Hop til indhold

Grønt fråde


Aslan
 Share

Recommended Posts

:damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn:

:damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn:

:damn::damn::damn::damn:

:damn::damn::damn:

:damn::damn:

:damn:

:damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn:

 

SUK, Aslan er blevet besat :megaked: af lucifer :evil::megaked:

 

Her er så et billed UDEN lucifer

Og et MED lucifer

 

 

 

Ringede til dr dyr, skal holde øje med ham, og hvis han begynder at ændre adfærd må vi kører til vagtdyrelæge.

Lad os håbe at Aslan er snu nok til IKKE at have indtaget film og covers.

 

 

DUMME DUMME forældre!

 

 

 

Lige nu ligger han og bobler, tror slet ikke han har sovet :cry:

 

Æv altså :ae: sikke noget hvis han skal til at udvikle alenehjemmeproblemer :( :ae:

 

Hvor gammel er det nu han er, godt 6 mdr. :confused: for så kunne den ændrede adfærd måske hænge sammen med den fysiske kønsmodning :hmm: :???: hvordan er han på andre punkter :neutral:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 53
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Æv altså :ae: sikke noget hvis han skal til at udvikle alenehjemmeproblemer :( :ae:

 

Hvor gammel er det nu han er, godt 6 mdr. :confused: for så kunne den ændrede adfærd måske hænge sammen med den fysiske kønsmodning :hmm: :???: hvordan er han på andre punkter :neutral:

 

 

Det er det jeg frygter.

Jeg er fuldt igang med PM'er og adfærds forum :rolleyes:

 

Jeg har også en formodning om katten der boede her før.....! :evil:

 

Evt ondt i maven der har holdt ham vågen?!?!

 

Jeps lige knap 6 mdr....Og han er begyndt at små afprøve mig, med små ting så som at tage ting med ude fra og først gå ud 3 gange jeg siger det (hvortil jeg så er begyndt at hjælpe ham ud første gang)

 

Det skulle da lige passe!!!

Med 2 dage igen på kursus.....!

 

 

Hån får et fyldt ben i morgen og nye tyggeben i aften (smider de gamle ud som er ved at være små).

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skulle helst ikke ske igen....for i aften cleaner vi alt i stuen som han kan få fat på, vi flytter reolen med alle de "vigtige" ting i, ud i gangen og lukker døren. Det eneste han så kan spise er papir og møbler!

Ledninger er sat i kabel beskyttelse, ikke at det sikkert forhindre ham hvis han virkelig VIL!

 

Jeg tror jeg får en riiiiiiiiiiiigtiiiiiiiiiiiig træls dag i morgen, bare tanken om at tænke er ulidelig :rolleyes:

 

 

 

Men om ikke andet, så kunne aslan ikke finde ud af at tænde for strømmen så da han prøvede at afspille de film han gerne ville se, kunne han jo ike. Derfor prøvede han at afspille dem på sig selv, og alle gode gange 3 tænkte han.....men den gik ikke, og så fik han lige krampe i kæberne da han ville putte dvd'erne ned i deres covers igen....det kan jo smuttet!

 

Klog hund vi har, desværre lidt uheldig :lol::lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøv med dankortet og se om der kommer penge ud når nu han ikke er en DVD-afspiller :mrgreen:

 

Ejjj - det er faneme surt at komme hjem til :( Men der er vel ikke sket noget med Aslan :(

 

Når han er alene er det så i hele huset, eller er det afgrænset? Jeg tænker bare på det ikke er alle hunde der er trygge ved at have hele huset til deres rådighed når de er alene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøv med dankortet og se om der kommer penge ud når nu han ikke er en DVD-afspiller :mrgreen:

 

Ejjj - det er faneme surt at komme hjem til :( Men der er vel ikke sket noget med Aslan :(

 

Når han er alene er det så i hele huset, eller er det afgrænset? Jeg tænker bare på det ikke er alle hunde der er trygge ved at have hele huset til deres rådighed når de er alene.

 

Hahaha sikke rig jeg kunne blive på ham!

 

Umidelbart virker det ikke som om han har slugt noget, og vi har stået og samlet dvd'er så godt vi kunne og der mangler ikke STORE stykker.

Men vi holder øje og håber på det bedste.

 

 

Han har ikke HELE huset. Han har bryggers (vand derude), køkken - for at kunne komme ud til bryggerset og så stuen, hvor madressen og kurven er (and all the good stuff) samt gangen.

 

Gangen har han egentlig kun fordi at der var køligt da vi havde sommer i DK (i hele 2 uger).

 

Vi har snakket om at "smide" ham ud i køkkenet og bryggerset. Han får lige en chance i morgen, hvor vi gør ALT som vi plejer (og så er der kun papir og møbler tilbage som han kan nå).

 

Jeg ville dog helst vente med at flytte ham, da han sidst prøvede det begyndte han at hyle helt vildt. Hvis Aslan bare lige kunne trække det til efter fredag kl 14 ville jeg være lykkelig, så har jeg nemlig LIDT god tid til at tilvende ham til køkken og bryggers.

 

 

ULEMPE er at vi kan få en hund der har forpoterne oppe på køkkenbordt og gør uafbrudt af folk der går ude på stien.

Hvilket vi vel også kunne nu, men rissikoen er nok mindre i og med at han ligger inde i stuen (måske?)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahaha sikke rig jeg kunne blive på ham!

 

Umidelbart virker det ikke som om han har slugt noget, og vi har stået og samlet dvd'er så godt vi kunne og der mangler ikke STORE stykker.

Men vi holder øje og håber på det bedste.

 

 

Han har ikke HELE huset. Han har bryggers (vand derude), køkken - for at kunne komme ud til bryggerset og så stuen, hvor madressen og kurven er (and all the good stuff) samt gangen.

 

Gangen har han egentlig kun fordi at der var køligt da vi havde sommer i DK (i hele 2 uger).

 

Vi har snakket om at "smide" ham ud i køkkenet og bryggerset. Han får lige en chance i morgen, hvor vi gør ALT som vi plejer (og så er der kun papir og møbler tilbage som han kan nå).

 

Jeg ville dog helst vente med at flytte ham, da han sidst prøvede det begyndte han at hyle helt vildt. Hvis Aslan bare lige kunne trække det til efter fredag kl 14 ville jeg være lykkelig, så har jeg nemlig LIDT god tid til at tilvende ham til køkken og bryggers.

 

 

ULEMPE er at vi kan få en hund der har forpoterne oppe på køkkenbordt og gør uafbrudt af folk der går ude på stien.

Hvilket vi vel også kunne nu, men rissikoen er nok mindre i og med at han ligger inde i stuen (måske?)

 

OK - Det bliver spændende at hører resultatet hvis du bestemmer dig for at prøve uden stuen. Alternativt kunne "frygten" for hund på bordet der gør af andre ordnes ved at trække gardinet for.

Link til indlæg
Del på andre sites

:damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn:

:damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn:

:damn::damn::damn::damn:

:damn::damn::damn:

:damn::damn:

:damn:

:damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn:

 

SUK, Aslan er blevet besat :megaked: af lucifer :evil::megaked:

 

Her er så et billed UDEN lucifer

Og et MED lucifer

 

 

 

Ringede til dr dyr, skal holde øje med ham, og hvis han begynder at ændre adfærd må vi kører til vagtdyrelæge.

Lad os håbe at Aslan er snu nok til IKKE at have indtaget film og covers.

 

 

DUMME DUMME forældre!

 

 

 

Lige nu ligger han og bobler, tror slet ikke han har sovet :cry:

 

Eii Aslan, du må ikke blive ved med at hærge.

 

Jeg håber han er okay og ikke har slugt noget.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

OK - Det bliver spændende at hører resultatet hvis du bestemmer dig for at prøve uden stuen. Alternativt kunne "frygten" for hund på bordet der gør af andre ordnes ved at trække gardinet for.

 

 

Orv hvor er tante smart :blink:

(jeg har ingen anelse om hvorfor jeg ikke havde tænkt den tanke, måske fordi det først har været på tale i dag :mrgreen:

 

 

 

Eii Aslan, du må ikke blive ved med at hærge.

 

Jeg håber han er okay og ikke har slugt noget.

 

Det gør han nok så længe vi ikke flytter tingene.

 

Indtil videre har der ikke været noget...hvad vi har kunnet se/føle/hører!

 

Han har spist sin frokost, og spist liiiiiiiiiidt aftens mad, men nu har han også spist op i 2 dage, det kan jo ikke blive ved :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO
:damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn:

:damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn:

:damn::damn::damn::damn:

:damn::damn::damn:

:damn::damn:

:damn:

:damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn:

 

SUK, Aslan er blevet besat :megaked: af lucifer :evil::megaked:

 

Her er så et billed UDEN lucifer

Og et MED lucifer

 

 

 

Ringede til dr dyr, skal holde øje med ham, og hvis han begynder at ændre adfærd må vi kører til vagtdyrelæge.

Lad os håbe at Aslan er snu nok til IKKE at have indtaget film og covers.

 

 

DUMME DUMME forældre!

 

 

 

Lige nu ligger han og bobler, tror slet ikke han har sovet :cry:

 

"Tjah, jeg fik da lige tygget mig igennem nogle film mens I var væk. Der var faktisk et par gode imellem!"

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har valgt at begrænse Karla til køkkenet, både fordi hun ellers kan drøne op og ned af trappen til anden sal (og det vil jeg helst ikke have hun gør - har i forvejen rigeligt med bøvl med at stoppe hende fra at drøne op og ned af trapperne når jeg er hjemme :roll: der er nogen der har glemt at fortælle min hvalp at den ikke bør gå på trapper før den er udvokset) og også fordi hun af og til synes at spisestuen er et ok sted at besørge... aldrig i stuen eller køkkenet, selvom alle tre rum er i forlængelse af hinanden og uden døre imellem....

 

Vi glæder os til at høre hvordan det går med evt. mindre plads...

Link til indlæg
Del på andre sites

hvis han g¢r af folk udenfor, kan i så ikke trække gardinerne for? Det g¢r vi hver dag, og lader tv'et være tændt så de ikke h¢rer så meget (men de er jo også langt ude over tygge-i-ledninger-stadiet lol) kan evt erstattes af en tændt radio.. bare et par ideer :-D

 

Jeg tænder altid radioen inden jeg kører hjemmefra og posten kan fortælle at de aldrig hører hunden :-D

 

Mine forældre har en hund der er bange for fyrværkeri, men efter de er begyndt at trække gardinerne for og tænge fjernsynet (lysglimt der camuflere raketterne) er der ingen problemer.

Link til indlæg
Del på andre sites

"Tjah, jeg fik da lige tygget mig igennem nogle film mens I var væk. Der var faktisk et par gode imellem!"

 

Hahaha, jeg gider ikke gå rundt og være trist over 3 dvd'er, hvilket nok er grunden til at jeg finder det sjovt :blink:

 

 

 

hvis han g¢r af folk udenfor, kan i så ikke trække gardinerne for? Det g¢r vi hver dag, og lader tv'et være tændt så de ikke h¢rer så meget (men de er jo også langt ude over tygge-i-ledninger-stadiet lol) kan evt erstattes af en tændt radio.. bare et par ideer :-D

 

Jo, det var også den konklusion vi kom til med gardinerne.

 

Han skal vel trænes i at radioen kører sammen med den nye træning af køkken og bryggers?

 

 

 

Her til morgen fik han et lækkert ben, samt jeg lod 2 ubetydelig pude ligge, bare sådan han forhåbentlig ikke går igang med gulv højtalerne...men puderne hvis det endelig er og skal være :roll:

 

Nu sidder jeg ved mit kursus og er rigtig irritabel, da jeg ikke rigtig kan abstrahere fra hvad jeg rissikere han laver, og om han er kommet over evt dvd stykker i maven, dog var han helt normal igår.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg tror vi skal have cuttet den direkte forbindelse aslan og cujo har, kan se aslan er begyndt at blive lige så streng som cujo. Vi har længe støvsuget stuen for løse ting, puder ect. Opvaskebørsten gemmes væk ect. Men i går blev han sku for snu, den ene potteplante blev for provokerende så den væltede han ned fra vinduet og tog en pyntegenstand og tyggede lidt i den...

(hellere dvd film end en 3 uger gammel mobil der koster 956,25 at få lavet :evil:)

 

guanomo-albums-cujo-cutjo-picture3175-ups.jpg

 

du kunne jo lade radioen k¢re når du er hjemme, så er det jo bare en hverdagsting, der er der hele tiden.

God ide faktisk, det bruger man jo også på mange hunde pension, så hvorfor ikke?

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg tror vi skal have cuttet den direkte forbindelse aslan og cujo har, kan se aslan er begyndt at blive lige så streng som cujo. Vi har længe støvsuget stuen for løse ting, puder ect. Opvaskebørsten gemmes væk ect. Men i går blev han sku for snu, den ene potteplante blev for provokerende så den væltede han ned fra vinduet og tog en pyntegenstand og tyggede lidt i den...

(hellere dvd film end en 3 uger gammel mobil der koster 956,25 at få lavet :evil:)

God ide faktisk, det bruger man jo også på mange hunde pension, så hvorfor ikke?

 

Den kan altså heller ikke tillade sig at provokere din lille skattebasse!

Dumme lede plante :mrgreen:

 

 

 

 

Jeg må indrømme at jeg har ondt af Aslan. Det er da egentlig synd at han skal kede sig og ikke lige gider sine ben, og sin bide dims der smager godt, og hans gummi ben.

 

Håber det har hjulpet at kigge på hunde træning.

De "store" hunde har hver onsdag " vi laver træning hvis i har lyst" og der tog vi ned og sad og kiggede (Aslan ville have lavet ged i det hele for han kan jo ikke lige gå pænt endnu ) og prøvede nogle af tingene da de andre var gået videre, så håber han er deeeeejlig træt i dag, da det som regel kan kører ham træt i det godt stykke tid. Men han bliver jo også ældre!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved godt det lyder dumt, men en radio stresser mig.

 

Men vil lige afprøve hvad Pero skrev til mig, og så må jeg jo overleve den radio :damn: hvis det ikke virker

 

Radioen skal bare køre på lav styrke - og så er der jo flere kanaler af vælge imellem :blink:

 

Den kennel jeg har arbejdet på sad radion fast på P1 :badr: men hundene var glade og tilfredse og ikke mindst afslappede/velafbalancerede.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved godt det lyder dumt, men en radio stresser mig.

 

Men vil lige afprøve hvad Pero skrev til mig, og så må jeg jo overleve den radio :damn: hvis det ikke virker

 

Radioen skal bare køre på lav styrke - og så er der jo flere kanaler af vælge imellem :blink:

 

Den kennel jeg har arbejdet på sad radion fast på P1 :badr: men hundene var glade og tilfredse og ikke mindst afslappede/velafbalancerede.

 

Man kunne jo også bare lægge en cd på, på repeat all :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ALDRIG cyklet så hurtigt hjem, som i dag.

 

Da jeg sad i toget fik jeg pludselig sådan en træls følelse....

 

og da jeg så hørte Aslan pibe (han er jo hjemme) fik jeg helt blanke øjne, og tænkte "hvorfor fanden kører det her tog så langsomt".

 

Ud af toget, hen til cyklen, krampe i ballen, men det var lige meget jeg skulle bare hjem............

 

Cyklede helt ind til døren, nåede lige at få støtte forden ned inden jeg låste op.

 

Og der kom han, susende ud til mig, hilste og løb ind til døren.

 

Ai hvor var jeg lettet.......det var nok bare en hund i toget der lød ligesom min baby....

 

 

 

Som forøvrigt ikke har ødelagt noget :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ALDRIG cyklet så hurtigt hjem, som i dag.

 

Da jeg sad i toget fik jeg pludselig sådan en træls følelse....

 

og da jeg så hørte Aslan pibe (han er jo hjemme) fik jeg helt blanke øjne, og tænkte "hvorfor fanden kører det her tog så langsomt".

 

Ud af toget, hen til cyklen, krampe i ballen, men det var lige meget jeg skulle bare hjem............

 

Cyklede helt ind til døren, nåede lige at få støtte forden ned inden jeg låste op.

 

Og der kom han, susende ud til mig, hilste og løb ind til døren.

 

Ai hvor var jeg lettet.......det var nok bare en hund i toget der lød ligesom min baby....

 

Lyder til at moar kæmper med nogle seriøse separationsangst-problemer :shock::mrgreen: :blink:

 

Som forøvrigt ikke har ødelagt noget :blink:

 

Dyyyygtiii Aslan :klap: :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Duuuh A9, han havde jo ligesom - måske- spist dvd'er igår....og jeg er jo pyllert!!!!

 

 

Ja han er mors lille dengse :lun:

 

Kan sagtens forstå, at du er bekymret over Aslans lidt besynderlige diet :ae: Jeg var også "noget" på mærkerne lige før jul, hvor Bondo havde haft fat i noget julepynt fremstillet af en million milliard nåle :shock:

 

Det jeg synes er lidt morsomt eller sødt er, at du kan høre Aslan i toget på vej hjem :oops::engel: men måske skal jeg bare være misundelig på den forbindelse, du har med ham :hmm: :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...