Hop til indhold

Løbetræning med hund


Missing
 Share

Recommended Posts

Tak :kys: Han er jo i sygt god form :lol:

 

Hehe ja, men du ved, ikke starte med 10km, bare sådan roligt i gang. Tror jeg er startet med cirka 3 km og varieret tempoet - svært med Voodoo, han synes alt under spurt er pinligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

du kan sagtens starte op - som sagt så skal du bare starte stille og roligt - også selvom hunden er i god form. Løb med menneske er noget anderledes end det de selv laver - da det tit er det samme tempo igennem længere tid. Så du skal være sikker på at senerne kan være med. Præcis som med mennesker.

better safe than sorry ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Og modsat mig :lol:

 

Det kræver heller ingen einstein at regne ud, at det ikke er mig, der vil løbe :lol: Synes bare ikke, jeg vil slukke hans forhåbning om noget han og hunden kan have sammen :hjerte:

 

Arh jeg troede sgu da lige, at du ville i gang med at træne til Iron Woman!? :klap: Men det ville nok være lækkert, hvis de to kunne male bonde lidt. Hvem skulle så være hvisses wing man? :engel:

 

 

Har da selv overvejet, om min beknystede fod kunne klare, at jeg begyndte at træne lidt løbning op. Jeg har jo hunden til det.. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...