Hop til indhold

Hej fra forhåbentlig snart hundeejer


Gæst Siffen
 Share

Recommended Posts

Gæst Siffen

Hej alle - her en lille præsentation af mig. Jeg hedder Siff og bor i Mørkøv på Sjælland sammen med min kæreste Kristian. Vi har i forvejen en kat og to franske vædderkaniner. Jeg er voldsomt hunde-skruk og har været det længe. Vi har endelig fået skabt omstændighederne til at kunne have hund. Det vil sige luftning og nus når vi er længe på arbejde fra naboerne og økonomien til at tage os godt af hunden. Så nu mangler vi bare en hund. Vi satser på en voksen mindre hund, da man så kender sindet. Den skal kunne med kat og kunne være alene hjemme i nogle timer. Det er vigtig for os at det er den rette hund for os og vi er de retter personer for hunden. Så vi ser os grundigt omkring. Evt. tips modtages gerne. Det er lige meget om det er en race- eller blandingshund - er mest til korthårede hunde og ikke for store - altså mindre end en labrador.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Nå så endte vi faktisk med en hvalp - en skøn engelsk springer spaniel - så vi får lidt at se til for at give ham et godt aktivt liv. Vi er lige startet til hundetræning og vi har lært ham at vente på maden og med at løbe efter ting, at gi pote og sætte og lægge sig. Han tror dog at han skal lægge sig på siden og når han skal lægge sig ned ;)

 

bandi august 2012b.jpg

bandi august 2012.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå så endte vi faktisk med en hvalp - en skøn engelsk springer spaniel - så vi får lidt at se til for at give ham et godt aktivt liv. Vi er lige startet til hundetræning og vi har lært ham at vente på maden og med at løbe efter ting, at gi pote og sætte og lægge sig. Han tror dog at han skal lægge sig på siden og når han skal lægge sig ned ;)

 

[ATTACH=CONFIG]93058[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]93059[/ATTACH]

Hvad hedder Herren?

nøj hvor er han lækker!

Link til indlæg
Del på andre sites

Orh. SUK :lun:

 

Hvor er han kær! Stort tillykke med ham og velkomme til!

 

Vi får selv vores 8 uger gamle Mastiff hvalp på søndag :lun:

 

Skønne billeder, du må endelig sørge for løbende at vise os billeder af ham!

 

Det skal vi nok - og I lige måde - det bliver spændende at se jeres basse - eller bassinde :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til, og du gooodeste hvor er han bare nuttet! :lun: Og hvor er I nogle modige mennesker - en hvid sofa..?? :lol:

 

Glæder mig til at se og høre mere om den lille smuksak!

 

Hvid sofa med udskifteligt sengetæppe - og så må vi se, hvor længe den i forvejen pænt udtjente sofa holder :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...