Hop til indhold

Chokolade trunten er flyttet ind... !


Shii
 Share

Recommended Posts

Og hvor ER hun bare fantastisk :lun:

 

Vi sad hos opdrætteren i næsten to timer og så hvalpene lege, og forældre hundene lå og dasede i solen.. De har også en halvstoresøster til Penny, men hun ligner bare en BC helt vildt :lol: Hendes far er ud af arbejdslinier, hvor Penny er ud af showlinier.

 

Nå men lige da vi kom ind i bilen ville Penny bare ikke sidde stille... Det endte med jeg lod hende gå rundt på bagsædet og efter 10 sekunder lagde hun sig ned og sov.. Hele de 2½ time det tog at køre fra Belgien og hjem til os!

 

Dexter er i mine øjne lidt for begejstret for hende, og vil rigtig gerne lege, desværre bryder hun sig (Selvfølgelig) ikke om at han gøer af hende, og han har fået trådt på hende en gang... Heldigvis er hun SÅ nysgerrig og på ingen måde bange af sig at hun bare kløer på!

 

Hun har undersøgt hele haven og hele huset--- Nu er hun faldet om kuld på mine fødder :lun:

 

Lidt billeder vil i vel gerne have?

 

Penny 054.jpg

 

Penny 083.jpg

Dexter var knap så begejstret da hun tog sig et bad i deres vandskål :lol:

 

Penny 093.jpg

 

Vi har stadig ikke besluttet os for et navn, men vi kalder hende Penny :lol: Mon ikke det holder ved og vi aldrig får fundet et andet :lol:

Penny 028.jpg

Penny 035.jpg

Penny 079.jpg

Penny 080.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har VIRKELIG fået vores hænder fulde :lol:

 

Dexter var jo en stille hvalp, han gøede meget men han var jo ret tilbageholdende.... DET er Penny ikke!

 

Hun drøner afsted, og hun er i ALT! Hun stjal et kødben af Dexters, og da han stille og roligt gik forbi gøede hun af ham og knurrede!!! Dexter så bare sådan ud :stupid:Han gad jo alligevel ikke have den :lol: Men det er i hvertfald noget der skal arbejdes med!

 

Hun har tisset og pøllet udenfor, dygtig pige!

 

331598_366953080042350_1817312234_o.jpg

 

Havde ellers troet hun i det mindste ikke kunne nå hans mad, så vi ikke behøvede tænke over at skulle stille det væk.. Meeeeen jeg tog fejl!!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Thi hi, at hun lige knurre af Dexter tror jeg ikke du skal tage så højtidlig, nogen gange bliver hvalpe lige overkåde og overmodige og tror de er verdens konge og det går som regel over igen af sig selv.

 

Hvor er hun sød og fin og utrolig kær. Troede det var en husky, ups, troede i skulle have en husky mere ?

Link til indlæg
Del på andre sites

 

[ATTACH=CONFIG]91763[/ATTACH]

 

Havde ellers troet hun i det mindste ikke kunne nå hans mad, så vi ikke behøvede tænke over at skulle stille det væk.. Meeeeen jeg tog fejl!!!!

 

Hahahahahah, det gælder om at være kreativ ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...