Hop til indhold

Pepsi søger plejefamilie i 3 måneder


Gæst Skilot
 Share

Recommended Posts

Gæst Skilot

Da min Mor skal til Nepal og arbejde i efteråret søger jeg en kærlig plejefamilie, som jeg kan hygge om.. (ca. 19. september - 19. december).

Jeg er lige godt et år - en skøn blanding af dansk/svensk gårdhund og Jack Russell- med de bedste egenskaber fra begge racer siger min dyrlæge!;-)

Jeg er glad og kærlig - elsker at løbe og lege - især at spille fodbold - men elsker lige så højt at sove, putte og kæle. Jeg er meget selskabelig og skal helst hilse på alle, jeg møder på min vej. Jeg elsker børn - er vokset op med børn omkring mig - både store og små.

Jeg er renlig og vandt til at være alene hjemme.

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Pepsi:hjerte:

253205_10150272036183158_1411833_n.jpg

310563_10150370458668158_2094375266_n.jpg

pepsi4.jpg

pepsi3.jpg

pepsi2.jpg

pepsi.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåå...han ser godt nok sød og fræk ud :-)

 

Kan han med andre hunde og katte og hvor i landet befinder han sig ?

 

Han kan rigtig godt med andre hunde - katte har han ikke den store erfaring med... Vi bor i Taastrup (2630), men vi snupper gerne en togrejse rundt i landet hvis det er nødvendigt:-)

 

Mvh. Skilot

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak skal du have - ja, det håber jeg også!!!:-)

 

Da min Mor skal til Nepal og arbejde i efteråret søger jeg en kærlig plejefamilie, som jeg kan hygge om.. (ca. 19. september - 19. december).

Jeg er lige godt et år - en skøn blanding af dansk/svensk gårdhund og Jack Russell- med de bedste egenskaber fra begge racer siger min dyrlæge!;-)

Jeg er glad og kærlig - elsker at løbe og lege - især at spille fodbold - men elsker lige så højt at sove, putte og kæle. Jeg er meget selskabelig og skal helst hilse på alle, jeg møder på min vej. Jeg elsker børn - er vokset op med børn omkring mig - både store og små.

Jeg er renlig og vandt til at være alene hjemme.

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Pepsi:hjerte:

 

Jeg betaler selvfølgelig udgifter til kost , samt evt. dyrlægeregning.

Mvh. Skilot

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Annesiewertsen

Hej,

 

Dejlig hund du har dig der :)

Vil den kunne indpasse sig i en lejlighed, hvor den vil få masser af gåture i stedet for, at kunne blive lukket ud i haven?

Hvordan har hunden det med kaniner, kunne du forestille dig at det vil give problemer?

Link til indlæg
Del på andre sites

:blink: se sku vi ikke til at flytte omkring september-oktober, havde jeg sagt ja.

Håber du finder et godt sted han kan blive passet..

 

Tak skal du have - fik vist skrevet tak et andet sted....:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er den Van til hjemmefra? Fx. Må den komme op i sofaen.

 

Det er forskelligt - inde hos mig må han gerne - inde hos min søster, som jeg bor hos pt. må han ikke, så der ligger han på en trøje eller et tæppe på gulvet:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej,

 

Dejlig hund du har dig der :)

Vil hunden kunne finde sig hjemme i en lejlighed og hvordan med at være alene hjemme?

Hvordan har hunden det med kaniner?

 

 

Jeg tror jeg har fundet en god familie på landet, der gerne vil have ham i pleje! Det er alt andet lige nok bedre end en lejlighed - men mange tak for henvendelsen!:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan han finde på at hoppe op i sofaen? hvor sover han om natten? Hvordan plejer du hans pels?

 

Hej Caro,

Jeg tror jeg har fundet en familie til Pepsi:-)

Tak for interessen

Mvh. Skilot

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...