Hop til indhold

Jeres bedste billede ??


Gæst A-team of loving
 Share

Recommended Posts

  • Svar 77
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Uh, nogle skønne billeder der er kommet i denne tråd... :-)

 

Jeg tror dette billede er det bedste jeg har, hvor både Kenya og Linus er på...

 

Det er taget dét sted vi først boede sammen alle tre, og grunden til at Linus har "bluse" på, er at han var blevet "clipset", i den ene skulder, efter et overfald fra en anden hund. Dyrlægen havde lagt den smukkeste forbinding, der holdt lige til Linus hoppede ned fra bordet! :blink: Så for at undgå at både han og Kenya kom til såret, fik han en bluse på - hellere dét end en krave!!! :roll: Men det passer faktisk meget godt til ham, med dén bluse - han ER jo nemlig en lille bølle, med motto'et: Hvor der er vilje, er der vej!:ivrig:

Og så ææælsker jeg bare at Kenya på dette billede, ligner en hund der griner SÅ meget af ham - For sådan var hun nemlig også: En rigtig Dame-hund! En kvinde sagde engang til mig, at hvis Kenya havde været en kvinde, ville hun ha' været sådan en der gik med mave-bluse, og helt perfekt make-up og hår - og som IKKE nedværdiger sig til hvad som helst! F.eks. at gå ud i regnvejr!!! (Uh, smukke tøs - savner dig stadig hver eneste dag...:megaked:)

 

Kenya3.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...