Hop til indhold

Chokolade trunten er flyttet ind... !


Shii
 Share

Recommended Posts

Jeg er alligevel lidt overrasket :lun: Et døgn hos os og kun et uheld? Det er da ret godt klaret taget hendes alder i betragtning :lun:

 

Men hold faaast hun er aktiv! Hun slår Dexter som hvalp med flere længder! Hun er i alt, og er SÅ legesyg og bare overhovedet ikke bange for NOGET som helst!

 

Hun knurrer af Dexter, laver "lege udfald", og hopper bare på ham.. Dexter er efterhånden ved at have forstået at når hun løber skal han ikke jagte hende og tromle hende ned :lol:

 

Penny er bare så... "all over"... Hun er begyndt at kunne koncentrere sig en lille smule, så man lige kan få lidt kontakt i 2 sekunder, men så er hun væk igen.. På det punkt var Dexter meget nemmere, han havd ejo lært sit/dæk på ganske få dage... Penny er slet ikke klar til det endnu :lol: Men hvor er det bare dejligt at se hende tøffe rundt, og spurte afsted når der er mad i nærheden.. Er der noget pigen er så er det madglad! Jeg spiste et stykke toast imens hun sad på mit skød og hun ANGREB mit ansigt(toasten) :lol:

 

Hun er lille, jeg vil skyde på hun vejer under 3 kg.. Men jeg fandt også svaret fordi jeg pludselig fik en rigtig dårlig mistanke om noget jeg ikke havde tjekket op på.. Hernede og i Belgien hvor vi hentede hende er loven jo noget helt andet i Danmark, og hvalpe skal bare være 6 uger før de må flytte hjemmefra... Jeg tjekkede Pennys alder og hun er kun 7 uger og to dage gammel, og nok derfor hun er "så lille" i forhold til en normal 8 ugers hvalp... Det er jo desværre en fejl fra min side at jeg ikke tænkte over at loven var anderledes og ikke selv tjekkede hvor gammel hun var. Nu håber jeg bare ikke hun "tager skade" af at være kommet fra så tidligt? :vedikke: Nå men i det mindste har hun på intet tidspunkt savnet sin moar eller sin søskende, og det er da noget der gør jeg føler mig lidt bedre... Måtte godt nok erkende at jeg blev rigtig ked af det over at jeg ikke havde opdaget det før, derfor vil jeg også rigtig gerne at folk ikke gokker mig i hovedet for den fejl :(

 

Nå men djævlen er vågen igen, så skal hun jo underholdes før hun æder vores sofa helt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst celinamoon
Jeg er alligevel lidt overrasket :lun: Et døgn hos os og kun et uheld? Det er da ret godt klaret taget hendes alder i betragtning :lun:

 

Men hold faaast hun er aktiv! Hun slår Dexter som hvalp med flere længder! Hun er i alt, og er SÅ legesyg og bare overhovedet ikke bange for NOGET som helst!

 

Hun knurrer af Dexter, laver "lege udfald", og hopper bare på ham.. Dexter er efterhånden ved at have forstået at når hun løber skal han ikke jagte hende og tromle hende ned :lol:

 

Penny er bare så... "all over"... Hun er begyndt at kunne koncentrere sig en lille smule, så man lige kan få lidt kontakt i 2 sekunder, men så er hun væk igen.. På det punkt var Dexter meget nemmere, han havd ejo lært sit/dæk på ganske få dage... Penny er slet ikke klar til det endnu :lol: Men hvor er det bare dejligt at se hende tøffe rundt, og spurte afsted når der er mad i nærheden.. Er der noget pigen er så er det madglad! Jeg spiste et stykke toast imens hun sad på mit skød og hun ANGREB mit ansigt(toasten) :lol:

 

Hun er lille, jeg vil skyde på hun vejer under 3 kg.. Men jeg fandt også svaret fordi jeg pludselig fik en rigtig dårlig mistanke om noget jeg ikke havde tjekket op på.. Hernede og i Belgien hvor vi hentede hende er loven jo noget helt andet i Danmark, og hvalpe skal bare være 6 uger før de må flytte hjemmefra... Jeg tjekkede Pennys alder og hun er kun 7 uger og to dage gammel, og nok derfor hun er "så lille" i forhold til en normal 8 ugers hvalp... Det er jo desværre en fejl fra min side at jeg ikke tænkte over at loven var anderledes og ikke selv tjekkede hvor gammel hun var. Nu håber jeg bare ikke hun "tager skade" af at være kommet fra så tidligt? :vedikke: Nå men i det mindste har hun på intet tidspunkt savnet sin moar eller sin søskende, og det er da noget der gør jeg føler mig lidt bedre... Måtte godt nok erkende at jeg blev rigtig ked af det over at jeg ikke havde opdaget det før, derfor vil jeg også rigtig gerne at folk ikke gokker mig i hovedet for den fejl :(

 

Nå men djævlen er vågen igen, så skal hun jo underholdes før hun æder vores sofa helt :lol:

Det er jo kun en uge tidligere hun er taget fra, så mon ikke hun nok skal klare sig, når hun nu er så frisk som hun er? Hun opfører sig jo som en sund lille hvalp, når hun sådan er over alt, så jeg tror nok hun skal klare sig.

 

Anyways, tillykke med hende, hun er simpelthen så smuk og så dejlig at se på! Man får helt lyst til at få en Aussie selv :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke! :banan: Det første billede, det er altså bare sødt - sådan en kær lille smilende én :lun:

 

Lad dig ikke snyde :lol: Hun er en lille djævel! Jeg har jo kun haft Dexter fra hvalp, og derfor kun har ham at sammenligne med...

 

Mine svigerforældre var her igår og spurgte faktisk om ikke hun var ældre end da vi fik Dexter? Dexter kunne jo faktisk næsten ikke gå da vi fik ham.. Han vralterede afsted, og sad gerne helt stille og observerede verden, og sådan tilbragt han egentlig i hvertfald den første uge... Han undersøgte ikke og gemte sig meget i starten...

 

Penny? Hun er bare PÅ! Hun undersøger alt, skal smage alt, skal lege med alt, skal lige tjekke alt! Og så elsker hun allerede Dexter! De er vd at kunne finde ud af at lege sammen, men nogen gange bliver Dexter altså for voldsom...

 

Men sød ser hun ud den lille djævel :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dexter fremstår mere og mere som en perfekt hvalp.. Eller også har jeg måske bare helt glemt HVOR aktiv han var, for hold fast Penny er bare over det hele, og hun har ingen frygt!

 

Jeg har lige brugt over en TIME på at få dem begge til at forstå at "Penny skal sove nu", når Dexter endelig forstår det angriber Penny ham, og når Penny forstår det angriber Dexter :lol: Sikke et cirkus!

 

Nå så fik de lov at lege selvom det egentlig var middagslur for Penny :lol: Og hold fast de legede! Jeg filmede det også, ser om jeg kan få det lagt ind senere!

 

Her er lidt billeder:

 

pennydex 008.jpg

Endelig en der gider bruge den pude vi købte fordi den så så smart ud :lol:

 

pennydex 017.jpg

Kun fordi man er kær får man lov at lege med madskålen!

 

pennydex 055.jpg

Dejlig, beskidt!

pennydex 075.jpg

HAPS! Penny har lært at det er en god taktik at drille Dexter og løbe ind under sofabordet :lol:

pennydex 058.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...