Gæst Skrevet Juli 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2012 Ja man må vel hellere lige præsentere os, når vi garanteret kommer til at bruge meget tid herinde.. Eller, jeg gør i hvert fald Vi er en lille familie bestående af mig, Lykke på 25, min kæreste Emil på 24, og vores dejlige lille samojedehvalp Thor på 19 uger(wow tiden flyver med sådan en i huset:shock:) Fandt vej herind da jeg synes det kunne være rart at dele min erfaring, og få råd fra andre omkring hundeopdragelse Har aldrig selv haft hvalp før nemlig, så er på lettere bar bund.. Den sidste hund jeg havde kom fra et voldeligt hjem, og var 3 da vi (jeg, mor og stedfar) overtog hende. Dsværre blev hun aflivet 28.12.2011... Men nu har jeg min lille bulderbasse, eller sokketyven som han også bliver kaldt, og nyder så meget tid som muligt sammen med ham når jeg ikke er på arbejde... Her kommer lige lidt billeder af ham :hjerte: Hej hej for nu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2012 Hej og velkommen til Jeg har jo været så heldig at møde jer og det er en dejlig lille basse I har jer:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Juli 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2012 Hej og velkommen Nøj hvor er Thor cute Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juli 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2012 Hej og velkommen til Sikke en charmetrold Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Juli 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2012 Velkommen til Hvor er Thor dog kær Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Juli 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2012 velkommen til og sikke en skønhed i har jer der nøøj han er lækker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hogan Besvaret Juli 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2012 Velkommen til Han er godt nok dejlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst A-team of loving Besvaret Juli 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2012 Hejsa med jer, og velkommen fra os også og hvor er han dog bare skøn og dejlig :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juli 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2012 Velkommen til HF Hvor er han dejlig :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Juli 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2012 Tak for alle de søde beskeder :hjerte: Ja han er en rigtig charmetrold, og rigtig dejlig rent generelt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Juli 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2012 Velkommen herinde, og tillykke med din fine vovse:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts