Franziska Skrevet Juli 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2012 Hej jeg hedder Aslan. Da min ’mor og far’ desværre skal skilles søger jeg et nyt hjem.Jeg er 4 år gammel og har et stille og roligt sind. Jeg er vant til børn, som jeg elsker at være sammen med, og jeg er også vant til at gå sammen med andre hunde. Jeg elsker at gå ture og KÆLE. Jeg er også velopdragen. Min far kan træffes på 23401042 - Jeg har snakket med ejeren i telefon for at få lidt flere oplysninger omkring hunden. (det min opdrætter der har spurt om jeg måske kendte nogen der havde et hjem til Aslan) Aslan kan være alene hjemme (dog er han for det meste sammen med en anden hund, husker ikke racen, dog var det en mindre hund) Han kan med mere eller mindre alle hunde, har det dog lidt svært med han-labradore da han blev overfaldet af sådan en da han var 5mdr. Aslan bliver fodret med tørefoder og er en indehund (dvs, står ikke i hundegård) Han er uden stamtavle. Hunden er gratis da det for familien handler om at finde et godt hjem til ham og der følger lidt forskellige ting med til hunden også. Håber nogen kender nogen som kender nogen.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juli 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2012 Glemte lige billederne så her er de: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juli 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2012 Nååå...sikken en smuk hund Ellers så prøv facebooksiden : Giv mig et nyt kærligt hjem. Jeg har erfaring for, at det går ret hurtigt med formidlingen derinde. Håber ihvertfald,at han får et godt og blivende hjem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juli 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2012 Nååå...sikken en smuk hund Ellers så prøv facebooksiden : Giv mig et nyt kærligt hjem. Jeg har erfaring for, at det går ret hurtigt med formidlingen derinde. Håber ihvertfald,at han får et godt og blivende hjem. Ja han ser rigtig fin ud.. Jaa - det kunne man vel gøre - har bare kun sagt til ejeren at jeg ville lægge ham op her inde. Men på den anden side kan det vel ikke skade Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juli 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2012 Wow han ser lækker ud! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Hudson Besvaret Juli 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2012 Hvor i landet befinder den sig ??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juli 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2012 Jeg er ikke helt sikkert (og naturligvis har glemt at spørge :stupid:) Men kan se at sælger har en virksom hed i Assen så det er med stor sandsynlighed der i området. Men nummeret der er skrevet i starten er direikte til Sælger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juli 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2012 Eller jeg skriver lige en e-mail til Sælger og høre ham ad.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juli 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2012 Beklager at jeg først svare nu, har bare ikke haft tid. hunden befinder sig i Gårslev det er mellem Vejle og Fredericia Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2012 Hvor er han bare smuk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juli 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Hvor er han bare smuk Jaa, så håber da at der nogen der kender nogen - som kender nogen.. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Jeg gad godt . Men her er allerede nok liv i huset Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juli 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 Wow! Han ser altså dejlig ud:hjerte: Mon man kunne overtale sin mand til sådan en? Når nu man snart har fødselsdag:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juli 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 Wow! Han ser altså dejlig ud:hjerte: Mon man kunne overtale sin mand til sådan en? Når nu man snart har fødselsdag:lun: Ser det synes jeg kunne være en super god ide.. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juli 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2012 Folkens - kryds lige fingre og poter. Er lige blevet ringet op af en dame, som virklig gav mig en super mavefornemmelse.. (efter flere/nogen hvor jeg bare tænkt :stupid: Nummeret er givet videre til ejeren med min anbefalinger.. :klap: Det kunne være sååååå dejligt hvis han fik et nyt hjem.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juli 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2012 Hold da op.. Her til aften vælter det ind med folk der er interesseret i ham.. Dog ikke alle lige egnet. en vil gerne hente i morgen kan dog ikke betale før næste mdr.. :hmm: Han står i annoncen til 50kr og i teksten står der han er gratis... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2012 wow, man er virkelig på spanden hvis man ikke har 50 kr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juli 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2012 wow, man er virkelig på spanden hvis man ikke har 50 kr Jeps.. Og man burde da i hvert faldt ikke anskaffe sig en hund, hvis man ikke en gang har 50kr ekstra.. Hunde spiser lidt mere en luftbøffer og fantasiguffer.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2012 Oh yes .. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts