Hop til indhold

Hvilket bur til at sove i?


Gæst Miss_menelli
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli

Yoda gider jo kun sove i sengen den første time og så trisser han ind i sit bur.

 

Han er dog ved at vokse temmelig meget ud af det og ligger på ryggen med benene i spænd op af toppen af buret pt. og VIL bare sove derinde, selvom der ikke er plads længere.... BASTA :stupid:

 

Så skal have fundet et andet bur at sove i - Men hvor stort skal det være?

Han ender nok et sted omkring de 20 kg. og gider ikke købe flere bure, så kan lige så godt få købt et der er stort nok til at han også ligger godt i det når han er udvokset.

 

Først tænkte jeg, at han skulle have et gitter bur fordi han så ikke kan ødelægge noget, men det er bare ikke nær så hyggeligt og blødt at lægge sig op ad som nylon burerne.

Så tror jeg holder mig til nylon modellerne.

 

Men hvilken størrelse, synes i jeg skal op i, for at han kan ligge ordentligt og det samtidig er hyggeligt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Luna har dette her i bilen og der kan hun sagtens ligge og slappe af og sove

 

Stofbur - stlrrsstel med ende og sidebning str. XXL

 

Og så har hun det her herhjemme, det er nummeret større:

 

Stofbur - stlrrsstel med ende og sidebning str. XXXL

 

Han burde jo ikke blive meget større, hvis overhovedet, end Luna

 

 

Det er også dem jeg har til bilen og han har indtaget Kaias det lille til at sove i nu.... :stupid:

 

Men han bliver i hvertfald ikke større end Luna, så den størrelse skulle snildt kunne gøre det så :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Jeg har det af Jeanettes mindste bur og det er rigelig stort til Nana - hun kan sagtens ligge bekvemt i det og sove.

Nana er MEGET større end vores hvalpe nogensinde bliver.

Jeg har bestemt ikke tænkt mig at købe et der er større til Lakris :mrgreen:

 

Tænker også at det er rigelig stort.

Vil bare gerne, at han kan strække benene derinde, for vi har aldrig lukket buret, så han kan jo bare gå ud - Men fandeme nej om han vil ud af sit bur, før han har fået en god nattesøvn :lol:

 

Hvis det bare er til at stå hjemme og sove i og ikke skal bruges til andet, ville jeg købe sådan et

Hundetransportbox günstig bei zooplus: Transporthütte Bon Voyage

 

Jeg har et - det er ikke voldsomt stabilt, så det kommer ikke med ud, men til hjemme-sove-brug er det helt fint

 

Uhh.. Tak, det var da en fin størrelse til en billig penge, og skal alligevel have bestilt foder :5up:

 

Vi har den her størrelse til Dumle på 17 kg og der er rigelig plads (ved ikke om du har set den i bilen?)

 

Stofbur - stlrrsstel med ende og sidebning str. L

 

Har jo et stort set magen til, til bilen - Men synes der mangler lidt i breden for at der er plads til de kan ligge på siden.

Men Bamse er jo også lige en tand højere end Dumle :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tænker også at det er rigelig stort.

Vil bare gerne, at han kan strække benene derinde, for vi har aldrig lukket buret, så han kan jo bare gå ud - Men fandeme nej om han vil ud af sit bur, før han har fået en god nattesøvn :lol:

 

 

 

Uhh.. Tak, det var da en fin størrelse til en billig penge, og skal alligevel have bestilt foder :5up:

 

 

 

Har jo et stort set magen til, til bilen - Men synes der mangler lidt i breden for at der er plads til de kan ligge på siden.

Men Bamse er jo også lige en tand højere end Dumle :hmm:

 

 

Ja når Dumle ligger på skrå i den kan han ligge på ryggen med bagben bagud og forben strakt ud over hovedet :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Hvor heldig har man lov at være :mrgreen:

 

Har jo det her dyreudstyrs lagersalg lige ved siden af hvor jeg arbejder - Og sørme om der ikke var et transportbur stort set magen til det Dorte linkede til.

Og til kun 359 for et XL med følgende mål: 96,5*66*73,5 :5up:

 

Det er allerede taget i brug af samtlige af vovserne :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...