Donna Hvor er hun cute Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juli 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Forresten har jeg et spørgsmål: Hun har jo blå øjne nu, men det er vel fordi hun er en baby? Jeg var næsten sikker på at hun ville få mørke øjne, så jeg var supe roverrasket over at de er blå, er alle hvalpe født med blå øjne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Hvalpe har blå øjne, har babyer ikke osse det? Mener der er en eller anden fysiologisk årsag til det... Jeg synes de plejer at skifte farve ved 7 ugers alderen, men det afhænger sikkert osse lidt af race. Ud over det så tillykke!! Hvad er det for en, hvor kommer den fra, hvad skal den bruges til....... osv osv osv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juli 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Det er en Australian Shepherd, og den skal bruges til agility (forhåbentlig!) og lydighed. Håber virkelig at hun kommer til at være en af dem der elsker agility! Det ville være fantastisk, men ellers må vi "nøjes" med lydighed hehe. Ja nu får vi se, jeg blev noget overrasket hun er 5 uger ca. nu, og jeg synes bare de er meget blå,f aren har grønlige øjne dog, moren brune...:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MartineSophia Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Til dit spørgsmål om øjnfarven så kan man på alle hunde hvalpe se den blivende farve på øjne når de er 8 uger . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 [ATTACH=CONFIG]89983[/ATTACH] Det er en Australian Shepherd, og den skal bruges til agility (forhåbentlig!) og lydighed. Håber virkelig at hun kommer til at være en af dem der elsker agility! Det ville være fantastisk, men ellers må vi "nøjes" med lydighed hehe. Ja nu får vi se, jeg blev noget overrasket hun er 5 uger ca. nu, og jeg synes bare de er meget blå,f aren har grønlige øjne dog, moren brune...:hmm: Lækkert god fornøjelse! Altså jeg ville ikke blive overrasket hvis en hvalp med den farve ikke endte med brune øjne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juli 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Lækkert god fornøjelse!Altså jeg ville ikke blive overrasket hvis en hvalp med den farve ikke endte med brune øjne. Jeg var nu bare overrasket fordi Dexter valgte vi jo til dels pga farve og øjnfarve... Hende her er, selvom man ikke skulle tro det, valgt udfra at forældrene altså bare er fantastiske... Og begge forældre passer helt fantastisk ind hjemme hos os, så derfor håber vi at lille Frøken Navnløs også vil passe ind selvfølgelig... Vi skulle jo "vælge" da hvalpene var ganske små, så det var lidt sådan en.. "Den der", heldigvis har man altid muligheden for at ombestemme sig, og det vil vi helt sikkert gøre hvis hun viser sig ikke at passe ind hos os.. Indtil videre er det jo svært at bedømme... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dimsen Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Labell havde blå øjne helt op mod 4 mdr. før det ændrede sig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Jeg var nu bare overrasket fordi Dexter valgte vi jo til dels pga farve og øjnfarve... Hende her er, selvom man ikke skulle tro det, valgt udfra at forældrene altså bare er fantastiske... Og begge forældre passer helt fantastisk ind hjemme hos os, så derfor håber vi at lille Frøken Navnløs også vil passe ind selvfølgelig... Vi skulle jo "vælge" da hvalpene var ganske små, så det var lidt sådan en.. "Den der", heldigvis har man altid muligheden for at ombestemme sig, og det vil vi helt sikkert gøre hvis hun viser sig ikke at passe ind hos os.. Indtil videre er det jo svært at bedømme... Hvordan kan det være at I skulle vælge da de var helt små, hvis I alligevel kan ombestemme jer? Nu lige i forlængelse af alt den debat der har været her vedr. hvalpeudvælgelse, så sidder jeg lige og fornemmer hvor ubehageligt jeg selv ville syns det var hvis jeg skulle vælge min kommende hvalp når den var bare 2-3-4 uger gammel. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juli 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Hvordan kan det være at I skulle vælge da de var helt små, hvis I alligevel kan ombestemme jer?Nu lige i forlængelse af alt den debat der har været her vedr. hvalpeudvælgelse, så sidder jeg lige og fornemmer hvor ubehageligt jeg selv ville syns det var hvis jeg skulle vælge min kommende hvalp når den var bare 2-3-4 uger gammel. nej nej, vi havde ikke behøvet at vælge en hvalp.. Vi skulle bare vælge om vi ville have en hvalp eller ej. så har hun udvalgt de 5 mennesker som vil have en hvalp fra kuldet, og der kan folk så selv vælge hvilken hvalp de synes bedst om... Hende her fangede mig med det samme, fordi allerede som helt bitte lille virkede hun bare totalt fokuseret og målrettet.. Jeg ved godt det er tåbeligt og man slet ikke kan dømme, men selvom hun bare var en lille "pølse" så var jeg bare forelsket med det samme.. Ikke i nogen af de andre, slet ikke på samme måde som hende her... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Min græske gyldne Nana var omkring 9 uger?? da hun ankom til DK. Og havde flotte grønne øjne, som den eneste fra kuldet. Husker , jeg synes de var flotte og lidt spændende, men, men , den ældste dr dyr på vor klinik, sagde, : Glad dig nu, for om et par måneder er de gule. Og han fik ret. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Alle hvalpe fødes med blå øjne, men jeg vil så godt som garantere dig at hendes øjne ikke forbliver blå, i særdeleshed når ingen af hendes forældre har blå øjne :blink: Hun er uden stamtavle, eller hvordan var det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juli 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Alle hvalpe fødes med blå øjne, men jeg vil så godt som garantere dig at hendes øjne ikke forbliver blå, i særdeleshed når ingen af hendes forældre har blå øjne :blink: Hun er uden stamtavle, eller hvordan var det? Jeg er ved at overtale opdrætteren til at hun skal have stambog.. Jeg ved ikke engang om det er for sent.. Opdrætteren har ikke noget opdrætternavn, men begge forældre er stambogsført... Så jeg synes jo det er tåbeligt at hvalpene ikke skal stambogsføres Men muligvis er det fordi ingen af forældrene nogensinde har været udstillet? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Hun ligner da een, der hedder Bertha. Eller Wilma. Eller Daisy.Eller????? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 (null) Har de udstillingskrav i Holland? Kan du forældrenes stambogsnavne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Synes hun ligner en Lulu Til dit spørgsmål om øjnfarven så kan man på alle hunde hvalpe se den blivende farve på øjne når de er 8 uger . Det er altså falsk viden. Katla blev født med blå øjne. Så blev de grønlige og nu er de ved at blive brune, som de skal.... hun er pt. 1½ år gammel... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lene og Athena Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Hvor ser hun kær ud :hjerte: Jeg tænker på navne Dee Dee, når nu du har en Dexter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Hvor er hun sød !! Hvad er hun for en race? Og tillykke med hende, synes hun ligner en Bella Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Åh hvor er hun da bare en lækker lille én. SÅ lækker i chokoladefarverne :hjerte: og de smukkeste blå øjne - hvor ville det være fint hvis de var de permanente. Jeg elsker blå øjne! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Hvor er hun sød !! Hvad er hun for en race? Og tillykke med hende, synes hun ligner en Bella [ATTACH=CONFIG]89983[/ATTACH] Det er en Australian Shepherd, og den skal bruges til agility (forhåbentlig!) og lydighed. Håber virkelig at hun kommer til at være en af dem der elsker agility! Det ville være fantastisk, men ellers må vi "nøjes" med lydighed hehe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Hopsa, Gratz . Synes godt jeg havde set billedet af en voksen as .. Men var ikke sikker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Jeg har sagt det før, og jeg siger det gerne igen: Hun er en lækker, lille chocolate COOKIE. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Cookie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts