Hop til indhold

Vejen 15 og 16 Sept


Recommended Posts

  • Svar 301
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det kommer vel an på, hvornår hun fik sit nummer? Tidligere fik de jo et nummer til hver sport, Tyson har både HTM-, agility- og rallynummer, nu får de bare ét startnummer til det hele. Jeg ved ikke, om man - hvis man fik et nummer til én sport efter det gamle system - nu bare kan bruge det til det hele? :hmm: Har du HTM-startbog til hende? Og sagde DKK-damen, at du bare kan skrive rallynummeret på HTM-startbogen?

 

Dkk-damen var sur og meget meget forvirret - min søsters bastard fik et start-nummer, da hun skulle op i rally, Buller har et rally-nummer, er ret sikker på vi skal bruge et start-nummer (ser da mystisk ud, med rallynummer), det skal jeg lige få styr på, før vi starter på landsholdet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo jo, agility med hunde-Petrine om lørdagen (er der nogen, der kan finde et program? Eller er agility som altid de sløveste?), og shopping! Skal lige se, hvordan hendes løb ligger, plejer ikke at blive hele dagen ved ag-banerne.

 

 

Finder du mig så ikke lige?

 

Sikkert omkring ring 32 et sted, gråt telt med reklame for Skødehunden hahahaha, forhåbentlig en masse broholmere :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Finder du mig så ikke lige?

 

Sikkert omkring ring 32 et sted, gråt telt med reklame for Skødehunden hahahaha, forhåbentlig en masse broholmere :D

 

Jeps, straks jeg er færdig med agilityen fiser jeg derover - men går du ikke hjem, når du er færdig i ringen? Jeg kan ikke så godt rende fra min ring for Petrine stresser så rigeligt når jeg sidder stille.

Link til indlæg
Del på andre sites

Bastarden! Hun var til clairvoyant og vil altså hedde Buller!

En pige med egne meninger, ligesom vi kan lide dem! :mrgreen:

 

Fønix er sandsynligvis rablende sindsyg, så tror aldrig han bliver til noget seriøst. Lige nu fræser han rundt med sit pivdyr og knurrer som en sindsyg :roll: men han er dejlig :lun: (kan jo godt lide dem lidt bimse)

man skal ikke kimse ad rablende sindssyg, det lyder til at han har det sjovt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps, straks jeg er færdig med agilityen fiser jeg derover - men går du ikke hjem, når du er færdig i ringen? Jeg kan ikke så godt rende fra min ring for Petrine stresser så rigeligt når jeg sidder stille.

 

 

Pm mig lige dit mobil nummer, så finder vi lige ud af at mødes på den ene eller den anden måde :mrgreen:

 

Hvilken ring er det i?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor mange kommer for at udstille?

 

 

Versegod

 

 

 

 

Maggie kommer; om lørdagen i rally og om søndagen i labrador-ringen.

 

Liva bliver hjemme og nyder roen i et bæst-frit hus

 

Hund tilmeldt, ved ikke om jeg kommer

 

Katla skal udstilles begge dage :5up: og vi har lejet en hytte på Ribe Camping!

 

Kommer begge dage med 2 brune uhyrer..

 

Chabal's sidste udstilling som hvalp :megaked:

 

Jeg skal udstille begge dage i juniorklassen for første gang. Er spændt på, om hunden stadig får at vide, hun er for tyk :hmm:

 

Da jeg er ene af sted søndag, vil jeg/vi da også gerne hilse på nogen af jer??

 

Jeg bor 38 mins (ca.) fra Vejen, så kører frem og tilbage begge dage.

 

Vi er ved ring 32, så kom gerne og sig hej. Jeg har kun Flo med og vi er i et oldgammelt royal canin telt :-)
Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ederrødmer for meget....... vi har givet 1000 og der står skødehunden på :evil:

Ja,en så er det nok fordi det er en udstillingsmodel (altså har været slået op før). Der var en eller anden grund til at det var halv pris, men det er efterhånden lang tid siden... Og jeg har ærlig talt ikke verdens bedste hukommelse :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...