Hop til indhold

Stadig navnløs, men super kær!


Shii
 Share

Recommended Posts

Hvalpe har blå øjne, har babyer ikke osse det?

Mener der er en eller anden fysiologisk årsag til det...

 

Jeg synes de plejer at skifte farve ved 7 ugers alderen, men det afhænger sikkert osse lidt af race.

 

Ud over det så tillykke!!

Hvad er det for en, hvor kommer den fra, hvad skal den bruges til....... osv osv osv :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

daddy.jpg

 

Det er en Australian Shepherd, og den skal bruges til agility (forhåbentlig!) og lydighed. Håber virkelig at hun kommer til at være en af dem der elsker agility! Det ville være fantastisk, men ellers må vi "nøjes" med lydighed hehe.

 

Ja nu får vi se, jeg blev noget overrasket hun er 5 uger ca. nu, og jeg synes bare de er meget blå,f aren har grønlige øjne dog, moren brune...:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

[ATTACH=CONFIG]89983[/ATTACH]

 

Det er en Australian Shepherd, og den skal bruges til agility (forhåbentlig!) og lydighed. Håber virkelig at hun kommer til at være en af dem der elsker agility! Det ville være fantastisk, men ellers må vi "nøjes" med lydighed hehe.

 

Ja nu får vi se, jeg blev noget overrasket hun er 5 uger ca. nu, og jeg synes bare de er meget blå,f aren har grønlige øjne dog, moren brune...:hmm:

 

Lækkert :-) god fornøjelse!

Altså jeg ville ikke blive overrasket hvis en hvalp med den farve ikke endte med brune øjne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Lækkert :-) god fornøjelse!

Altså jeg ville ikke blive overrasket hvis en hvalp med den farve ikke endte med brune øjne.

 

Jeg var nu bare overrasket fordi Dexter valgte vi jo til dels pga farve og øjnfarve... Hende her er, selvom man ikke skulle tro det, valgt udfra at forældrene altså bare er fantastiske... Og begge forældre passer helt fantastisk ind hjemme hos os, så derfor håber vi at lille Frøken Navnløs også vil passe ind selvfølgelig... Vi skulle jo "vælge" da hvalpene var ganske små, så det var lidt sådan en.. "Den der", heldigvis har man altid muligheden for at ombestemme sig, og det vil vi helt sikkert gøre hvis hun viser sig ikke at passe ind hos os.. Indtil videre er det jo svært at bedømme...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var nu bare overrasket fordi Dexter valgte vi jo til dels pga farve og øjnfarve... Hende her er, selvom man ikke skulle tro det, valgt udfra at forældrene altså bare er fantastiske... Og begge forældre passer helt fantastisk ind hjemme hos os, så derfor håber vi at lille Frøken Navnløs også vil passe ind selvfølgelig... Vi skulle jo "vælge" da hvalpene var ganske små, så det var lidt sådan en.. "Den der", heldigvis har man altid muligheden for at ombestemme sig, og det vil vi helt sikkert gøre hvis hun viser sig ikke at passe ind hos os.. Indtil videre er det jo svært at bedømme...

 

Hvordan kan det være at I skulle vælge da de var helt små, hvis I alligevel kan ombestemme jer?

Nu lige i forlængelse af alt den debat der har været her vedr. hvalpeudvælgelse, så sidder jeg lige og fornemmer hvor ubehageligt jeg selv ville syns det var hvis jeg skulle vælge min kommende hvalp når den var bare 2-3-4 uger gammel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan kan det være at I skulle vælge da de var helt små, hvis I alligevel kan ombestemme jer?

Nu lige i forlængelse af alt den debat der har været her vedr. hvalpeudvælgelse, så sidder jeg lige og fornemmer hvor ubehageligt jeg selv ville syns det var hvis jeg skulle vælge min kommende hvalp når den var bare 2-3-4 uger gammel.

 

nej nej, vi havde ikke behøvet at vælge en hvalp.. Vi skulle bare vælge om vi ville have en hvalp eller ej. så har hun udvalgt de 5 mennesker som vil have en hvalp fra kuldet, og der kan folk så selv vælge hvilken hvalp de synes bedst om...

 

Hende her fangede mig med det samme, fordi allerede som helt bitte lille virkede hun bare totalt fokuseret og målrettet.. Jeg ved godt det er tåbeligt og man slet ikke kan dømme, men selvom hun bare var en lille "pølse" så var jeg bare forelsket med det samme.. Ikke i nogen af de andre, slet ikke på samme måde som hende her...

Link til indlæg
Del på andre sites

Min græske gyldne Nana var omkring 9 uger?? da hun ankom til DK. Og havde flotte grønne øjne, som den eneste fra kuldet.

Husker , jeg synes de var flotte og lidt spændende, men, men , den ældste dr dyr på vor klinik, sagde, : Glad dig nu, for om et par måneder er de gule. Og han fik ret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Alle hvalpe fødes med blå øjne, men jeg vil så godt som garantere dig at hendes øjne ikke forbliver blå, i særdeleshed når ingen af hendes forældre har blå øjne :blink:

 

Hun er uden stamtavle, eller hvordan var det?

 

Jeg er ved at overtale opdrætteren til at hun skal have stambog.. Jeg ved ikke engang om det er for sent.. Opdrætteren har ikke noget opdrætternavn, men begge forældre er stambogsført... Så jeg synes jo det er tåbeligt at hvalpene ikke skal stambogsføres :vedikke:

 

Men muligvis er det fordi ingen af forældrene nogensinde har været udstillet? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh hvor er hun da bare en lækker lille én. SÅ lækker i chokoladefarverne :hjerte: og de smukkeste blå øjne - hvor ville det være fint hvis de var de permanente. Jeg elsker blå øjne!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun sød !!

 

Hvad er hun for en race? :lun:

Og tillykke med hende, synes hun ligner en Bella

 

[ATTACH=CONFIG]89983[/ATTACH]

 

Det er en Australian Shepherd, og den skal bruges til agility (forhåbentlig!) og lydighed. Håber virkelig at hun kommer til at være en af dem der elsker agility! Det ville være fantastisk, men ellers må vi "nøjes" med lydighed hehe.

 

;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...