Hop til indhold

Malamuten Aslan søger nyt hjem.


Franziska
 Share

Recommended Posts

Hej jeg hedder Aslan.

Da min ’mor og far’ desværre skal skilles søger jeg et nyt hjem.Jeg er 4 år gammel og har et stille og roligt sind. Jeg er vant til børn, som jeg elsker at være sammen med, og jeg er også vant til at gå sammen med andre hunde. Jeg elsker at gå ture og KÆLE. Jeg er også velopdragen.

 

Min far kan træffes på 23401042

 

- Jeg har snakket med ejeren i telefon for at få lidt flere oplysninger omkring hunden. (det min opdrætter der har spurt om jeg måske kendte nogen der havde et hjem til Aslan)

Aslan kan være alene hjemme (dog er han for det meste sammen med en anden hund, husker ikke racen, dog var det en mindre hund)

Han kan med mere eller mindre alle hunde, har det dog lidt svært med han-labradore da han blev overfaldet af sådan en da han var 5mdr.

Aslan bliver fodret med tørefoder og er en indehund (dvs, står ikke i hundegård)

Han er uden stamtavle.

 

Hunden er gratis da det for familien handler om at finde et godt hjem til ham og der følger lidt forskellige ting med til hunden også.

 

Håber nogen kender nogen som kender nogen..

Link til indlæg
Del på andre sites

Nååå...sikken en smuk hund :lun:

 

Ellers så prøv facebooksiden : Giv mig et nyt kærligt hjem.

Jeg har erfaring for, at det går ret hurtigt med formidlingen derinde.

Håber ihvertfald,at han får et godt og blivende hjem.

 

Ja han ser rigtig fin ud.. Jaa - det kunne man vel gøre - har bare kun sagt til ejeren at jeg ville lægge ham op her inde.

Men på den anden side kan det vel ikke skade

Link til indlæg
Del på andre sites

Folkens - kryds lige fingre og poter.

 

Er lige blevet ringet op af en dame, som virklig gav mig en super mavefornemmelse.. (efter flere/nogen hvor jeg bare tænkt :stupid:

Nummeret er givet videre til ejeren med min anbefalinger.. :klap:

 

Det kunne være sååååå dejligt hvis han fik et nyt hjem..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...