Hop til indhold

Hund nummer to...


caro2001
 Share

Recommended Posts

  • Svar 253
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvad?

 

Der er bare en generel undren over dig. At du skriver forskellige aldre i forskellige tråde, at du skriver forholdsvis korrekt men samtidig virker meget ......barnlig.

 

Jeg vil tro at mistanken går på, at du er en troll - altså udgiver dig for at være noget andet end den du er, og opdigter at du er et barn.

 

Fred nu være med det, det er jo ikke arto.dk....... Det betyder så også at debatterne typisk foregår på et andet plan end på arto, myspace og lign.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har læst at det skulle være en god familiehund og så kan den også bruges til både Agility og lydighed (de egner sig til det).

Ja og så mener jeg og min familie at den vil passe til os, da den ikke kræver så meget pelspleje, og ja så lyder den bare dejlig!:oops:

:lun::mums:

Lige et sidespring - hvis du kun er 11 år, så har du et ualmindeligt fint og varieret sprog. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kunne også have skrevet enhedslisten, men tør simpelthen ikke gøre børn opmærksom på partiets eksistens- tænk hvis de vokser op og stemmer på dem:slem:

 

Men skulle de vokse op med Johanne Schmidt-Nielsen som forbillede, ville det ikke være nogen skade til. Man kan så håbe at de ville bruge deres energi i et andet parti :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold så op okay vi ved hvad vi gør basta.

Min lille søster er ikke så meget for at få en hvalp men vil hellere have voksen hund af en eller anden grund?

Jeg har zigzag-skimmet de fleste indlæg i denne tråd, og jeg tror, at mit råd til dig er: Sluk computeren og tal med dine forældre om, hvilken hund familien foretrækker. :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er bare en generel undren over dig. At du skriver forskellige aldre i forskellige tråde, at du skriver forholdsvis korrekt men samtidig virker meget ......barnlig.

 

Jeg vil tro at mistanken går på, at du er en troll - altså udgiver dig for at være noget andet end den du er, og opdigter at du er et barn.

 

Fred nu være med det, det er jo ikke arto.dk....... Det betyder så også at debatterne typisk foregår på et andet plan end på arto, myspace og lign.

:megaked: Nej jeg er en pige på 11 år, jeg skriver bare 12, fordi det er jeg til den tid:megaked:

 

 

Så god til dansk synes jeg nu ikke jeg er, er jeg så god?:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare ganske aldmindelig hundetræning, da han bare skal fungere som selskabshund.

 

Hvad er det så du ikke kan lave med hunden, når den har dårligt ben?

 

Der er jo meget andet i verden end agility, husk at hvis I får en hvalp vil der jo osse gå et par år før du kan lade den springe rundt på en agilitybane, der vil du skulle bruge den første tid på al mulig anden træning så I blir klar til det andet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er det så du ikke kan lave med hunden, når den har dårligt ben?

 

Der er jo meget andet i verden end agility, husk at hvis I får en hvalp vil der jo osse gå et par år før du kan lade den springe rundt på en agilitybane, der vil du skulle bruge den første tid på al mulig anden træning så I blir klar til det andet.

ved det

Link til indlæg
Del på andre sites

Caro - dette indlæg er ikke skrevet i en ond mening, men for at du forstår, hvorfor nogle reagerer og skriver som de gør.

 

Jeg tror mange gerne vil hjælpe - hvis det var noget konkret. Men når der bliver kastet så mange racer på bordet, uden det virker, som om du har sat dig synderligt ind i dem, så bliver man nok lidt træt af at svare på om den og den race nu duer til jer. Og du er kun 11, så en hund er dine forældres ansvar og derfor bør de være mere inde i billedet end dine indlæg bærer præg af.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stella

Som udgangspunkt skal man gå ud fra at folk taler sandt. Jeg tror ikke du er en " fake " person, jeg tror på du er en pige på 11 år. Der er ikke noget der får mig til at tro andet. Ja du skriver godt, men det gjorde jeg også selv i en tidlig alder, hvilket nok skyldes at jeg altid har læst utrolig meget og skrevet rigtig meget, kunne læse og stave en del inden jeg overhovedet kom i skole. Til gengæld er jeg en dør til matematik og sprog. I dag skriver børn også mere, de skriver på nettet, på mobilen og på mail. Så det ser jeg intet underligt eller mistænktsomt i.

 

 

Derfor synes jeg ikke man kan være bekendt at mistro bruger herinde, man må gå ud fra de taler sandt.

 

 

Caro2001- hvis du ønsker at debattere med nogle på din egen alder, kunne du overveje at blive bruger på hundegalleri og så oprette en gruppe, derinde sidder der mange børn og unge med samme interesse i hunde og samme kærlighed til hunde som du har. Tror du ville få mere glæde af at skrive med nogle på din egen alder, om hunde. Ikke at du ikke er velkommen herinde, slet ikke, men det kunne være du fik mere ud af det andet.

 

Du ville gerne have hund nr 2, det er forståeligt og du ville gerne lave noget aktivt med den, nu hvor jeres anden hund desværre ikke kan det pga dårlig ben. Men jeg tror slet ikke du skal gå så meget op i racen. Tag det helt rolig og snak med dine forældre om det, så kan du sammen med dine forældre finde ud af hvilken hund der passer ind i jeres hjem og i sidste ende er det også dine forældre der skal beslutte det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Caro - dette indlæg er ikke skrevet i en ond mening, men for at du forstår, hvorfor nogle reagerer og skriver som de gør.

 

Jeg tror mange gerne vil hjælpe - hvis det var noget konkret. Men når der bliver kastet så mange racer på bordet, uden det virker, som om du har sat dig synderligt ind i dem, så bliver man nok lidt træt af at svare på om den og den race nu duer til jer. Og du er kun 11, så en hund er dine forældres ansvar og derfor bør de være mere inde i billedet end dine indlæg bærer præg af.

I misforstår mig, mine forældre er inde i billedet, dette forum er til ideer, fordi jeg spørger er fordi jeg gerne vil høre jeres mening!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...