Hop til indhold

Imorgen kommer min baby Maggie!!


Gæst Piscine
 Share

Recommended Posts

Så er ventetiden næsten ovre. Imorgen kl. 19 henter vi nemlig Maggie. Der er hun 9,5 uge, og jeg har 4 uger hjemme med hende. Jeg glæder mig, men er samtidig helt vildt nervøs over at komme til at gøre noget galt. Hun er så lille. (Var 1044 gr. da hun var 8 uger) Alt er klart, indkøbt og hele huset står ligesom bare klar til hendes ankomst. Ihh altså det er godt nok det bedste. Bedre end jul og fødselsdag tilsammen for et barn! Ville ikke ikke andet end at komme ud med det. glæder mig sådan.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogle der har hvalpe tæt på Lyngby? Vi mangler nemlig legekammerater der også er hvalpe? Ældre hunde legetanter har vi, men ingen hvalpe. Vi vil gerne køre en god tur ud til en legekammerat!

 

Vi har en Samojede som blir 9 uger på mandag ! :)

Vi kommer fra Ishøj ..

 

'& tillykke med den lille :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

åååh hvor jeg kan jeg huske det - det er snart 7 uger siden vi hentede vores Karla og selvom det ikke lyder af alverden, så føles det som en evighed... jeg kan slet ikke huske hvordan det var før hun var her :-D

 

Vær forberedt på at elske hende på en hel anden måde end du troede det var muligt at elske sådan et lille kræ.... jeg var voldsomt forelsket i Karla før vi fik hende, i ugerne hvor vi fulgte hende.... men nu elsker jeg hende :hjerte:

 

Jeg var også hysterisk bange for at gøre noget galt og jeg har sikkert gjort en hel masse forkert... men jeg har en glad og tillidsfuld hvalp, der elsker alt og alle og stoler fuldt og fast på det gode i alle - både mennesker og hunde og som søger mig med det samme hvis der er "fare på færde"...

 

så på trods af alle de begynderfejl man uden tvivl laver, så tilgiver det lille kræ dig jo igen :lun:

 

held og lykke med din nye store kærlighed

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er i søde! Maggie er en miniaturegravhund, glathåret black & tan. Og Mullah, når hun lige er faldet til, så skriver jeg lige til dig, kan da være de to kunne tumle lidt rundt og hvalpe sammen:)

 

Amocca: Har fulgt lidt med med dig og Karla efter du i min tidligere tråd skrev at mine begynderovervejelser mindede om dine, og det virker til at vi har haft det på samme måde. Mener også at kunne huske at Karla er din første hund? Maggie er også min føste, men min kærestes 3. vovse.

 

Nu vil jeg sætte kamera i opladeren, og rydde op i "hundeskabet" en sidste gang og gøre mig klar til den sidste nat uden hund i sengen. Næste post bliver nok med en masse billeder af Baby Maggie.. hvis fulde navn skulle være Margrethe, men det er helt forkert til lille hvalp.

Link til indlæg
Del på andre sites

Du har helt ret - Karla er vores første hund (og barn :mrgreen: ) så før hun ankom var der skiftevis euforisk forventningsglæde og startende panik over om vi kunne klare ansvaret for sådan en lille levende væsen....

 

og lad vær med at spild en hel nat på at fundere over om hun må sove i sengen eller ej - tag hende bare derop med det samme :mrgreen: det er det hyggeligste i hele verden at sove med sådan en lille varm krop trykket ind til sig.... Og din bliver jo ikke så stor at hun kommer til at overtage hele sengen på et senere tidspunkt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er præcis som Amocca skriver, man er ikke klar over hvor meget man kan elske sådan en lille en.

Og nyd de første uger, for de flyver afsted.

 

Det burde have været igår Aslan var lille og nuser, nu er han stor klumpet og nuser, men hvor blev tiden lige af?

 

Og det KAN være hårdt at have hvalp....men det er det hele værd i længden.:blink:

 

Det kan godt ske det er nr 1000 gang du tørre op efter den lille djævel, men mens du ligger der på dine blødene knæ, og det bette komme hen og giver dig en møzzer, SÅ er det det hele værd :blink:

 

Og den morgen hvor den smider en grøn savlende krokodille i hovedet på dig, efter at have gøet en hel nat :evil: ja så hjælper det på humøret at rynkerne (i vores tilfælde) hænger ned over øjnene og kigger nuser dejligt på en (gaaaaaab)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er i søde! Maggie er en miniaturegravhund, glathåret black & tan. Og Mullah, når hun lige er faldet til, så skriver jeg lige til dig, kan da være de to kunne tumle lidt rundt og hvalpe sammen:)

 

Amocca: Har fulgt lidt med med dig og Karla efter du i min tidligere tråd skrev at mine begynderovervejelser mindede om dine, og det virker til at vi har haft det på samme måde. Mener også at kunne huske at Karla er din første hund? Maggie er også min føste, men min kærestes 3. vovse.

 

Nu vil jeg sætte kamera i opladeren, og rydde op i "hundeskabet" en sidste gang og gøre mig klar til den sidste nat uden hund i sengen. Næste post bliver nok med en masse billeder af Baby Maggie.. hvis fulde navn skulle være Margrethe, men det er helt forkert til lille hvalp.

 

ååh <3 !

Jamen det gør du bare .. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen det går over alt forventning. Vi kamp-elsker hende allerede. Hun tisser kun udenfor, med undtagelse af en gang jeg ikke lige var opmærksom på hendes signaler. Hun leger og er bare herre vild, så skønt. og alle der ser hende synes det er så sjovt hvor meget hundehvalp der er i hendes lille bitte krop. Hun sover igennem i sengen mellem os og kigger dovent og søvndrukkent på mig når jeg kl. 6.30 vil tage hende ud i kulden og tisse, og hun spiser med stor velbehag hvis vi altså er i nærheden. Hun vil ikke spise og gå glip af noget vi laver andetsteds. Alt i alt den nemmeste hundehvalp, jeg satser ikke på at det kan blive ved :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan sover hun bare. Så jeg får intet lavet. Når hun er vågen leger vi og ser på nye ting og snakker, når hun sover kigger jeg på hende, og prøver at dy mig for at kysse hende på maven. Har desuden lavet anordninger i hele hytten så hun selv kan komme op og ned fra seng og sofa uden at skulle løftes. Manner mit ellers temlig organiserede hjem er blevet til et inferno at bamser, tyggepinde og diverse hvalpesikkerhedsanordninger.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan sover hun bare. Så jeg får intet lavet. Når hun er vågen leger vi og ser på nye ting og snakker, når hun sover kigger jeg på hende, og prøver at dy mig for at kysse hende på maven. Har desuden lavet anordninger i hele hytten så hun selv kan komme op og ned fra seng og sofa uden at skulle løftes. Manner mit ellers temlig organiserede hjem er blevet til et inferno at bamser, tyggepinde og diverse hvalpesikkerhedsanordninger.

 

velkommen til livet med en hvalp :mrgreen: vores hjem ligner også kaos... alle vores borde er præget af pyramider af ting helt inde på midten, hvor hun ikke kan nå dem .... der er børnegitre i flere døråbninger, tæpper og hundepuder op til flere steder i mit hjem, tyggepinde mellem sofapuderne og selvom jeg prøver at få støvsuget, så ligger der sært nok stykker af køkkenrulllepap hver gang jeg flytter et møbel og der ligger tørfoder piller overalt :mrgreen:

 

men det er ok, livet er herligt og jeg er gladere end jeg har været i årevis... Og det der med at have lyst til at kysse sovende små hvalpemaver, det ændrer sig ikke :lol: jeg gør det af og til :oops: heldigvis sover min hvalp tungt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...